Alweer zo'n meeloper die Joost niet leuk vindtquote:Op donderdag 16 september 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
Ik vond het een geweldige aflevering, op Joost na dan.
Hij is gewoon totáál niet grappig.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alweer zo'n meeloper die Joost niet leuk vindt
Maar het karakter dat hij speelt is saai en overbodig.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
Eric doet het goed..
Hij is niet bijzonder grappig, maar vervelend is ie ook nietquote:Op donderdag 16 september 2004 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is gewoon totáál niet grappig.
dat dacht ik de eerste keer toen ik haar hoorde dus ook meteenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:03 schreef BVO het volgende:
Iris wordt steeds leuker en beter..
Volgens mij komt ze uit Rotterdam..
Joost is strontvervelend.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is niet bijzonder grappig, maar vervelend is ie ook niet.
Iris irriteert me steeds meerDat ze maar snel onder de trein mag komen...
Toen ze de pepperspray aan Shirina vroeg...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
ik wilde net gaan beweren dat het de goede kant op gaat met Iris en toen kwam de laatste scene.
wat een waardeloze vertoning zeg
Het viel mij eigenlijk vandaag pas voor het eerst op, maar als je er eenmaal op let dan is het wel heel erg.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
[..]
dat dacht ik de eerste keer toen ik haar hoorde dus ook meteen
maar het wordt wat minder, of het went
Wij worden het nooit eensquote:Op donderdag 16 september 2004 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Joost is strontvervelend.
Iris is erg leuk en ze acteerde vandaag ook erg goed..
Dat Rotterdamse accent dat ik er doorheen hoorde was ook een plus. :').
mijn eerste associatie was Meta uit GTSTquote:Op donderdag 16 september 2004 20:07 schreef BVO het volgende:
Het viel mij eigenlijk vandaag pas voor het eerst op, maar als je er eenmaal op let dan is het wel heel erg..
Maar ik hou er wel van hoor..
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
mijn eerste associatie was Meta uit GTST
Jep ....iddquote:Op donderdag 16 september 2004 20:17 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die Shirina wel grappigAlleen ze heeft een irritante stem
.
ow ik vind Shirina op zich ook wel lollig, die verbazing en onschuld is leukquote:Op donderdag 16 september 2004 20:17 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die Shirina wel grappigAlleen ze heeft een irritante stem
.
fout woord?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:36 schreef Svensational het volgende:
Eh...gedweep???
Ja, wat bedoel je er meequote:Op donderdag 16 september 2004 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
fout woord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |