abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23144123
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:14 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, vind jij het ook zo overdreven? Die ophemeling van Saīdi?
denkt even aan Aborah
pi_23144279
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze het voetballend oplossen dan dat de bal de maas in wordt getrapt, wat jullie graag zien, als dat is wat je bedoelt.
Je zegt precies het gene wat Saidi goed kan. Slidings maken zonder dat hij de bal een eind weg schopt. Hij krijgt ze altijd in zijn bezit.
pi_23144436
quote:
Op zondag 7 november 2004 16:43 schreef Damzzz het volgende:
Waarom gaan al die feyenoorders niet naar hun eigen Dirk Kuijt topic....?
Omdat het Dirk Kuijt topic niet bedoeld is voor het uiten van je mening over Rosales.
quote:
Op zondag 7 november 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Miskoop is erg vroeg geoordeeld hoor Showtime. Zelfs Lazovic wordt door sommige Feyenoorders nog niet zo bestempeld.
Te hoge prijs, te hoge verwachtingen te weinig productiviteit. Ik bekijk het objectief in tegenstelling tot de Ajax supporters (wat ik best kan begrijpen). Ik hoop voor de Ajax supporters dat je gelijk hebt en mijn oordeel misschien te vroeg is.

Ik zal jullie Rosales feestje verder niet verstoren, hebben jullie ook weer eens wat te vieren in deze sombere tijden.
Viper 4 life
pi_23153983
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:10 schreef Showtime het volgende:

[..]

Omdat het Dirk Kuijt topic niet bedoeld is voor het uiten van je mening over Rosales.
[..]

Te hoge prijs, te hoge verwachtingen te weinig productiviteit. Ik bekijk het objectief in tegenstelling tot de Ajax supporters (wat ik best kan begrijpen). Ik hoop voor de Ajax supporters dat je gelijk hebt en mijn oordeel misschien te vroeg is.

Ik zal jullie Rosales feestje verder niet verstoren, hebben jullie ook weer eens wat te vieren in deze sombere tijden.
Dat kan ik ook zeggen na 1.5 jaar.....Wij vinden Sonck nu ook een debiele belg

En over een week zijn die sombere tijden weer over
pi_23160445
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:10 schreef Showtime het volgende:

Misschien???? Hoe lang speelt die gozer nu al in het eerste van Ajax?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_23160918
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:35 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Misschien???? Hoe lang speelt die gozer nu al in het eerste van Ajax?
Hoe lang doet Kalou dat al bij Feyenoord....
  maandag 8 november 2004 @ 11:11:26 #57
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23161050
quote:
Op zondag 7 november 2004 16:56 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

denkt even aan Aborah
die wordt niet opgehemeld
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23161259
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:11 schreef The_Hives het volgende:

[..]

die wordt niet opgehemeld
Oh ik dacht toch echt dingen te hebben gelezen zoals: wat een geweldige speler
pi_23162797
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:04 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Hoe lang doet Kalou dat al bij Feyenoord....
Helemaal mee eens!! Kalou speelt ook nog veel te kort in de HCE om over te kunnen oordelen Bewoordingen als topper zijn dan ook nog volledig ongegrond.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_23164125
Die jongetjes die tijdens het interview met Rosales langsliepen en gebiologeerd bleven kijken naar hem. Geweldig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 november 2004 @ 13:31:17 #61
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23164160
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef zjroentje het volgende:
Die jongetjes die tijdens het interview met Rosales langsliepen en gebiologeerd bleven kijken naar hem. Geweldig.
herkenbaar he
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_23168036
quote:
Prachtig ja
pi_23168191
quote:
Echte Brabanders
pi_23454109
Mauro op weg om Ajax' topscorer te worden.

4 doelpunten nu al in 3 competitiewedstrijden.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_23454169
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:44 schreef zjroentje het volgende:
Mauro op weg om Ajax' topscorer te worden.
Moet haast wel, veel concurrentie heeft hij niet.
Viper 4 life
pi_23454186
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:47 schreef Showtime het volgende:

[..]

Moet haast wel, veel concurrentie heeft hij niet.
pi_23468526
Mauro blijft op 3 steken, Dave Bus heeft hem achter zijn naam gekregen. Raffie dus nog even clubtopscorer, dan Rosales en, jawel, Ibrahimovic met 3.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42081110
Mauro bloeit weer een beetje op
quote:
28-08-2006 : VAK 410 op pad met Gryga en Mauro Rosales.

Nadat aan het einde van het vorige seizoen er een interview was gehouden met Rosenberg en Grygera, was het nu tijd voor opnieuw Grygera en Rosales. De Tsjech en de Argentijn hadden tijd gemaakt om onze vragen te beantwoorden en bij te praten over andere dingen in het leven want buiten Ajax wordt de band ook steviger steeds.

