Voetbal is leukquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, voetbal is voor mietjes....Ta-ek-won-do-do![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:41 schreef taart het volgende:
[..]
geniet er nou nog maar van ja
Nee, die kracht komt uit mijn sterk afgetrainde benen/buikquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:33 schreef peristilius het volgende:
Heb je aparte schoenen voor volleybal? Met extra vering dat je goed kan smashen ofzo
schrijf een boekquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, die kracht komt uit mijn sterk afgetrainde benen/buik
Wat de schoenen moeten doen is met name de enkels goed ondersteunen, zorgen dat de hiel wat hoger komt te liggen ivm de voorkant van de voet zonder (!) dat je hierbij een onstabiele schoen krijgt waar je heel erg gemakkelijk mee door je enkels gaat (loopschoenen).
Volleybal is een sport waar veel van je enkels wordt gevraagd, zodoende.
Ik wist niet dat de Master Chief ook op volleybal schoenen rond huppeldequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
schrijf een boeken meteen een halo strategy guide
alle zaalsporten vergen veel van je enkels en knieen, heb er alle ervaring meequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, die kracht komt uit mijn sterk afgetrainde benen/buik
Wat de schoenen moeten doen is met name de enkels goed ondersteunen, zorgen dat de hiel wat hoger komt te liggen ivm de voorkant van de voet zonder (!) dat je hierbij een onstabiele schoen krijgt waar je heel erg gemakkelijk mee door je enkels gaat (loopschoenen).
Volleybal is een sport waar veel van je enkels wordt gevraagd, zodoende.
wist je dat niet? uproar 63 heten ze.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Master Chief ook op volleybal schoenen rond huppelde
Hmm dan komt op een gegeven moment de productie van de uproars een paar eeuwen stil te liggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wist je dat niet? uproar 63 heten ze.
ze zijn na een tijd weer bij 1 begonnen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmm dan komt op een gegeven moment de productie van de uproars een paar eeuwen stil te liggen![]()
Oooh ok ik begon het me al af te vragenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze zijn na een tijd weer bij 1 begonnen.
moet je nou alles doorrekenen?![]()
Aye, ik kan zo 1 2 3 geen zaalsport bedenken waar je stil moet blijven staanquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
alle zaalsporten vergen veel van je enkels en knieen, heb er alle ervaring mee
lullig voor je....quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
Vinden jullie m'n OP PIC niet mooiben ik lang mee bezig geweest
Ik zie geen fackin MC.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
hear! hear!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zie geen fackin MC.
Kan je OP, oprotten dan? En als je OP toch aan het oprotten is, kan het jou dan meenemen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
Moet je het wel goed quoten hequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef Khadgar het volgende:
Jui Jitsu? I'm going to learning Jui Jitsu?
Sweetquote:Jazeker. Bijna de bruine band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |