quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef Borin het volgende:Kan iemand me even een samenvattinktje geven? Heb het namelijk gemist.
![]()
ik weet het niet zo best meer want ik vond het niks leuk
er gebeurde heel weinig.
Iris krijgt haar tas terug van Ilyas, de tas is gevonden door Tonnie in een prullenbak op afdeling neurologie.
Hillard meldt Iris dat hij denkt dat Fred achter de diefstal zit.
Iris gaat op onderzoek uit, maar wordt door Fred betrapt, ze laat zich [ wederom ] door hem afbluffen en druipt af. Tegen Sanne spuit ze later haar gal, ze heeft het nogal op haar heupen van Fredje en ze wil maatregelen nemen. Sanne suggereert aan peperspray ofzo...
Marnix en Joyce gaan uit eten, Renee mutst een beetje dat ze het maar niks vindt, maar dat wordt wijselijk genegeerd door Joyce. Het etentje is nogal saai eigenlijk dus daar valt verder niks over te melden.
Ilyas en Tonnie leggen het bij en gaan in op de uitnodiging van Chris om naar de housewarming party van het pakhuis te gaan.
Dat feestje is een idee van Chris en Joost. Chris wil Sanne versieren en Joost wil wat afleiding omdat hij de volgende dag moet afrijden. Alleen Lizzy sputtert wat tegen, de rest van de pakhuisbewoners [ minus Iris en Shirina want die waren er niet] zijn erg enthousiast.
Op het feestje is Sanne erg happig, Chris doet een beetje kinderachtig, hij kust haar en gaat er dan als een haas vandoor, Sanne weet niet wat ze ermee aanmoet, ze bekent aan Iris dat ze helemaal verliefd is.
Kyra zit wat te sippen en Tara adviseert haar om een vent aan de haak te slaan op het feestje, gewoon voor de sex, geen gedoe verder. Kyra vindt dat een tof plan. Kyra zet haar zinnen op Tonnie en negeert Hugo die ook op het feestje is.
Net als Kyra denkt beet te hebben duikt Tara op en gaat met Tonnie aan de haal.
Teleurgestelde Kyra is de cliff....