Mauro Rosales

De Argentijnse buitenspeler van onze club is een grote liefhebber van gekte op de tribunes. In zijn geboorteland is de massale gekte op de tribunes niet meer dan normaal, daar staan ze 90 minuten lang gepassioneerd te zingen en te springen. Mauro vindt het heerlijk om in een dergelijke sfeer te spelen. Bij zijn oude club, Newell’s Old Boys, was het ook altijd een indrukwekkende sfeer, zijn oude club is nog steeds zijn favoriete club en hij is er ook fanatiek supporter van, als het moet springt en zingt hij mee. Volgens hem gaat er niets boven duizenden mensen te keer zien gaan en met shirtjes te zien zwaaien. Hij laat ook duidelijk merken dat hij de gebeurtenissen op de tribunes overal volgt, zo verteld hij over de verhalen van de Argentijnse supporters die het afgelopen WK in Duitsland waren, bekende groepen zoals “Los Borrachos del Tablon” van River Plate waren daar aanwezig. Tijdens het WK was hij zelf in zijn geboorteland, hij liet filmpjes zien vanaf zijn balkon met uitzicht op een uitzinnige massa tijdens de wedstrijden van Argentinië. Daarnaast keek hij ook veel filmpjes van sfeer op internet.

“Niks is groter dan Argentinië, de sfeer zoals daar is niet te evenaren.”, aldus Mauro. Volgens hem is derby van Buenos Aires, tussen River Plate en Boca Juniors, het gekste wat er is.” Het is niet normaal hoe dat beleefd wordt. Je moet niet met een geel shirt in rood gebied lopen anders ga je eraan of moet je shirtje inleveren,dus altijd jas dicht ritsen. Mensen leven voor deze wedstrijd,alleen deze derby telt, de rest maakt niks uit. “

Toen hij naar Nederland ging merkte hij al snel dat de beleving hier heel anders is, daarom is hij ook blij dat VAK 410 er is. “Mijn familie was hier ook en die vonden Vak 410 net Argentinië in het klein”, vertelt Mauro. Hij vind de vlaggen, de doeken, het vuurwerk, het gezang en het gespring ook allemaal prachtig. Laatst zag hij een doek met zijn hoofd er op, dat bezorgde hem kippenvel en wil binnenkort zijn handtekening er op zetten. Hij houdt van langdurige songs,die stimuleren hem het meest,als die op het veld staat en hij is bezig dan sluit hij alles van zich af,maar zodra hij naar de cornervlag gaat en hij hoort fans zingen dan hoort ie ut wel en klapt Mauro soms. De Argentijn neemt ook verbetering waar qua sfeer: “In het begin vond ik het maar stil om eerlijk te zijn, soms een megadoek en vlaggen, het wordt steeds beter, jullie worden steeds groter en groter”. Rosales herkende af en toe bekende melodieën uit Argentinië. “AJAX UIT MOKUM” op de melodie “SOS CAGON” van River Plate vond hij geweldig, ook hoorde hij Mauro Mauro Mauro Rosales op de manier van “Dale Boca”. Hij vertelde ons dat hij erg graag de volgende song zou horen: olee olee olee olee Mauro Mauro, deze melodie is vaak keihard in het San Siro te horen door de Interisti.

Tot slot vertelt hij over zijn huidige club Ajax:”Ik speel met alle liefde in het witroodwitte shirt,ik speel met mijn hart. Ik geef altijd 100% ook al ben ik niet altijd goed,heb ook me slechte wedstrijden maar ik geef dan wel 100 procent, want ik geef alles voor Ajax,jullie betalen veel geld. Als jullie slecht voetbal zien, dan moeten we strijden en dan ga ik ervoor,ik voetbal met al me liefde en trots voor jullie jongens. We verliezen samen en we winnen samen.”
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:14:47 #69
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44162029
Ik vind dat ie goed zit daar op de tribune/bank.

Ja ik kick het topic even.

Hij is een veelbesproken speler de laatste tijd, aangezien hij niet brengt wat er van hem werd verwacht.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_46365351
Dan toch het einde van Mauro.
quote:
16/2/2007 - Soap rond Rosales: River Plate maakt 1,8 miljoen over
(Gepost door RvN)

De soap rond Rosales blijft maar doorgaan. Hoewel River Plate liet weten dispensatie gekregen te hebben om nog een poging te doen Rosales te halen, liet de Ajacied weten niet meer te willen praten over een overgang en de deur gesloten te hebben. Toch lijkt River Plate door te willen zetten. Via coach Passarella zou een groep investeerders geld op tafel hebben gelegd. Daardoor hoeft er geen bankgarantie afgegeven te worden, maar kan het bedrag direct betaald worden.

Volgens de Argentijnse krant Clarin heeft de club gisteren inmiddels 1,8 miljoen euro overgemaakt naar de bankrekening van Ajax. Een vertegenwoordiger van River Plate zou inmiddels in Amsterdam zijn in een poging de transfer vandaag alsnog af te ronden.
pi_46365409
Mauro .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46365656
Wat een tegenvaller is die gast zeg
pi_46365688
Ik las dat hij vandaag Frank de Boer op de training niet voorbij kwam.

pi_46365732
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik las dat hij vandaag Frank de Boer op de training niet voorbij kwam.

Frank de Boer
pi_46365775
Met alle respect voor Frank hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')