je hebt in Amsterdam wel een paar van die sauna dingen specifiek voor homo's heb ik mij laten vertellen maar daar gebeuren dingen die je absoluut niet wilt heb ik mij ook laten vertellenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef Chocobo het volgende:
Solaruim en zonnebanken, Turkse stoombaden, ............. etc etcMaar het moet wel netjes. Heel strak en chique.... echt op zijn gay's ... alhoewel........ een hoop mensen zullen wel gaan bellen om te vragen wat pijpen / neuken kost
Het moet eeeeeeecht niet sexueel getint zijn... gewoon een nette tent... lekker laten verzorgen..quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je hebt in Amsterdam wel een paar van die sauna dingen specifiek voor homo's heb ik mij laten vertellen maar daar gebeuren dingen die je absoluut niet wilt heb ik mij ook laten vertellendie scheiding moet je dus absoluut wel maken
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja prachtig he... ik zag het vanmorgen ook. Hieperdepiep zei mama en enthousiast gingen zijn armpjes de lucht in
Daantje,......... je wordt 1 pik !![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja prachtig he... ik zag het vanmorgen ook. Hieperdepiep zei mama en enthousiast gingen zijn armpjes de lucht in
Daantje,......... je wordt 1 pik !![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:20 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben voor de Gaybeautyfarm!
Heerlijk!![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
dus de sauna moet echt met kleding aan ofzo... anders
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:20 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben voor de Gaybeautyfarm!
Heerlijk!![]()
Jaa... dat is ook zo... ik bedoelde het stoombad...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gijs.... in een sauna ga je echt niet met kleding aan zitten ..... maar wel daarbuiten
![]()
![]()
en absoluut nog body contact allowed.... dat kan je wel gewoon eisen.... geen geflikflooi.... niks.....
net als in een normale sauna ding maar dan alleen voor heaumeaus![]()
Ik hoor het alweer, ik mag in de hel blijven.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
We openen met zijn alleen een vakantiepark in FrankrijkRen doet de Aerobics en Brown maakt de zwembaden en villa's schoon. Quin doet de administratie en Surfer parkeert de auto's. Fiona en ik blijven de gehele dag in onze eigen villa
.... geld tellen
Dan zetten we jou daar toch neer in je blootje om ze uit elkaar te houdenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je hebt in Amsterdam wel een paar van die sauna dingen specifiek voor homo's heb ik mij laten vertellen maar daar gebeuren dingen die je absoluut niet wilt heb ik mij ook laten vertellendie scheiding moet je dus absoluut wel maken
Groot succes wordt het!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaa... dat is ook zo... ik bedoelde het stoombad......
Lekker manicure & pedicure.. voor drag-queens enzo![]()
... moet een hit worden..
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat kan jij voor ons betekenen ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik mag in de hel blijven.
dat wordt wel wat als ik dat zo lees... geweldig!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... per kilo verkopen... dat brengt tonnen op...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat kan jij voor ons betekenen ?Verkoop jezelf eens !
1. Ik spreek Fransquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Wat kan jij voor ons betekenen ?Verkoop jezelf eens !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |