Sanne is helemaal bang het verpest te hebben bij Chris omdat ze zo bleef doorzeuren over zijn moeder. Dat valt alles mee maar het komt Chris wel goed uit dat Sanne vindt dat ze wat goed te maken heeft.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:26 schreef toscane het volgende:
kun jij mij dan wat vertellen over de afl. van gisteren?
je kan altijd om 17.00 uur nog de herhaling kijken!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:30 schreef toscane het volgende:
Dank je he! Balen dat ik het niet gezien heb als ik het zo lees... jammer van de clif maar is niet het belangrijkste. Met de nieuwe mensen in ONM vind ik het echt weer helemaal leuk, mij hoor je voorlopug niet klagen!
Toppie WUP
Als je niet werkt...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:42 schreef soapie het volgende:
[..]
je kan altijd om 17.00 uur nog de herhaling kijken!!!!!![]()
Ik vind dat Eric het best wel goed doet. Je moet niet vergeten dat hij pas met acteren is begonnen en nog veel moet leren.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:23 schreef Svensational het volgende:
Die cliff wasen ook nog eens ontzettend slecht geacteerd van Erik
.
Belachelijke tijd. Ik ben dan nog aan het werk. Yorin had 't beter op de zondag laten staan.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:42 schreef soapie het volgende:
je kan altijd om 17.00 uur nog de herhaling kijken!!!!!![]()
Prima tijd en soaps horen niet in het weekend.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Belachelijke tijd. Ik ben dan nog aan het werk. Yorin had 't beter op de zondag laten staan.
Wat klinkt dit ongeloofelijk niet als w_i_vquote:Op woensdag 15 september 2004 18:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind dat Eric het best wel goed doet. Je moet niet vergeten dat hij pas met acteren is begonnen en nog veel moet leren.
Je hebt me door. Ik ben Wup.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:58 schreef Svensational het volgende:
Wat klinkt dit ongeloofelijk niet als w_i_vIemand heeft zijn accountje weer gehackt denk ik
Ja...maar das een figurantquote:Op woensdag 15 september 2004 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ik ben Wup.
Eric speelt beter dan die lul die bij die andere lul op een kamer ligt. Hillard of hoe heet hij?
Helaas komt zij met de afgeleefde kop en de plastic tieten in ONM. Ik weet niet in welke week. Hopenlijk schiet Bram haar gelijk aan flarden.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:05 schreef bar_rel het volgende:
wanneer komt Tanja Jess te zien ?
of is dat al eerder gemeld en heb ik het dus gemist![]()
Er is maar een figuur dat echt slecht speelt. Dat figuur heet Anouck Klomp.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:06 schreef bar_rel het volgende:
Ja...maar das een figurant![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er is maar een figuur dat echt slecht speelt. Dat figuur heet Anouck Klomp Petra Kagchelland.
En jij maar steeds zeggen dat je van mooie vrouwen houdt! Niet dus! Leugenaar!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
En jij maar steeds zeggen dat je van mooie vrouwen houdt! Niet dus! Leugenaar!
oh tja meningen verchillen toch altijdquote:Op woensdag 15 september 2004 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er is maar een figuur dat echt slecht speelt. Dat figuur heet Anouck Klomp.
http://www.wivfok.netquote:Op woensdag 15 september 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Bron?
Bij Anouck valt niets te chillen.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:24 schreef bar_rel het volgende:
oh tja meningen verchillen toch altijd![]()
IK heb ze denk ik wel allemaal doorgelezen..meeste danquote:Op woensdag 15 september 2004 19:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bij Anouck valt niets te chillen.
Als nieuwkomer hier moet je de afgelopen 73 topics eens nalezen.
Anouck Klomp acteert baggerachtig. Daarover zijn we hier unaniem.
Jij gaat voor de WVA: de Wup Vijand Award.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:37 schreef bar_rel het volgende:
IK heb ze denk ik wel allemaal doorgelezen..meeste dan![]()
Maarja ik vind haar niet zo heel slecht acteren..naja mischien wordt mijn mening wel omgedraaid naarmate ik hier langer ben ,maar ja aangezien ze er binnekort uit gaat....![]()
Fred zal vast en zeker zijn eigen "lippenstift" bij Iris willen gebruiken. Het zwijn! Ongespitst de grond in slaan!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:33 schreef Wup het volgende:
ow jee heel ONM in paniek... er is een lipgloss gejat:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |