link?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
wie is dat aan de rechterkant dan?
zelda, link, whatever. allemaal één pot nat.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, zelda staat er niet eens in.
het is toch van dezelfde game, en ze zouden het spel eigenlijk the legend of link moeten noemen, zelda is telkens de trut die ontvoerd wordtquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:32 schreef capibar het volgende:
[..]
link?![]()
mondquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Windwaker stinkt.
OoT the best. (Link wise dan.)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
zelda, link, whatever. allemaal één pot nat.
Zelda = meisje, dat is Link.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
wie is dat aan de rechterkant dan?
ik zit te twijfelen, bij die ene waar de tekst onderaan staat gaat hij over dat kleine mannetje in het midden heen, en bovenaan ziet er niet zo mooi uit...quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
Nou ik heb het lettertype ge-edit welke is nou het beste:
A:
[afbeelding]
B:
[afbeelding]
zelda sucks jaquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
het is toch van dezelfde game, en ze zouden het spel eigenlijk the legend of link moeten noemen, zelda is telkens de trut die ontvoerd wordt
Dat heb ik nooit begrepen aan Nintendo games. Figuren als Zelda en Peach zouden beter moeten weten na tig keer ontvoerd te zijn... :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
het is toch van dezelfde game, en ze zouden het spel eigenlijk the legend of link moeten noemen, zelda is telkens de trut die ontvoerd wordt
Tja, dat is wel een herhalend iets. Al duurt het soms wat langer voordat ze ontvoerd wordt bij sommige spellen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
na zoveel avonturen en legendes nog steeds ontvoerd wordenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:35 schreef capibar het volgende:
[..]
zelda sucks ja![]()
dat zit in de genen ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:36 schreef Tain het volgende:
[..]
na zoveel avonturen en legendes nog steeds ontvoerd worden![]()
Van Zelda kan ik het nog wel begrijpen tis telkens een andere Zelda(die wel een keertje wat zou moeten leren van de voorgaande legendes), maar peach is de stomste trut uit gamegeschiedenisquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen aan Nintendo games. Figuren als Zelda en Peach zouden beter moeten weten na tig keer ontvoerd te zijn...![]()
misschien moet link haar maar eens aan de ketting leggen....quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:36 schreef Tain het volgende:
[..]
na zoveel avonturen en legendes nog steeds ontvoerd worden![]()
kan link meteen andere dingen doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:38 schreef capibar het volgende:
[..]
misschien moet link haar maar eens aan de ketting leggen....
loopt ze niet de hele tijd weg![]()
Cortanaquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Van Zelda kan ik het nog wel begrijpen tis telkens een andere Zelda(die wel een keertje wat zou moeten leren van de voorgaande legendes), maar peach is de stomste trut uit gamegeschiedenis
Peach is een doosquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Cortana![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
allebij kut. maak maar een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |