oh ik ben wild van racespellenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
geen idee, ik heb alleen 3 gespeeld en die vind ik leuk terwijl ik niet van race spellen houd
Hoe doet psv hetquote:Op woensdag 15 september 2004 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Btw, ik zit nu ook in de GAM subleague bij de voetbal manager
Dag, juffrouw wat bent u weer vrolijk vandaag...quote:Op woensdag 15 september 2004 11:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Staan bovenaan in de competitiequote:Op woensdag 15 september 2004 10:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe doet psv het
Ja heel erg , heb vanochtend ook een heel lief briefje voor mijn lieve huisgenotenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dag, juffrouw wat bent u weer vrolijk vandaag...
europa?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staan bovenaan in de competitie
Of ze volgende keer het FOKKING RAAM WILLEN DICHTDOEN!!! als je weer es niet thuis bent?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja heel erg , heb vanochtend ook een heel lief briefje voor mijn lieve huisgenotenachtergelaten
![]()
Met 1 - 0 verliezen van de Champion's League winnaar kandidaat is niet slechtquote:Op woensdag 15 september 2004 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
europa?
No offence, maar Arsenal gaat dus de CL weer niet winnen...he....quote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met 1 - 0 verliezen van de Champion's League winnaar kandidaat is niet slecht
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Of ze volgende keer het FOKKING RAAM WILLEN DICHTDOEN!!! als je weer es niet thuis bent?
Top 4 komen ze. Let maar op.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
No offence, maar Arsenal gaat dus de CL weer niet winnen...he....
Nou ze zijn amper over de middenlijn geweestquote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met 1 - 0 verliezen van de Champion's League winnaar kandidaat is niet slecht
Dat heb ik met FC Den Bosch, zie verdediging en middenveldquote:Op woensdag 15 september 2004 12:46 schreef mordradead het volgende:
wat een dramatische rond in de voetbalmanagerminder dan de helft van de punten van de vorige keer, maarja boeiend
![]()
psv gister wat een kutwedstrijd zeg, geen fuck aan.... en legolas... als utrechtwint doe jij het goed, zo niet... dan niet
* punt meer dan roy heeftquote:Op woensdag 15 september 2004 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik met FC Den Bosch, zie verdediging en middenveld
Je hebt gewoon geluk gehadquote:Op woensdag 15 september 2004 13:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
* punt meer dan roy heeft
die chen had mazzel, die stond laatste na de 1ste rondequote:Op woensdag 15 september 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad
Ik heb ook een verdediging van niets.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik met FC Den Bosch, zie verdediging en middenveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |