quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
tsja.....
.....
HAHAHAHAHAHAHA!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wehehehe
Totdat je hopeloos verliefd op Gamedemon werdquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maar.....het is halo 2....
trouwens, eerst had ik nog een hele goede smaak
ja jij maakt ook nooit een move!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Totdat je hopeloos verliefd op Gamedemon werd![]()
Serieus je verwacht toch ik niet dat IK avances ga maken naar Gamedemonquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja jij maakt ook nooit een move!!!
*kuch* ik bedoelde niet demonquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Serieus je verwacht toch ik niet dat IK avances ga maken naar GamedemonIk heb het verstand van RaymannNL niet
![]()
huilie huilie huiliequote:Op dinsdag 14 september 2004 21:08 schreef RaymanNL het volgende:ik vind het niet leuk hoe jullie reageren op mijn mooi PIC
![]()
Ikheb zelfs een mooi Ninja Gaiden plaatje er bij gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
dat jij hem mooi vindt dan betekent het niet dat wij het leuk vinden
je verneukt dit topic
![]()
En één p;laatje kan het topic niet verneuken, het is een mooie OP post plaatjequote:Op dinsdag 14 september 2004 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
dat jij hem mooi vindt dan betekent het niet dat wij het leuk vinden
je verneukt dit topic
![]()
Verwijder dat hele plaatje dan maar...flikker op man...dit is GAM slowchat...die camera hoort er niet...en Rayman ..iedereen kotst op rayman behalve jijquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:08 schreef RaymanNL het volgende:ik vind het niet leuk hoe jullie reageren op mijn mooi PIC
wat moet ik toevoegen dan? (ik ga niks verwijderen)
ryu WIE?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef taart het volgende:
[..]
rayman, mario, camera, ryu hayabusa
Die is best coolquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een nieuwe is die beter:
[afbeelding]
die comic zelda contrasteert teveel met die semi realistische ryuquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een nieuwe is die beter:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |