Is Tokus een kloon van Vork?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Effe een keuze maken Litpho en Vork. Dat telt zich prettiger...dank u
Geen idee hoeveel stemmen ik heb, maar deze twee iig met een lichte voorkeur voor King Crimson.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:44 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Motorpsycho - Let them eat cake
King Crimson - Thrak
andersom dan, want ik ben ouderquote:Op woensdag 15 september 2004 11:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is Tokus een kloon van Vork?.
He, hier stond eerst Thrak of Zappa!quote:Op woensdag 15 september 2004 10:45 schreef webfreak het volgende:
Nou, vooruit ik ga voor Zappa - in it for the money
ik zei toch: Emperor en Nick Cavequote:Op woensdag 15 september 2004 11:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Tokus , jij moet nog een definitieve keuze maken !![]()
In dit geval is het heel goed mogelijk om meer keuzes te maken, dus waarom niet? Zo niet, dan trek ik m'n stem in.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Tja Tokus , als je bij de stembus op Groen Links EN VVD stemt....dat kan toch ook niet ?![]()
![]()
Ik heb iedereen gevraagd om 1 stem uit te brengen. Ik merk dat je nogal gesteld bent op Cave. Dus 1 punt voor Cave !
Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden
En Dido en Fischer Z dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Oke , Nick Cave staat dan op 0 puntenScheelt weer een wachtlijst bij de Riagg
Overigens , het album wat als 2e uit de bus komt draaien we gewoon de volgende keer (week).
Die kunnen toch ook later? Elke week dat stemmengedoe staat me eigenlijk vreselijk tegen. Als er nu twee albums uitkomen met een hoge score, dan heb je in ieder geval twee weken vulling en dan kun je weer verder met wat anders met iedere keer weer hetzelfde: "Wat moeten we nu draaien?"quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Yodium het volgende:
[..]
En Dido en Fischer Z dan?
Ik wil gewoon weer stemmen met een nieuw rijtje hoor! De nummer 2 mag wel ook in dat rijtje opgenomen worden dan. Ok?
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook later? Elke week dat stemmengedoe staat me eigenlijk vreselijk tegen. Als er nu twee albums uitkomen met een hoge score, dan heb je in ieder geval twee weken vulling en dan kun je weer verder met wat anders met iedere keer weer hetzelfde: "Wat moeten we nu draaien?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |