Oké dan hou ik het zo, maar moet er echt niks verderbij? een andere character ofzow?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
en je begon zo goed
misschien wat rockstah zei, een realistische zelda ipv. cartoon, contrast enzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké dan hou ik het zo, maar moet er echt niks verderbij? een andere character ofzow?
Heeft iemand er een plaatje van? Van Zelda uit Zelda Reborn?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
misschien wat rockstah zei, een realistische zelda ipv. cartoon, contrast enzo
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:53 schreef rockstah het volgende:
jasser arafat
nee dan word het te druk. maar ik vind wel dat Arafat erin moet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:53 schreef RaymanNL het volgende:
Of moet ik nog plaatjes van de 3 consoles (NGC Xbox PS2) bij?
Ninja Gaiden, Zelda, nu nog de matherfackin MC verdomme!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een nieuwe is die beter:
[afbeelding]
MC wat is dat?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ninja Gaiden, Zelda, nu nog de matherfackin MC verdomme!
Dan is hij goed, voor jou doen dan
Master Chief.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MC wat is dat?
Dude, dat moet de nieuwe TT wordenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MC wat is dat?
Met die gast word het veel ste druk op het plaatje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, dat moet de nieuwe TT worden
[afbeelding]
"Master Chief Sir! Good to see you!"
Nou dan tief je toch godverdomme de rest er gewoon uit?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Met die gast word het veel ste druk op het plaatje.
Nee het is geen Xbox topicquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef rockstah het volgende:
hij kan wel in de plaats van zelda
Dus wat Rayman voor mij is is voor jou MC? (behalve dan dat jij MCNL heet)quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou dan tief je toch godverdomme de rest er gewoon uit?
dude, MC is niet zomaar een gameheld, hij is dé held, en boven alles, míjn held, híj hangt boven mijn PC.
Híj is the one
nu ga ik slapen, de mazzel.
MC is stoer. Rayman niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus wat Rayman voor mij is is voor jou MC? (behalve dan dat jij MCNL heet)
nee. maar die nieuwe zelda is kut, veel te gay. die in the wind waker is veel cooler.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee het is geen Xbox topic
Dude, zelda staat er niet eens in.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef rockstah het volgende:
hij kan wel in de plaats van zelda
Windwaker stinkt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee. maar die nieuwe zelda is kut, veel te gay. die in the wind waker is veel cooler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |