abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2004 @ 11:02:43 #51
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21988957
quote:
Op donderdag 16 september 2004 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Alternatieve review
[..]
klinkt alsof hij het 2 minuten gespeeld heeft....

maar goed ik kan voor deze slechte review tientallen goede userreviews zetten
The line is a dot to you!
  donderdag 16 september 2004 @ 13:25:35 #52
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21991951
quote:
Op donderdag 16 september 2004 08:17 schreef Rahl het volgende:
@ die gast
Dank je.
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:02 schreef kepler het volgende:
klinkt alsof hij het 2 minuten gespeeld heeft....

maar goed ik kan voor deze slechte review tientallen goede userreviews zetten
Nee, 6 uurtjes.

Ik noem het niet eens een review. Feit blijft dat ik me er echt niet mee kan vermaken. Veel cutscenes die niet leuk zijn om naar te kijken door de middelmatige voiceacting en crappy animaties. Het stoort enorm. Zoals vele andere dingen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eitjes op 16-09-2004 13:33:49 ]
Of toch niet?
  donderdag 16 september 2004 @ 15:29:13 #53
34586 kepler
No bounce, no play
pi_21994773
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Dank je.
[..]

Nee, 6 uurtjes.

Ik noem het niet eens een review. Feit blijft dat ik me er echt niet mee kan vermaken. Veel cutscenes die niet leuk zijn om naar te kijken door de middelmatige voiceacting en crappy animaties. Het stoort enorm. Zoals vele andere dingen.
maar is dat je persoonlijke mening, of is het spel zelf echt niet goed?

Want ik ken genoeg goede games waar ik zelf geen reet aan vind, maar waarvan de game zelf wel gewoon goed in elkaar zit.
Maar schrijf eens een user review voor games.fok
pi_21999376
Het XBOX topic is dicht, dus vandaar dat ik het hier vraag. Weten jullie of er nog Grand Slam Packs (XBOX + 2 controllers S + Top Spin) verkocht worden?
  donderdag 16 september 2004 @ 18:42:32 #55
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21999589
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:31 schreef BGN het volgende:
Het XBOX topic is dicht, dus vandaar dat ik het hier vraag. Weten jullie of er nog Grand Slam Packs (XBOX + 2 controllers S + Top Spin) verkocht worden?
wacht dan even tot er een nieuwe geopend is
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_22006892
Of open hem zelf
pi_22020836
Het was gewoon een vraagje tussendoor, en mijn XBOX kennis is niet afdoende om een nieuwe topic te openen...

En bedankt voor de hulp

ONTOPIC: Fable wordt wreed!
pi_22022887
Voor de mensen die zich vast willen voorbereiden op het spel, de manual, aangeboden door onze grote vrienden van microsoft (rechtermuisknop, opslaan als, het dingetje is 10mb):
http://www.xbox.com/assets/en-US/GameManuals/FableManual.pdf

Kan je straks lekker beginnen met spelen ipv lezen (wat toch wel handig is bij dit spel denk ik)
  vrijdag 17 september 2004 @ 19:48:34 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_22023843
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:56 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die zich vast willen voorbereiden op het spel, de manual, aangeboden door onze grote vrienden van microsoft (rechtermuisknop, opslaan als, het dingetje is 10mb):
http://www.xbox.com/assets/en-US/GameManuals/FableManual.pdf

Kan je straks lekker beginnen met spelen ipv lezen (wat toch wel handig is bij dit spel denk ik)
Je krijgt toch wel een tuto als je begint.
The truth was in here.
pi_22024561
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je krijgt toch wel een tuto als je begint.
Geen echte tutorial, een kleine combat training en wat aanwijzingsschermen, meer niet. Bijvoorbeeld de boasts; ik las dat veel mensen niet wisten wat dit was (en ondanks mijn redelijk engels vocabulaire ken ik dit woord ook niet), en dat staat dan wel in een manual vermeldt.
Het kan dus geen kwaad om het even door te lezen, kan je straks gewoon lekker spelen
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:48:35 #61
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_22027766
Wow dit spel wordt AFGEKRAAKT op penny-arcade!?! Ik heb hem nog nooit zo hard zien schreeuwen dat het niks is :S. Ik zie al dat er meerdere "alternatieve reviews" over zijn geschreven. Ik wil die van penny arcade ook wel even posten maar die is enigzins lang .
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:54:25 #62
34586 kepler
No bounce, no play
pi_22027926
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:48 schreef Max_Dark het volgende:
Wow dit spel wordt AFGEKRAAKT op penny-arcade!?! Ik heb hem nog nooit zo hard zien schreeuwen dat het niks is :S. Ik zie al dat er meerdere "alternatieve reviews" over zijn geschreven. Ik wil die van penny arcade ook wel even posten maar die is enigzins lang .
link
pi_22027958
ik zie het wel als ie straks in mijn xbox ligt
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_22029357
quote:
DrkDranzer is playing Fable.
Ik haat em...
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:00:11 #65
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_22029526
www.penny-arcade.com maar dat leek me al duidelijk. (Is ook geen team van amateurtjes met een .com meuradres, 150.000 unique vaste lezers.
  zaterdag 18 september 2004 @ 03:21:46 #66
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22032104
Zo.

Ik ben nu bijna op het eind. Ik blijf erbij dat het totaal niet is wat het beloofde te zijn en dat het gewoon een middelmatig spel is.

Echter, het heeft een aantal leuke dingetjes. Kapsel/tattoo's heeft echt invloed op de omgeving. Je kan van superheld ineens naar een enge man degraderen omdat je ineens een tattoo oid hebt.

Veel bier zuipen en veel taart eten maakt je dik. Je rent traag en je wijf wil dan maar al te graag scheiden.

Als je goed bent dan krijg je een halo boven je hoofd. Check dit shotje om het te zien. Je moet wel goed kijken. Ik denk dat ie na een tijdje wel feller zal worden, het viel me nu toevallig op.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nu het negatieve ;

Het spel is kort. Erg kort. Ik ben na 8 uur spelen al bijna op het eind waarvan ik dik 1.5 uur idle ben geweest.

Het is makkelijk. Bijna té makkelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magie is overbodig. Ja echt, hoe raar dat ook klinkt. Healen is handig maar voor de rest gebruik ik het niet omdat het niet nodig is. Hoe raar dat ook klinkt... (Dit zal wel aan mij liggen)

Waarom zie ik vrijwel alleen maar een bosomgeving? Waarom loop ik elke keer over dezelfde paden? Waarom is de wereld zo klein? Waarom zie ik boten en in de verte een eiland maar waarom kan ik daar niet heen? Oftewel ; vrijwel geen variatie in de omgeving (90% van de tijd loop je op een pad met wat boompjes erlangs enzo) en het pad is te smal.

Zo kan ik nog even verder lullen.

Grappig :

Drinking game.

Kippen kicken (geen evil points dus tja... )

Neuken is te fout voor woorden.

Wederom ; zo kan ik nog wel ev...

Feit blijft dat ik me er opzich wel mee kan vermaken maar met moeite. Ik ben nu op het punt van "Tja, nog even doorzetten, einde bekijken en weg ermiet". Of het erg is? Ja en nee.

Fable kent gewoon hele leuke "kleine" dingetjes die het toch wel enigzins uniek maken. Nee, dat is niet de interactie met de omgeving (stelt niks voor), nee, het is niet de vrijheid (die is er niet, geloof me) en het is zeker niet de AI of het verhaal. Neen, het zijn de kleine dingetjes ala de Halo die het zo "leuk" maken.

Maar dat maakt het spel niet super. Neen, het maakt het alleen een beetje "uniek".

Maargoed. Mischien is het niks voor mij en zullen anderen er zich suf mee vermaken. Ik hoop het van harte maar ik wil niet horen dat dit spel het 3891729871239e wereldwonder is. Want dat is het absoluut NIET.

[Hier wat filmpjes/shots die ik gemaakt heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch niet?
  zaterdag 18 september 2004 @ 16:26:36 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_22038586
Warez.
The truth was in here.
pi_22038936
Het probleem met warez is dat je nogal mierenneukerig wordt zoals eitjes hierboven. Het spel heeft dan totaal geen emotionele waarde. Ik weet zeker dat iemand die er zo lang op zit te wachten, eindelijk het spel gekocht hebben (!), zichzelf er veel meer mee kan vermaken (al zullen er altijd mensen teleurgesteld zijn dat de game niet perfect blijkt te zijn).

Okay de main quest is kort, de werelden zijn lang niet zo open als voorspelt, maar het wordt gewoon een kwaliteits game. Een spel met veel foutjes, veel tekortkoming op beloofde features, maar met een magisch gevoel eroverheen dat je de foutjes doet vergeten en vergeven. Het is een spel waar je de tijd voor moet nemen, je moet het spel leven, en niet zo snel mogelijk willen uitspelen (daar is het gewoon niet op gemaakt).

Ik kan in ieder geval niet wachten op de release.
  zaterdag 18 september 2004 @ 16:56:46 #69
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_22039179
DinoPK, heb je et al gespeeld? Want kom, je kan een spel dat je zelf niet hebt gespeeld wel de hemel in blijven prijzen maar als iedereen die het heeft gespeeld zegt dat het middelmatig is moet jij er niet overheen plakken dat jij het eigenlijk wel beter weet :S.

Ik krijg hier een beetje Daikatana gevoel bij...
pi_22039330
Ja al gespeeld, nu jij weer

Ik heb mijn post er ook neergezet als relativering, eitjes vindt het een middelmatig spel, ik vond het super. Er post tot nu toe 1 persoon hier dat deze het spel middelmatig is, voor de rest zie ik erg veel positiefs op het net (check voor de gein eens de gamefaq fora, fable is op dit moment het nr 1 xbox board, en de mensen daar zijn behoorlijk enthousiast).
  zaterdag 18 september 2004 @ 17:18:11 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_22039626
Laat ik zeggen dat ik het bijzonder vervelend vind dat er mensen zijn die een spel gaan lopen afkraken die nog moet uit komen in de winkel. Vooral als het een spel betreft waar je al 3 jaar op zit te wachten. Over fantaseerd, plaatjes van zoekt en ieder filmpje hongerig bekijkt.
Als er dan een half zacht ei langs komt (What's in a name) die vervolgens zijn negatieve visie op het zoveelste gedownloade spel voor hem geeft, vind ik dat uitermate storend.
Waar is het heilige moment voor iedereen nou gebleven? Voor een ieder die naar 8 Oktber 2004 uit kijkt en die deze slechte (als het al een review mag noemen want het is een voorbeeld van hoe je een review dus niet schrijft) review leest is dat echt een deksel op de neus doen.
Warez gasten heb ik absoluut geen hoge pet van op, ze hebben geen gevoel bij gamen anders dan een zeer tijdelijk genot van het spelen van een spel 'wat een ander nog lekker niet heeft'. Om daarna door te browsen naar het volgende spel.
Jullie verpesten de hele boel, niet alleen voor de gameindustrie die zijn geld kwijt loopt, om daarmee nieuwe spellen te kunnen produceren, jullie gunnen de developer zijn salaris niet die 5 jaar werkt aan een project, en jullie vergallen de spanning van een nieuw spel voor een ieder die wel netjes gamed.
Ik walg van die gasten, doe iedereen een plezier en tieft een eind op met je voorbarige conclusies!! Niet alleen om de zeer slechte omschrijving van een spel, want als dat nog wat had gehad had ik milder geweest wellicht.
The truth was in here.
pi_22039674
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:18 schreef Bastard het volgende:
Laat ik zeggen dat ik het bijzonder vervelend vind dat er mensen zijn die een spel gaan lopen afkraken die nog moet uit komen in de winkel. Vooral als het een spel betreft waar je al 3 jaar op zit te wachten. Over fantaseerd, plaatjes van zoekt en ieder filmpje hongerig bekijkt.
Als er dan een half zacht ei langs komt (What's in a name) die vervolgens zijn negatieve visie op het zoveelste gedownloade spel voor hem geeft, vind ik dat uitermate storend.
Waar is het heilige moment voor iedereen nou gebleven? Voor een ieder die naar 8 Oktber 2004 uit kijkt en die deze slechte (als het al een review mag noemen want het is een voorbeeld van hoe je een review dus niet schrijft) review leest is dat echt een deksel op de neus doen.
Warez gasten heb ik absoluut geen hoge pet van op, ze hebben geen gevoel bij gamen anders dan een zeer tijdelijk genot van het spelen van een spel 'wat een ander nog lekker niet heeft'. Om daarna door te browsen naar het volgende spel.
Jullie verpesten de hele boel, niet alleen voor de gameindustrie die zijn geld kwijt loopt, om daarmee nieuwe spellen te kunnen produceren, jullie gunnen de developer zijn salaris niet die 5 jaar werkt aan een project, en jullie vergallen de spanning van een nieuw spel voor een ieder die wel netjes gamed.
Ik walg van die gasten, doe iedereen een plezier en tieft een eind op met je voorbarige conclusies!! Niet alleen om de zeer slechte omschrijving van een spel, want als dat nog wat had gehad had ik milder geweest wellicht.
amen
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_22040429
Daar ben je toch een beetje te hard hoor Bastard (op sommige punten dan).
Eitjes kraakt het spel niet af, hij is er alleen redelijk negatief over (afkraken doen ze in de eerder genoemde penny arcade 'review', op een manier die nergens op slaat). Ook zegt hij dat het geen review is, maar gewoon zijn mening met wat voorbeelden (waar hij wel gelijk in heeft, maar het zijn punten die verschillen door iemands opvatting erover, de een vindt het erg, de ander niet).

En het warez gezeur... Zolang iemand niet stoer loopt te doen met wat hij gedownload heeft (kijk ik heb nu dit, dit , dit , oh ja en ook deze nog... ), dan heb ik er niet zo'n problemen mee. Bijna iedereen doet wel eens iets wat niet mag (het zij downloaden, drugs, stelen, criminaliteit, etc), zolang het downloaden met mate gebeurt, wat is dan het grote probleem. Mensen die al hun games downloaden, filteren zichzelf uit het wereldje (de interesse vermindert erg sterk omdat het een plichtmatige verveling wordt).
De veroordelingen vind ik over het algemeen te hard, en eigenlijk erg oninteressant. Ik lees liever een inhoudelijke post over een game dan posts over warezhoeren en de discussie die daarop volgt.

Fable is een spel dat het gewoon verdient om gekocht te worden, iets dat ik zeker ga doen ondanks mijn beperkte budget.
pi_22040527
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef DinoPK het volgende:
Mensen die al hun games downloaden, filteren zichzelf uit het wereldje (de interesse vermindert erg sterk omdat het een plichtmatige verveling wordt).
prima, zolang ze ons maar niet in dat proces meesleuren door hier negatief te zitten doen.
pi_22040615
'Ze' is tot nu toe in dit topic alleen maar eitje, dus het is wel enigzins overtrokken. Fable ligt wel wel wat gevoeliger dan de gemiddelde game merk ik (hopelijk krijgen we straks geen black & white situaties, dat viel ook erg tegen omdat mensen er teveel van verwachten terwijl het best een leuke game was (ik heb mij er goed mee vermaakt iig))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')