quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem eerder heb
Beetje laat om hem nu nog uit te gaan stellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
Ga der vanuit dat ie uitgesteld word...dan word het wachten makkelijker
Wat een respectquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 07:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik hem woensdag kan halen, heb de hele week vrij genomen.
Ten eerste spoiler, spoiler, spoilerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:09 schreef CosmoNut het volgende:
Is het spel nou al uit in Nederland? Iniedergeval zit ik een beetje vast... niet echt vast maar ik moet iets oplossen... Ik moet een ketting halen voor de burgermeesterin van bowerstone in oakvale maar waar de hell moet ik die halen/zoeken/opgraven/opvissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. via deze link
Ten derde, nee het verschijnt volgende week pas![]()
nee, over een paar dagenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:09 schreef CosmoNut het volgende:
Is het spel nou al uit in Nederland?
Samen een week extra wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet wachten op FRS
Ik moet ook wachtenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samen een week extra wachten
Hoezo een week later?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samen een week extra wachten
Ze zijn genaaid door de FRS geloof ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 06:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoezo een week later?
Ben benieuwd hoe ze het deze keer oplossen, maand vantevoren besteldquote:Op zondag 3 oktober 2004 08:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zijn genaaid door de FRS geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:45 schreef Bastard het volgende:
1 les kun je er wel uit trekken...Ik hoop dat Gcshop goed levert deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gamen Fable als het goed is volgend weekend
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:45 schreef Bastard het volgende:
1 les kun je er wel uit trekken...daar was ik na burnout 3 ook al achter, helaas had ik fable nog met die 3 voor 2 actie mee besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
bijna niemand weet waar je het over hebt, omdat ie nog niet uit is...quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:56 schreef capibar het volgende:
leuk spel, dat fable![]()
ik ben nu net uit de arena
verkapte tvp
cosmonut weet het welquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:34 schreef Tain het volgende:
[..]
bijna niemand weet waar je het over hebt, omdat ie nog niet uit is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:37 schreef capibar het volgende:
[..]
cosmonut weet het wel![]()
maar ik zal het even uitleggen:kan dat niet helemaal in spoiler tags voor de mensen die hem nog niet hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |