Dat wordt weer ruzie in het PakHuis!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach? Kiertje vindt Tonnie leuk? Raakt ze jaloers op Taralalala?
Maar waarom moet Eric daarvoor worden bestraft?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:59 schreef bar_rel het volgende:
Anouck Klomp verdient het om nog een keer iemand te nemen in de soap voordat ze weg gaat![]()
DOel je dar toevallig ook sophie van Goudkust mee op of niet?Want die MArnix speelde daar tog de vader vanquote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix Klein heeft een dochter die Sophie heet.![]()
![]()
Daarom heet 't ook " 't PAK - HUIS". Iedereen wordt daar eens gepakt.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef bar_rel het volgende:
Dat wordt weer ruzie in het PakHuis!!!
In het begin was het nog leuk, maar nu begint die gimmick toch echt te storen.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
wat hebben die lui toch ineens met auto-opnamen.....
Tja. dat moet je de schrijvers vragenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar waarom moet Eric daarvoor worden bestraft?
klopt, stond ook al in de biografieenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix Klein heeft een dochter die Sophie heet.![]()
![]()
Komt Vivienne terug? Zou ik erg waarderen.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:03 schreef bar_rel het volgende:
DOel je dar toevallig ook sophie van Goudkust mee op of niet?Want die MArnix speelde daar tog de vader van![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:03 schreef bar_rel het volgende:
DOel je dar toevallig ook sophie van Goudkust mee op of niet?Want die MArnix speelde daar tog de vader van![]()
als 16-jarige?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Komt Vivienne terug? Zou ik erg waarderen.
hahaquote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef Svensational het volgende:
Geweldige aflevering weer vandaag
Ja, die Iris was me weer een partij pittig.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef Svensational het volgende:
Geweldige aflevering weer vandaag
Ik heb de perfecte oplossing: Isis Cabolet moet terugkomen, maar nu als Sophie Klein.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
als 16-jarige?
neen, dank u
klinkt idd. een stuk beter, maar dan wel als leuker kind dan Floor graagquote:Op woensdag 15 september 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb de perfecte oplossing: Isis Cabolet moet terugkomen, maar nu als Sophie Klein.
nietus, daar ding je pas naar mee als je onlieve dingetjes over La Claire gaat vindenquote:Op woensdag 15 september 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij gaat voor de WVA: de Wup Vijand Award.
Ik vind LaHoer heel lekker. Niet nu ze dikgenaaid is en ze al haar baarmoedervocht uit één oog moet trekken.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
nietus, daar ding je pas naar mee als je onlieve dingetjes over La Claire gaat vinden
... dan Floor ...quote:Op woensdag 15 september 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
klinkt idd. een stuk beter, maar dan wel als leuker kind dan Floor graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |