je hebt in Amsterdam wel een paar van die sauna dingen specifiek voor homo's heb ik mij laten vertellen maar daar gebeuren dingen die je absoluut niet wilt heb ik mij ook laten vertellenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef Chocobo het volgende:
Solaruim en zonnebanken, Turkse stoombaden, ............. etc etcMaar het moet wel netjes. Heel strak en chique.... echt op zijn gay's ... alhoewel........ een hoop mensen zullen wel gaan bellen om te vragen wat pijpen / neuken kost
Het moet eeeeeeecht niet sexueel getint zijn... gewoon een nette tent... lekker laten verzorgen..quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je hebt in Amsterdam wel een paar van die sauna dingen specifiek voor homo's heb ik mij laten vertellen maar daar gebeuren dingen die je absoluut niet wilt heb ik mij ook laten vertellendie scheiding moet je dus absoluut wel maken
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja prachtig he... ik zag het vanmorgen ook. Hieperdepiep zei mama en enthousiast gingen zijn armpjes de lucht in
Daantje,......... je wordt 1 pik !![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja prachtig he... ik zag het vanmorgen ook. Hieperdepiep zei mama en enthousiast gingen zijn armpjes de lucht in
Daantje,......... je wordt 1 pik !![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:20 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben voor de Gaybeautyfarm!
Heerlijk!![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
dus de sauna moet echt met kleding aan ofzo... anders
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:20 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben voor de Gaybeautyfarm!
Heerlijk!![]()
Jaa... dat is ook zo... ik bedoelde het stoombad...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gijs.... in een sauna ga je echt niet met kleding aan zitten ..... maar wel daarbuiten
![]()
![]()
en absoluut nog body contact allowed.... dat kan je wel gewoon eisen.... geen geflikflooi.... niks.....
net als in een normale sauna ding maar dan alleen voor heaumeaus![]()
Ik hoor het alweer, ik mag in de hel blijven.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
We openen met zijn alleen een vakantiepark in FrankrijkRen doet de Aerobics en Brown maakt de zwembaden en villa's schoon. Quin doet de administratie en Surfer parkeert de auto's. Fiona en ik blijven de gehele dag in onze eigen villa
.... geld tellen
Dan zetten we jou daar toch neer in je blootje om ze uit elkaar te houdenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je hebt in Amsterdam wel een paar van die sauna dingen specifiek voor homo's heb ik mij laten vertellen maar daar gebeuren dingen die je absoluut niet wilt heb ik mij ook laten vertellendie scheiding moet je dus absoluut wel maken
Groot succes wordt het!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaa... dat is ook zo... ik bedoelde het stoombad......
Lekker manicure & pedicure.. voor drag-queens enzo![]()
... moet een hit worden..
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat kan jij voor ons betekenen ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik mag in de hel blijven.
dat wordt wel wat als ik dat zo lees... geweldig!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... per kilo verkopen... dat brengt tonnen op...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat kan jij voor ons betekenen ?Verkoop jezelf eens !
1. Ik spreek Fransquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Wat kan jij voor ons betekenen ?Verkoop jezelf eens !
Wat voor gay's kan je koken dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1. Ik spreek Frans
2. Gays vallen op me
3. Ik kan koken
Jij wordt onze zogenaamde Pottenkijker... want potten mogen ook komen....... behalve van die vierkante tanks met stekelsquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:29 schreef Fiona het volgende:
[..]
dat wordt wel wat als ik dat zo lees... geweldig!
Ssssttt ... nee... dan pikken ze ons idee...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:30 schreef Quinny het volgende:
Post dat gayfarm gebeuren eens in de homoreeks. Dan kan je kijken of er wel vraag naar is
ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij wordt onze zogenaamde Pottenkijker... want potten mogen ook komen....... behalve van die vierkante tanks met stekels![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ssssttt ... nee... dan pikken ze ons idee...![]()
![]()
Niks bijzonders...maar ik serveer het op de billen van slurfer.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef Quinny het volgende:
Wat voor gay's kan je koken dan?
ga jij eens werken Kerquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:35 schreef O-Ren het volgende:
Ik wil die potten dan wel lesgeven. Maar wel aangekleed hoor.
Ik hoef niet te kijken naar al dat geschud van tieten enz.![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niks bijzonders...maar ik serveer het op de billen van slurfer.
Ik zag meer een Strol voor me in een leren broek met van die blote billenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niks bijzonders...maar ik serveer het op de billen van slurfer.
Dat doe ik wel okquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:35 schreef O-Ren het volgende:
Ik wil die potten dan wel lesgeven. Maar wel aangekleed hoor.
Ik hoef niet te kijken naar al dat geschud van tieten enz.![]()
Hoe is het met de tv? Staan de kanalen al weer goedquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:33 schreef Fiona het volgende:
[..]
ik voel me vereerd.
Ach ja dat kunnen we wel aan jou overlaten, he homo-tje van mequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[HOMO] 1030, ofwel ER2004, the pink version![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga jij eens werken Ker
Das meer voor circus Renz lijkt mequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zag meer een Strol voor me in een leren broek met van die blote billen![]()
Ben een homo-tolkquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ach ja dat kunnen we wel aan jou overlaten, he homo-tje van me![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Das meer voor circus Renz lijkt me
Hij weet de weg naar dat topic erg snel te vinden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:39 schreef Quinny het volgende:
Ach ja dat kunnen we wel aan jou overlaten, he homo-tje van me![]()
ooooh... gijs... NOOOOIT van me leven dat ik zo'n snor weg haalquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
Is een Islamitische Gay Beautyfarm niks? Komen we zeker op het nieuws.
3 snorren haarsen voor de prijs van 2.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
Is een Islamitische Gay Beautyfarm niks? Komen we zeker op het nieuws.
3 snorren haarsen voor de prijs van 2.
mooi, hoef ik geen pottenkijker meer te worden...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat doe ik wel ok![]()
Die is echt gebookmarked hoor gijs... kan niet andersquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij weet de weg naar dat topic erg snel te vinden.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zag meer een Strol voor me in een leren broek met van die blote billen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe is het met de tv? Staan de kanalen al weer goed
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:41 schreef Fiona het volgende:
[..]
mooi, hoef ik geen pottenkijker meer te worden...![]()
Je wordt gewoon gedissedquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[HOMO] 1030, ofwel ER2004, the pink version![]()
Oh...ik zie het al... Whehehehehehhequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm,... de eerste homo noemt me een sukkel... er gaat iets niet goed in de communicatie
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:43 schreef Fiona het volgende:
[..]
nee
ik krijg het niet voor elkaarmoet jij vanavond maar even naar kijken.
Is echt een serieuze vraagquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Je wordt gewoon gedissed :')
slurfer heeft eraan gezetenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wat is er gebeurd dan??
Alle kanalen zijn weer veranderd bij die kut casema... ze staan nu allemaal door elkaar...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wat is er gebeurd dan??
het is dat chocobo ook avonddienst heeft, anders had ik hem even gevraagd naar de tv te komen kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:43 schreef Fiona het volgende:
[..]
nee
ik krijg het niet voor elkaarmoet jij vanavond maar even naar kijken.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef Fiona het volgende:
[..]
het is dat chocobo ook avonddienst heeft, anders had ik hem even gevraagd naar de tv te komen kijken![]()
Onder zijn neus ook gewoon...heeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef Fiona het volgende:
het is dat chocobo ook avonddienst heeft, anders had ik hem even gevraagd naar de tv te komen kijken![]()
ik had zo'n reactie ook wel verwacht....quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is echt een serieuze vraagMeteen zo'n wijferige aanval van die homo
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
........................................................... !!
Fiona![]()
Daar begint het vaak mee he !
Heeejjj... *AHUM* .... ik vond laast ook al iets wat ik niet vertrouwde.... je had iemand ingehuurd om het zwembad schoon te maken...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef Fiona het volgende:
[..]
Er is een 2e post gedaan.. ... gezien?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik had zo'n reactie ook wel verwacht....die gasten zijn ook absoluut niet onze doelgroep
Gayerige nerds![]()
![]()
![]()
graag gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeejjj... *AHUM* .... ik vond laast ook al iets wat ik niet vertrouwde.... je had iemand ingehuurd om het zwembad schoon te maken...... ik twijfelde nog... maar ik vertrouw je schatje..
Was het geen klusjesman om de badkamer af te maken?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
Heeejjj... *AHUM* .... ik vond laast ook al iets wat ik niet vertrouwde.... je had iemand ingehuurd om het zwembad schoon te maken...... ik twijfelde nog... maar ik vertrouw je schatje..
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het geen klusjesman om de badkamer af te maken?
Ik maak die badkamer welquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
Neeeeeeeee... dat had ik gemerktquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs,............ jij hebt amper geld voor papieren bordjesquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... maar ik wil wel graag mijn zilveren bestekset terug... als het niet teveel gevraagd is
Welke code taal is dat??quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik maak die badkamer wel
Het was een erfstukquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,............ jij hebt amper geld voor papieren bordjes
zie onderstaandequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... maar ik wil wel graag mijn zilveren bestekset terug... als het niet teveel gevraagd is
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,............ jij hebt amper geld voor papieren bordjes
vertaling:quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Welke code taal is dat??
Die heeft hij intussen vast omgesmolten in een bling bling ketting.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:59 schreef silver-surfer het volgende:
Het was een erfstuk![]()
Graag...ow wacht, je had het niet tegen mij.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef mr_Brown het volgende:
neuken???
:')quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zie onderstaande![]()
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:02 schreef Magneet het volgende:de dagelijkse sessie Surfer dissen is weer bezig
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Knap zeg... heb je die 2 posts helemaal zelf bij elkaar gezet...
Ik had ook al zo'n vermoeden...quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vertaling:
neuken???
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, anders mis je ff 2 pagina's Gijsgezeik![]()
Hij lijkt me vrij duidelijk gijsquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
Whahahahahahhaahhahahahahahaquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was in het oude topic op pagina 6 aan het F5'en![]()
behalve het bolle oog snap ik er echt niks vanquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij lijkt me vrij duidelijk gijs
jummie jummiequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:11 schreef Chocobo het volgende:
Rode kool, aardappelpuree en draadjesvlees met stukjes vet,....... mijn leven hier op werk !![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
behalve het bolle oog snap ik er echt niks van
Dude................................quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
Wat eet jij ... jonge dame???quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:17 schreef Fiona het volgende:
[..]
jummie jummie![]()
zoooooooooo grappig deze opmerkingquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
Mij straksquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat eet jij ... jonge dame???
Gebakken lucht dus... mooi zo..quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mij straks
ga zo kip eten met wat groente.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat eet jij ... jonge dame???
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:21 schreef Fiona het volgende:
[..]
ga zo kip eten met wat groente.
goedgekeurd?
25% van weinig is dus heel erg weinigquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:21 schreef Magneet het volgende:
echt me verstand staat op 25% te draaien ofzo, heb nog steeds knallende koppijn dus ga er ook niet verder over nadenken![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gebakken lucht dus... mooi zo..
sorry maar het duurt me te lang voor jij er bent.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mij straks
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:21 schreef Fiona het volgende:
[..]
ga zo kip eten met wat groente.
goedgekeurd?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:25 schreef Fiona het volgende:
[..]
(zit ook wat meer vlees aan trouwens)![]()
[..]
sorry maar het duurt me te lang voor jij er bent.
dus ik ga nu maar voor de kip (zit ook wat meer vlees aan trouwens)![]()
Ben ik gijs... mijn kuiken eet kipquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kip![]()
Surfer, wees trots op zo'n vrouw
ik ben ietsje later lieverdquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:25 schreef Fiona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:51 schreef Toadette het volgende:
hoi
Christus, zelden zo slecht spel gezien... en dan er ook nog blij mee zijn.. nee dat gaat mijn verstand te boven.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toadette ! Nog maar een maandjeEn dan gaan we trommelen
Hype-hoerquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:57 schreef Bastard het volgende:
Christus, zelden zo slecht spel gezien... en dan er ook nog blij mee zijn.. nee dat gaat mijn verstand te boven.
Gijs, dat jij het niet tof vind wil niet zeggen dat het geen leuk spel isquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Christus, zelden zo slecht spel gezien... en dan er ook nog blij mee zijn.. nee dat gaat mijn verstand te boven.
Kijk eerst es naar jezelf manquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hype-hoer
tyfus race spellen ook.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, dat jij het niet tof vind wil niet zeggen dat het geen leuk spel isAl die tyfus racespellen zeg ik ook niets over.
en karten...ik wil je weer verslaan!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toadette ! Nog maar een maandjeEn dan gaan we trommelen
dan neem ik wel een leuk kiekje!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Donkey Konga,.... zou er niet aan moeten denken, maar ik MOET een foto van Noot zien trommelen
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zal zelfs een filmpje makenquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Donkey Konga,.... zou er niet aan moeten denken, maar ik MOET een foto van Noot zien trommelen
Kepler.........quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zal zelfs een filmpje maken
Ze zijn nagenoeg,...perfectquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
De naam van die foto komt overeen met mijn eerste gedachte!![]()
Ker
Je hebt mail onder je eigen emailadresquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:04 schreef ChOas het volgende:
Ooooooooh wat kan het leven soms verschrikkelijk sucken![]()
Slijterij dicht?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:04 schreef ChOas het volgende:
Ooooooooh wat kan het leven soms verschrikkelijk sucken![]()
Nee, wederom slecht nieuws in de familie, meer zeg ik er niet over.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Slijterij dicht?
Ach jakkes.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:13 schreef ChOas het volgende:
Nee, wederom slecht nieuws in de familie, meer zeg ik er niet over.
Ik ga me bezatten...
Tot kijk
He, fucked upquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, wederom slecht nieuws in de familie, meer zeg ik er niet over.
Ik ga me bezatten...
Tot kijk
Kut Gijs.. zag hem afgelopen week nog staan, ziet er nog goed uit toch?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:42 schreef CaptainMiller het volgende:
Auto voor 3de keer afgekeurt
Leven
What about burnoutquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:15 schreef kepler het volgende:
zuidwesterstorm vanavond
perfecte game avond
checkquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
What about burnout
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:55 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ze zijn nagenoeg,...perfect
Chantal![]()
aaah gelukkig, heb het niet gemistquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
GijssssssssssssssssssssHoe gaat het nu met je? Kreeg het gister in RS3 met al dat geweld niet echt mee.
Daan wordt vrijdag 1. Hij moest vandaag op medische keuring.
bronquote:Dit is niet het enige wat de komende maanden gaat veranderen, zo zal de snelheid van het Chello plus-abonnement van 4,6Mbps naar 8Mbps verhoogd worden.
Breng hem ook nooooooooit meer naar Kwik-Fitquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kut Gijs.. zag hem afgelopen week nog staan, ziet er nog goed uit toch?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:25 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Breng hem ook nooooooooit meer naar Kwik-Fit
Wil er verder niks meer over kwijt
Klote Gijs...ik dacht dat die collega van je hem had gemaakt?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:25 schreef CaptainMiller het volgende:
Breng hem ook nooooooooit meer naar Kwik-Fit
Wil er verder niks meer over kwijt
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, is die Orkaan Ivan richting Nieuw-Vennep afgebogen?![]()
![]()
Gij hoer.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik hoop het
Me dag is weer helemaal goedquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:31 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klote Gijs...ik dacht dat die collega van je hem had gemaakt?
Hallo lieverd!quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:43 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Me dag is weer helemaal goed![]()
Oke slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:44 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik ga slapen
Ja hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:44 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hallo lieverd!![]()
Gaat het een beetje met je?
Mocht O-Ren niet willen dan...quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:53 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Vanavond trapte de Champions League af voor weer een seizoen van Europees topvoetbal. PSV kwam in actie bij Arsenal. Het verloor door een eigen doelpunt van verdediger Alex met 1-0.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
We zitten weer helemaal op een lijn.
Dan ga ikook maar neukenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:13 schreef Strolie75 het volgende:
Slapen![]()
![]()
Fantastische wedstrijd, helaas was Arsenal een maatje te groot. 1 - 0 uit verliezen daar is geen schande. Jammer alleen dat het nou net een eigen doelpunt moest zijnquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje bags of bones.. maar toch lekker voor een keerquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Afsluitertje dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Speciaal voor ChOas morgenvroeg
Jij altijd!quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
O-Ren...mag ik in je msn lijst?![]()
Lekker zo'n motor.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
23 km file![]()
ik wou dat ik met de motor was jaquote:Op woensdag 15 september 2004 08:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Lekker zo'n motor.
quote:Op woensdag 15 september 2004 08:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wou dat ik met de motor was jadan ging het wel sneller........
en alleen maar vanwege de laaghangende zon..... dan koop je toch een fucking zonnebril
werk ze lieverdquote:Op woensdag 15 september 2004 08:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
ik ga fijn werken!
![]()
Ja datquote:Op woensdag 15 september 2004 08:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wou dat ik met de motor was jadan ging het wel sneller........
en alleen maar vanwege de laaghangende zon..... dan koop je toch een fucking zonnebril
quote:Op woensdag 15 september 2004 08:39 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja dat
Ook als het maar een beetje begint te regenen, tis net alsof er bij iedereen dan water in de tank komt ofzo, zo langzaam gaat het dan.
link naar zijn pagina:quote:Sloop je mp3-speler
AMSTERDAM - Greg Hughes uit de Verenigde Staten heeft een nieuwe mp3-speler aangeschaft. Op zich niets bijzonders, maar wat hij er vervolgens mee deed wel. Hij heeft namelijk de ingebouwde 5GB microdrive eruit gesloopt en in zijn camera geplaatst.
Het voordeel? De prijs. Een losse 5 Gigabyte microdrive kost nog altijd zo’n 350 Amerikaanse dollars, waar een Rio Carbon mp3-speler 249 dollar kost. Dat scheelt nogal wat geld.
Met veel bloed, zweet en tranen is het Hughes gelukt de 5GB Seagate ST1 Microdrive uit de Rio te slopen en over te hevelen naar zijn Nikon D70 digitale camera. Hierdoor kan hij hier maar liefst 1400 foto’s in 6 megapixel formaat opslaan.
Overigens gaat de garantie verloren als men zelf aan de Rio Carbon gaat sleutelen. U bent gewaarschuwd.
BLijkbaarquote:Op woensdag 15 september 2004 10:23 schreef mr_Brown het volgende:
is iedereen zogenaamd druk aan het werk
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco was iig aan het werk
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco was iig aan het werk
Je hebt ook zin in SO3 hequote:Op woensdag 15 september 2004 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIJSSSS![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:46 schreef kepler het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar toch wacht ik er even mee, net als Pikmin 2 is het een titel die verkeerd komt. Oktober is van Fable, Donkey Konga en GTA SAquote:Op woensdag 15 september 2004 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt ook zin in SO3 he
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oktober is van Fable
Snap jou soms niet maar dat heb ik met Strol ook,........ die opmerking van hem ook... Ik haal Fable niet...quote:Op woensdag 15 september 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol heeft het maar moeilijk in GAM trouwensOutrun 2 en dat gekke Japanse spel
Hij is net zo eigenwijs als mij
Hahaha, als ik Fable niet gespeeld zou hebben zou ik dat ook nog steeds zeggenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap jou soms niet maar dat heb ik met Strol ook,........ die opmerking van hem ook... Ik haal Fable niet...![]()
Gijsjes bij elkaar hebben idd een brede game-smaakquote:Op woensdag 15 september 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, als ik Fable niet gespeeld zou hebben zou ik dat ook nog steeds zeggenMaar ik vind het juist wel tof dattie een afwijkende smaak heeft
Ikzelf heb dat ook, en das alleen maar goed. Sowieso weten alle Gijsjes precies wat ze willen gamen.
![]()
Gamen Heerst © Sailing Ace
ik suck met gamesquote:Op woensdag 15 september 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, als ik Fable niet gespeeld zou hebben zou ik dat ook nog steeds zeggenMaar ik vind het juist wel tof dattie een afwijkende smaak heeft
Ikzelf heb dat ook, en das alleen maar goed. Sowieso weten alle Gijsjes precies wat ze willen gamen.
![]()
Gamen Heerst © Sailing Ace
Heerlijk toch! Alleen raad ik je ECHT aan om Tales of Symphonia snel te gaan spelen, het is misschien wel mijn favoriete Cube game allertijdenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsjes bij elkaar hebben idd een brede game-smaak![]()
Mijn collectie wordt trouwens nu wel erg groot.... http://users.ign.com/coll(...)ersSeeIt=1&objType=1
jah ik ookquote:Op woensdag 15 september 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik suck met games![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
jah ik ook
ik weet alleen dat ik Fable niet wil gamen!
Het gaat erom dat je plezier hebt in wat je gamet. Aan je lach te horen is dat meestal wel zo het gevalquote:Op woensdag 15 september 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik suck met games![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat heb ik zeker weten gijsquote:Op woensdag 15 september 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je plezier hebt in wat je gamet. Aan je lach te horen is dat meestal wel zo het geval![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil je vanavond weer neerschieten!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil je vanavond weer neerschieten!
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]heerlijk campen op jouw spawnpunt
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik werd daar zo moe van
En die ELO ookquote:Op woensdag 15 september 2004 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
dat dacht ik wel.... en een lol dat ik in mijn uppie had
![]()
![]()
ik hoorde al helemaal lachen in je eentjequote:Op woensdag 15 september 2004 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
dat dacht ik wel.... en een lol dat ik in mijn uppie had
![]()
![]()
Strol kan ook gewoon niet beterquote:Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef kepler het volgende:
en die Strol ook gewoon leuk meedoen![]()
Strol had geen idee waar hij liepquote:Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoorde al helemaal lachen in je eentje
en die Strol ook gewoon leuk meedoen![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:29 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.lebonze.com/playground/bunnylove.htm![]()
![]()
![]()
![]()
dat muziekje![]()
![]()
![]()
![]()
schatjequote:Op woensdag 15 september 2004 12:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
schatje
best triest jaquote:Op woensdag 15 september 2004 14:32 schreef mr_Brown het volgende:
gijsje eerste post vandaag en meteen een kill
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
duivelquote:Op woensdag 15 september 2004 14:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:57 schreef D-Devil het volgende:
Droog.
.
Nog geen post gehad?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
duivel![]()
[..]
[..]
Nee,... vanmorgen nog nietquote:Op woensdag 15 september 2004 15:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nog geen post gehad?
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
Ik heb geen zin meeeeeerrr
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een kwartiertje.
Ik heb geen zin meer donkere ronde vochtslurperquote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]je bent pas begonnen vieze dikke endeldarm
Heb je überhaupt al eens zin gehad? Anders ga je het even goedmaken met Tiggy.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
Ik heb geen zin meer donkere ronde vochtslurper
Voor mijn vakantie nog wel eens ja... daarna nog steeds nietquote:Op woensdag 15 september 2004 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je überhaupt al eens zin gehad?
quote:Anders ga je het even goedmaken met Tiggy.
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een kwartiertje.
kut leven hèquote:Op woensdag 15 september 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer donkere ronde vochtslurper
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]je bent pas begonnen vieze dikke endeldarm
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Hou op waterhoofd.... hou op... ik trek het niet meer...quote:Op woensdag 15 september 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kut leven hègemummificeerde shiva
Holy mother Mary ... it's a giant Q-tip..quote:Op woensdag 15 september 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe je gulp dan ook dichtquote:Op woensdag 15 september 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Holy mother Mary ... it's a giant Q-tip..
Zwak...quote:Op woensdag 15 september 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe je gulp dan ook dicht
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hou op waterhoofd.... hou op... ik trek het niet meer...
stonk zeker??quote:Op woensdag 15 september 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe je gulp dan ook dicht
Sorry ... het kan zijn dat de geur van jou anus nog te ruiken was van vanmorgenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stonk zeker??![]()
ik was aan het werkquote:Op woensdag 15 september 2004 15:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sorry ... het kan zijn dat de geur van jou anus nog te ruiken was van vanmorgen
PROEST !quote:Op woensdag 15 september 2004 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik was aan het werk![]()
Oh .... eeeeehhhhhh.... wiens witte tanden zag ik dan in het donkerquote:Op woensdag 15 september 2004 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik was aan het werk![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh .... eeeeehhhhhh.... wiens witte tanden zag ik dan in het donker![]()
MuPu?
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
heb trouwens aan mijn manager gevraagd een zwaaaaaare homowat hij van het idee zou vinden van een gay beautyfarm
en hij zei dat daar onder de Scéne wel veel vraag naar is....
maar dat zoiets er absoluut niet is
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
heb trouwens aan mijn manager gevraagd een zwaaaaaare homowat hij van het idee zou vinden van een gay beautyfarm
en hij zei dat daar onder de Scéne wel veel vraag naar is....
maar dat zoiets er absoluut niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |