misschien doet ie het morgen gewoon weerquote:Op donderdag 16 september 2004 03:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alle pagina's werken, behalve de zooi van RTL.
"Bezig met openen ..... " en dan houdt 't op.
Kan ik die hele kuttroep morgen zeker weer formatteren!?
En dan lees je nog niet eens de helft van de berichtenquote:Op donderdag 16 september 2004 03:40 schreef Wup het volgende:
zucht, jullie zijn me veel te verwend hier...
my thoughts exactly! opzeker dat hij die tas heeft gejat!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb zo t idee dat die Fred opzich wel mee gaat vallen en die Hillard de echte gek blijkt te zijn die geobsedeerd raakt door Iris (er moet tenslotte voor de 'gruwelijke dood' nog een psycho zijn).
Hij wordt neergezet als onschuldig, en degene die Iris wel steunt, maar is daardoor in mijn ogen net iets verdachter (leer mij soapschrijvers kennen)..
* Babette leest wél goed: Sven wil plaatjes van Sannequote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef Svensational het volgende:
En dan lees je nog niet eens de helft van de berichten
yeah proost Babette.. op nog vele spetterende ONM jaren enzoquote:Op donderdag 16 september 2004 12:35 schreef babette21 het volgende:
Daarom ben ik nu maar vast begonnen met het vieren van mijn
1 jarig Fok! jubileum!!!
[afbeelding]
* Babetje geeft 'n rondje van de zaak!! Proost!! *
Hmm... die laatste regel is dan wel weer heel apart..quote:Op donderdag 16 september 2004 14:04 schreef Iwan1976 het volgende:
SANNE
Er waren mooie ajo's bij
Maar niet zo lief als jij
Sanne
Van al dat rood en zoveel licht
Gingen van schrik je ogen dicht
Anne
hihiquote:Op donderdag 16 september 2004 14:04 schreef Iwan1976 het volgende:
SANNE
Je hebt net je lipgloss al uit gepakt
Of bent al weer een jaar ouder
Voor ik goeiemorgen zeg