klinkt alsof hij het 2 minuten gespeeld heeft....quote:Op donderdag 16 september 2004 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Alternatieve review
[..]

Dank je.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:17 schreef Rahl het volgende:@ die gast
Nee, 6 uurtjes.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:02 schreef kepler het volgende:
klinkt alsof hij het 2 minuten gespeeld heeft....
maar goed ik kan voor deze slechte review tientallen goede userreviews zetten

maar is dat je persoonlijke mening, of is het spel zelf echt niet goed?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nee, 6 uurtjes.
Ik noem het niet eens een review. Feit blijft dat ik me er echt niet mee kan vermaken. Veel cutscenes die niet leuk zijn om naar te kijken door de middelmatige voiceacting en crappy animaties. Het stoort enorm. Zoals vele andere dingen.

wacht dan even tot er een nieuwe geopend isquote:Op donderdag 16 september 2004 18:31 schreef BGN het volgende:
Het XBOX topic is dicht, dus vandaar dat ik het hier vraag. Weten jullie of er nog Grand Slam Packs (XBOX + 2 controllers S + Top Spin) verkocht worden?

Je krijgt toch wel een tuto als je begint.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:56 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die zich vast willen voorbereiden op het spel, de manual, aangeboden door onze grote vrienden van microsoft (rechtermuisknop, opslaan als, het dingetje is 10mb):
http://www.xbox.com/assets/en-US/GameManuals/FableManual.pdf
Kan je straks lekker beginnen met spelen ipv lezen (wat toch wel handig is bij dit spel denk ik)

Geen echte tutorial, een kleine combat training en wat aanwijzingsschermen, meer niet. Bijvoorbeeld de boasts; ik las dat veel mensen niet wisten wat dit was (en ondanks mijn redelijk engels vocabulaire ken ik dit woord ook niet), en dat staat dan wel in een manual vermeldt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een tuto als je begint.

linkquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:48 schreef Max_Dark het volgende:
Wow dit spel wordt AFGEKRAAKT op penny-arcade!?! Ik heb hem nog nooit zo hard zien schreeuwen dat het niks is :S. Ik zie al dat er meerdere "alternatieve reviews" over zijn geschreven. Ik wil die van penny arcade ook wel even posten maar die is enigzins lang.

Ik haat em...quote:DrkDranzer is playing Fable.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magie is overbodig. Ja echt, hoe raar dat ook klinkt. Healen is handig maar voor de rest gebruik ik het niet omdat het niet nodig is. Hoe raar dat ook klinkt... (Dit zal wel aan mij liggen)
Waarom zie ik vrijwel alleen maar een bosomgeving? Waarom loop ik elke keer over dezelfde paden? Waarom is de wereld zo klein? Waarom zie ik boten en in de verte een eiland maar waarom kan ik daar niet heen? Oftewel ; vrijwel geen variatie in de omgeving (90% van de tijd loop je op een pad met wat boompjes erlangs enzo) en het pad is te smal.
Zo kan ik nog even verder lullen.
Grappig :
Drinking game.
Kippen kicken (geen evil points dus tja...)
Neuken is te fout voor woorden.
Wederom ; zo kan ik nog wel ev...
Feit blijft dat ik me er opzich wel mee kan vermaken maar met moeite. Ik ben nu op het punt van "Tja, nog even doorzetten, einde bekijken en weg ermiet". Of het erg is? Ja en nee.
Fable kent gewoon hele leuke "kleine" dingetjes die het toch wel enigzins uniek maken. Nee, dat is niet de interactie met de omgeving (stelt niks voor), nee, het is niet de vrijheid (die is er niet, geloof me) en het is zeker niet de AI of het verhaal. Neen, het zijn de kleine dingetjes ala de Halo die het zo "leuk" maken.
Maar dat maakt het spel niet super. Neen, het maakt het alleen een beetje "uniek".
Maargoed. Mischien is het niks voor mij en zullen anderen er zich suf mee vermaken. Ik hoop het van harte maar ik wil niet horen dat dit spel het 3891729871239e wereldwonder is. Want dat is het absoluut NIET.
[Hier wat filmpjes/shots die ik gemaakt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?

amenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:18 schreef Bastard het volgende:
Laat ik zeggen dat ik het bijzonder vervelend vind dat er mensen zijn die een spel gaan lopen afkraken die nog moet uit komen in de winkel. Vooral als het een spel betreft waar je al 3 jaar op zit te wachten. Over fantaseerd, plaatjes van zoekt en ieder filmpje hongerig bekijkt.
Als er dan een half zacht ei langs komt (What's in a name) die vervolgens zijn negatieve visie op het zoveelste gedownloade spel voor hem geeft, vind ik dat uitermate storend.
Waar is het heilige moment voor iedereen nou gebleven? Voor een ieder die naar 8 Oktber 2004 uit kijkt en die deze slechte (als het al een review mag noemen want het is een voorbeeld van hoe je een review dus niet schrijft) review leest is dat echt een deksel op de neus doen.
Warez gasten heb ik absoluut geen hoge pet van op, ze hebben geen gevoel bij gamen anders dan een zeer tijdelijk genot van het spelen van een spel 'wat een ander nog lekker niet heeft'. Om daarna door te browsen naar het volgende spel.
Jullie verpesten de hele boel, niet alleen voor de gameindustrie die zijn geld kwijt loopt, om daarmee nieuwe spellen te kunnen produceren, jullie gunnen de developer zijn salaris niet die 5 jaar werkt aan een project, en jullie vergallen de spanning van een nieuw spel voor een ieder die wel netjes gamed.
Ik walg van die gasten, doe iedereen een plezier en tieft een eind op met je voorbarige conclusies!! Niet alleen om de zeer slechte omschrijving van een spel, want als dat nog wat had gehad had ik milder geweest wellicht.

prima, zolang ze ons maar niet in dat proces meesleuren door hier negatief te zitten doen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef DinoPK het volgende:
Mensen die al hun games downloaden, filteren zichzelf uit het wereldje (de interesse vermindert erg sterk omdat het een plichtmatige verveling wordt).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |