Je moet me toch nog eens uitleggen waarom jij geen OP's meer maaktquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:12 schreef Wup het volgende:
en dank u Iwan voor eindelijk weer eens een leuke OP
Claire is eigenlijk alleen leuk als ze andere mensen afbekt...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ow... maar.... oke, ik zal ermee ophouden
Mja, dat bedoelde ik er natuurlijk niet meequote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef Wup het volgende:
edit: al weggehaald
mooi zo, toch nog spectakel , een rituele slachting:)quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:29 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
MA. 20-09-2004
Na het pepperspray-incident vindt Bettina dat Iris geofferd moet worden om de goede naam van het ziekenhuis te redden
Uitgevoerd door harige Hikmet, de familievriend van Ilyas.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:25 schreef Wup het volgende:
mooi zo, toch nog spectakel , een rituele slachting:)
oke, maar alleen als ie topless gaatquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Uitgevoerd door harige Hikmet, de familievriend van Ilyas.![]()
Wie heeft haar dat verteld dan?quote:Joyce heeft gehoord dat er iemand zwanger is. Ze probeert er op subtiele wijze achter te komen wie dat is
Ellen,quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:40 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft haar dat verteld dan?
Dit is van afgelopen vrijdag...
neuh, Joyce had Ellen en Claire zitten afluisteren toen ze gingen eten in de dok,quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:47 schreef Svensational het volgende:
Nee, Ellen vertelde dat Claire zwanger was, nadat Joyc had gevraagd of Ellen zwanger was. Dus Joyce moet van iemand gehoord hebben dat er iemand zwanger was en ging daarom naar Ellen. Dus wie is diegen die dat tegen Joyce zei
Dat was n.a.v. die scène met Claire & Ellen in de Eng... Dok. Joyce zat aan de bar en kon horen hoe Claire erop stond dat haar ossenhaas goed doorgebakken moest zijn. Ellen zei daarna: "Da's het nadeel van zwanger zijn heh."quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:40 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft haar dat verteld dan?
Dit is van afgelopen vrijdag...
na de invasie van het A-team?quote:DI. 21-09-2004
Claire wil een betere beveiliging op de eerste hulp.
Claire draait Fredje zo door de gehaktmolenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:00 schreef Svensational het volgende:
Misschien wordt Claire ook aangerand door Freddie
Krijgen we daar dan een mooie collage van?;)quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:01 schreef Wup het volgende:
[..]
Claire draait Fredje zo door de gehaktmolen
Thnx! Is inmiddels aangepast.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:04 schreef Wup het volgende:
Iwan linkje naar laatste topic klopt niet
excuses Babette ik had deze post nog niet gezien[ topic was al dicht]quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:10 schreef babette21 het volgende:
Na het pepperspray-incident vindt Bettina dat Iris geofferd moet worden om de goede naam van het ziekenhuis te redden
Wordt Iris ritueel geslacht?!?!?
ik dacht al: gaan we origineel doen?!?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:17 schreef Wup het volgende:
excuses Babette ik had deze post nog niet gezien[ topic was al dicht]
Moet je nu weer over hem beginnen? Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Uitgevoerd door harige Hikmet, de familievriend van Ilyas.![]()
Ik vrees dat het om avatargevoelig materiaal gaat.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:10 schreef babette21 het volgende:
* Babette is nu wel nieuwsgierig naar het inmiddels verwijderde bericht van Wup!!
haha, neehoor, het was een overdosis Clairequote:Op dinsdag 14 september 2004 18:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vrees dat het om avatargevoelig materiaal gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |