abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22095306
Bedankt voor je review Eitjes! Ik weet nu dat ik dit spel in ieder geval niet hoef te gaan spelen.

En Bastard; je lult jezelf tegen jongen. Je zegt eerst dat warez gasten van het ene spel naar het andere surfen alleen omdat ze de spellen eerder kunnen spelen dan de rest. En vervolgens beweer je dat de gamesindustrie miljarden misloopt. Alsof die warezgasten de spellen allemaal gekocht hadden.
Ik heb nu aardig wat uurtjes Sims 2 erop zitten. Ik vind het best een leuk spelletje. Maar als ik er 60 euro voor moet lappen dan vul ik die uurtjes wel met Fokken of nuttigere bezigheden, zoals IRL o-jaa-en.
Top Spin voor de xbox is weer een ander voorbeeld. Ik heb het gedownload om eens te proberen en heb het vervolgens een uurtje of 2 gespeeld. Had ik voor die 2 uurtjes dan 60 euro neer moeten leggen? Dacht 't niet..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 20 september 2004 @ 23:57:20 #102
34586 kepler
No bounce, no play
pi_22095877
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Bedankt voor je review Eitjes! Ik weet nu dat ik dit spel in ieder geval niet hoef te gaan spelen.

En Bastard; je lult jezelf tegen jongen. Je zegt eerst dat warez gasten van het ene spel naar het andere surfen alleen omdat ze de spellen eerder kunnen spelen dan de rest. En vervolgens beweer je dat de gamesindustrie miljarden misloopt. Alsof die warezgasten de spellen allemaal gekocht hadden.
Ik heb nu aardig wat uurtjes Sims 2 erop zitten. Ik vind het best een leuk spelletje. Maar als ik er 60 euro voor moet lappen dan vul ik die uurtjes wel met Fokken of nuttigere bezigheden, zoals IRL o-jaa-en.
Top Spin voor de xbox is weer een ander voorbeeld. Ik heb het gedownload om eens te proberen en heb het vervolgens een uurtje of 2 gespeeld. Had ik voor die 2 uurtjes dan 60 euro neer moeten leggen? Dacht 't niet..
*kuch* demo's *kuch*

Maar als je niet bereidt bent om het spel Sims te kopen, en je blijft het wel spelen (of een hoop uren). Dan is dat gewoon broodroof van de ontwikkelaars. Punt uit
Als jij het niet 'nuttig' genoeg vind om er geld aan uit te geven, koop het spel dan niet. Jij vind het toch ook niet leuk als mensen van jouw werk gebruik maken zonder er voor te betalen...

maar eigenlijk is dit off-topic

ik ga nog steeds Fable kopen De reviews hebben een gemiddelde van 8.5 ongeveer. Dat is goed genoeg voor mij
The line is a dot to you!
  dinsdag 21 september 2004 @ 03:36:58 #103
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22098252
Nou, vooruit. Ik wil 1 ding zeggen over warez en dat is erg flauw maar er zit wel een kern van waarheid in ;

Als 1 warezaap roept dat het spel kut is dan hoef je je er niks van aan te trekken. Roepen er echter tientallen mensen hetzelfde het spel dan kan je blind aannemen dat er iets niet klopt. Dat is dan wel een "voordeeltje".

Ik leech af en toe wat pc spellies en Xbox spelletjes (voor de andere consoles niet) maar het merendeel koop ik braaf in de winkel. Niet dat dat veel spellen zijn omdat gamen niet echt een hobby van mij is.

/offtopic uit

[ Bericht 0% gewijzigd door Eitjes op 21-09-2004 07:00:31 ]
Of toch niet?
  dinsdag 21 september 2004 @ 08:27:25 #104
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_22098815
nog 17 dagen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_22098908
Fable is best een redelijke RPG achtige game maar het is aangekondigd als iets revolutionairs en dat is het gewoon absoluut niet. Ze hebben wat elementen uit andere games gejat (dark side/light side van KOTOR bijvoorbeeld). Nu speel ik niet veel games maar volgens mij is het enige nieuwe dat je moet werken aan de perceptie van je karakter door de omgeving, en zelfs dat is eigenlijk gewoon uit Black & white afkomstig. Maar ik vind dat Molineux deze keer weinig nieuws heeft gebracht en normaliter ben ik het wel eens met : liever goed gejat dan slecht bedacht, maar dat is deze keer ook niet echt het geval.
pi_22098912
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
je bedoelt dus dat je het spel niet hoeft te downen, of dat heb je waarschijnlijk al gedaan
quote:
Hoe wil je het dan noemen? Iedereen die een gedownloade game speelt had hem ook kunnen kopen en van dat bedrag gaan ze uit. Misschien veels te hoog, maar het zijn gemiste inkomsten. Als er niet zoveel gekopieerd zou worden, dan zouden ze ook niet zoveel geld in het ontwikkelen van beveiliging stoppen waardoor de spellen weer goedkoper kunnen worden en er waarschijnlijk meer verkocht wordt
quote:
en dit is nu hypocriet, je hebt plezier van een spel en dan nog koop je hem niet, als je geen geld wilt uitgeven aan games speel ze dan ook niet
quote:
Dat zegt toch niemand hier dat je voor 2 uurtjes spelen 60 euro moet neerleggen, alleen je spreekt je zelf dus weer tegen met je voorbeeld van the sims 2, je doet het ook niet met spellen waar je meer tijd in steekt. Van mij mogen ze trouwens je gemodde xbox wel anaal bij je inbrengen, zolang we maar van je gezeik af zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_22098920
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:43 schreef Xanadu2k het volgende:
Fable is best een redelijke RPG achtige game maar het is aangekondigd als iets revolutionairs en dat is het gewoon absoluut niet. Ze hebben wat elementen uit andere games gejat (dark side/light side van KOTOR bijvoorbeeld). Nu speel ik niet veel games maar volgens mij is het enige nieuwe dat je moet werken aan de perceptie van je karakter door de omgeving, en zelfs dat is eigenlijk gewoon uit Black & white afkomstig. Maar ik vind dat Molineux deze keer weinig nieuws heeft gebracht en normaliter ben ik het wel eens met : liever goed gejat dan slecht bedacht, maar dat is deze keer ook niet echt het geval.
de game is al 4 jaar in ontwikkeling, dus hoezo is het dan gejat van KotOR?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 21 september 2004 @ 08:49:56 #108
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_22098959
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:44 schreef Tain het volgende:

[..]

de game is al 4 jaar in ontwikkeling, dus hoezo is het dan gejat van KotOR?
Laat hem maar blaten .
Het hele idee komt gewoon van B&W af.
pi_22099053
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Laat hem maar blaten .
wat lopen er tegenwoordig irritante mensen rond op fok
en dan is irritante heel erg zacht uitgedrukt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_22105955
wat een ruk topic is dit geworden zeg
  dinsdag 21 september 2004 @ 15:58:05 #111
34586 kepler
No bounce, no play
pi_22106658
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:27 schreef taart het volgende:
wat een ruk topic is dit geworden zeg
jah heh

terwijl het zo'n leuke game is
pi_22109184
idd,

wat is de limited edition dvd versie ?
zie hem net bij de FRS site
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:50:48 #113
34586 kepler
No bounce, no play
pi_22109235
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:48 schreef taart het volgende:
idd,

wat is de limited edition dvd versie ?
zie hem net bij de FRS site
echt waar

die kwam toch niet naar Nederland

ik zie alleen de normale...
pi_22109323
op de achterkant van het hoesje staat een demo van sudeki
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:56:27 #116
34586 kepler
No bounce, no play
pi_22109372
zal wel het verkeerde hoesje zijn, Hopelijk niet want hij lijkt me wel cool

met specials over hoe de game is ontwikkeld enzo
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:48:04 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22110477
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:56 schreef kepler het volgende:
zal wel het verkeerde hoesje zijn, Hopelijk niet want hij lijkt me wel cool

met specials over hoe de game is ontwikkeld enzo
Is een andere achterkant. In de hoek lees je: 'Game komt in oktober uit' ofzo
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_22110751
en volgens mij is het ook vandaag of gister veranderd, eerst veranderde het hoesje niet toen je er met je muis overheen ging
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:03:15 #120
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_22110819
hmm kan iemand mij helpen?
k heb em uitgespeeld en overal op internet staat dat je dan gewoon door kan spelen, maar ik kreeg de credits en et hoofdmenu met m'n laatste save voor de laatste quest
net nu k zo goed bezig was
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:04:33 #121
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_22110863
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Laat hem maar blaten .
et is dan ook van dezelfde maker heh
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:10:01 #122
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22110976
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef Demon-X het volgende:
hmm kan iemand mij helpen?
k heb em uitgespeeld en overal op internet staat dat je dan gewoon door kan spelen, maar ik kreeg de credits en et hoofdmenu met m'n laatste save voor de laatste quest
net nu k zo goed bezig was
Bij die officiele versie zit het wel
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:52:08 #123
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_22112027
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Bij die officiele versie zit het wel
en wie zegt dat dit iets anders is?
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:59:24 #124
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_22112235
ok nvr mnd
blijkbaar kan je alleen doorspelen als je laatste beslissing 'goed' is
lame
pi_22112333
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:52 schreef Demon-X het volgende:

[..]

en wie zegt dat dit iets anders is?
bij welke amerikaanse zaak heb je hem besteld dan?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')