ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte oplossing: Isis Cabolet moet terugkomen, maar nu als Sophie Klein.
Tja, ik ben de enige hier die nog smaak heeft. Jullie vallen massaal op LaHoer Simons, Sanne Zoutzak, Chris Frommelmans.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:18 schreef Svensational het volgende:
ik wist gewoon dat je dat ging zeggen![]()
bij mijwerkt ie hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 20:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: krijgt iemand deze pagina aan de praat?
http://www.rtl.nl/soaps/onm/
En www.onm.nl is een heel andere site. www.onderwegnaarmorgen.nl werkt wel. Beetje raar dat ze de naam veranderen en dan de site de oude naam geven. Want eerst deed www.ondewegnaarmorgen.nl het toch niet?quote:Donderdag in ONM? Je ziet het als eerste op ONM.nl
This page cannot be displayed.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:29 schreef Svensational het volgende:
Want eerst deed www.ondewegnaarmorgen.nl het toch niet?
Hillard lijkt idd. niet helemaal in orde, beetje een gluiperdje is hijquote:Op woensdag 15 september 2004 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb zo t idee dat die Fred opzich wel mee gaat vallen en die Hillard de echte gek blijkt te zijn die geobsedeerd raakt door Iris (er moet tenslotte voor de 'gruwelijke dood' nog een psycho zijn).
Hij wordt neergezet als onschuldig, en degene die Iris wel steunt, maar is daardoor in mijn ogen net iets verdachter (leer mij soapschrijvers kennen)..
ik heb heel Liesje niet gezien..quote:Op woensdag 15 september 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, Liesje wil Fredje niet wassen......
www.onderwegnaarmorgen.nlquote:Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
This page cannot be displayed.
Je geheugen wordt een Leerdammer (gatenkaas)quote:Op woensdag 15 september 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
ik heb heel Liesje niet gezien..
of ben ik dat alweer vergeten...
Als deze reactie er toe leidt dat Iris wordt afgeschoten, weet ik je te vinden, pal!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb zo t idee dat die Fred opzich wel mee gaat vallen en die Hillard de echte gek blijkt te zijn die geobsedeerd raakt door Iris (er moet tenslotte voor de 'gruwelijke dood' nog een psycho zijn).
Hij wordt neergezet als onschuldig, en degene die Iris wel steunt, maar is daardoor in mijn ogen net iets verdachter (leer mij soapschrijvers kennen)..
mja dat was het stiekem al,quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je geheugen wordt een Leerdammer (gatenkaas)Y
Dan ligt het aan jouw computerquote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Doet 't hier niet......
Ja dat zou pas vet zijn!!! en dan zal je zo zien dat Fred Iris redquote:Op woensdag 15 september 2004 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Hillard lijkt idd. niet helemaal in orde, beetje een gluiperdje is hij
en psycho's zijn altijd welkom, hoe eerder hoe beter beetje vuurwerk lijkt me wel op zijn plaats in ONM..
hoewel... volgende week komt held Arthur onder zn steen vandaan gekropen,
nou ja.. zoiets tenminste
... reDT ...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:20 schreef bar_rel het volgende:
Ja dat zou pas vet zijn!!! en dan zal je zo zien dat Fred Iris red![]()
Hoor ik een beer schijten?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:28 schreef Svensational het volgende:
Woorden eindigen doorgaans niet met een hoofdletter.
Voor beren moet je bij GTST zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoor ik een beer schijten?
Klopt! Ariel is uit ONM en de beerwannabe (LN) stapt ook op.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor beren moet je bij GTST zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |