Doet me denken aan het voertuig uit de cliffhanger.quote:Sanne krijgt een wegtrekker als ze in een levend mens moet snijden.
Doet me denken aan die keer dat Huug en meisje Cobben speeksel hebben uitgewisseld...quote:De verhouding tussen Hugo en Tara bereikt opnieuw een dieptepunt.
Van Sannequote:Op woensdag 15 september 2004 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Wup-met-de-caps?
We hadden er laatst eentje die Kim elke zomer topless zag op een strandquote:Op woensdag 15 september 2004 01:11 schreef Borin het volgende:
Had ik trouwens wel eens verteld dat ik Kim Pieters wel eens met een chagrijnig gezicht zag koukleumen op Arnhem CS?
Die heeft toch altijd een chagerijnige kop!?quote:Op woensdag 15 september 2004 01:11 schreef Borin het volgende:
Had ik trouwens wel eens verteld dat ik Kim Pieters wel eens met een chagrijnig gezicht zag koukleumen op Arnhem CS?
vorig seizoen ook al niet hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
De aflevering van gisteren werd geregisseerd door Pim Vosmaer en die van vandaag door Jop de Vries. Normaliter worden alle afleveringen van één week door één en dezelfde regisseur geregisseerd.
Hé, ik ben Claire-fan hoor!quote:Op woensdag 15 september 2004 02:29 schreef Wup het volgende:
hey doe es liever over Kim Pieters jullie,
ze heeft het al moeilijk genoeg met al dat tranen persen steeds:)
Hoe moet ik dat doen?quote:Op woensdag 15 september 2004 02:29 schreef Wup het volgende:
hey doe es liever over Kim Pieters jullie
Over een maand of 8 moet ze nog veel harder persen.quote:ze heeft het al moeilijk genoeg met al dat tranen persen steeds![]()
Je bedoelt dat ze alvast oefent? Zou je ook een kind kunnen baren m.b.v. mintspray?quote:Op woensdag 15 september 2004 02:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Over een maand of 8 moet ze nog veel harder persen.
dat heeft Niels inmiddels overgenomen, helaasquote:Op woensdag 15 september 2004 02:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die heeft toch altijd een chagerijnige kop!?
haha, ze hadden haar dit keer in het andere oog geraaktquote:Op woensdag 15 september 2004 02:53 schreef Borin het volgende:
Je bedoelt dat ze alvast oefent? Zou je ook een kind kunnen baren m.b.v. mintspray?![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 03:12 schreef Wup het volgende:
My First Liesje van dit seizoen...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 september 2004 03:12 schreef Wup het volgende:
My First Liesje van dit seizoen...
[afbeelding]
kun jij mij dan wat vertellen over de afl. van gisteren?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:14 schreef Mvnl het volgende:
Ben ik de enige die die cliffhanger wel héél erg afgeraffeld vond?
Een beetje van 'o, we moeten nog een cliffhanger..' 'doe maar iets met Tonnie', 'maar Tonnie zit in de laatste scène in DOK?'.. 'nou, dan maken we een tijdsprongetje en laten we in 30 seconden een cliffhanger uit de lucht vallen...'
En uhm, die Fred begint Psycho-potentie te krijgen als hij het was met die foto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |