nietus, het is meiske Klomp, meisje is universeel uitwisselbaarquote:Op donderdag 16 september 2004 16:31 schreef babette21 het volgende:
Overigens heeft Tara Klomp patent op de term "meisje",
zodra zij pleite is mag ie wmb doorgegeven worden aan wie dan ook...![]()
had je nog niet verteld nee, maar er was ook niks aan.quote:ps: had ik al verteld dat ik de aflevering van gisteren uitermate oninteressant vond?!
En dat m'n haren iedere keer overeind gaan staan wanneer Meisje Klomp "Kiiiieeeeerrrr" zegt?!?!?
nope het is andersom. Meiske is voor iedereen, kijk maar naar Bettina: die noemt ook iedereen meiske!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:36 schreef Wup het volgende:
nietus, het is meiske Klomp, meisje is universeel uitwisselbaar
nee ik denk ook niet dat hij in beeld gaat komen, maar hij kan wel snode plannetjes uit gaan voeren, een huurmoordenaar inhuren ofzo.....quote:Op donderdag 16 september 2004 16:42 schreef babette21 het volgende:
Verheug je nou niet teveel op Arthur,
die man is naar Zuid-Amerika gevlucht dus zal niet tot nauwelijks in beeld komen...![]()
ik had er eerder al kindeke Kagchelland van gemaakt maar dat is een te lang woordje.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:44 schreef babette21 het volgende:
nope het is andersom. Meiske is voor iedereen, kijk maar naar Bettina: die noemt ook iedereen meiske!
Daarnaast klinkt meisje Klomp natuurlijk wel beter dan meisje Kachelland....
die zal ik dan eerder k*tje Kachelland noemen... of gaat dat te ver?!?!?
Ja: Sid!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:47 schreef Wup het volgende:
nee ik denk ook niet dat hij in beeld gaat komen, maar hij kan wel snode plannetjes uit gaan voeren, een huurmoordenaar inhuren ofzo.....
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef Wup het volgende:
ik had er eerder al kindeke Kagchelland van gemaakt maar dat is een te lang woordje.
ik zal braaf afhouden tot Klompje haar aftocht heeft geblazen.....
* Wup durft een jarig Babetje niet tegen te spreken
jaaa er moet echt wat stoers gaan gebeuren met die tweequote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef babette21 het volgende:
Ja: Sid!!!!!
edit: en anders deze revolverhelden!
[afbeelding]
yep dat is het denk ikquote:Op donderdag 16 september 2004 17:13 schreef Svensational het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal ouwe lullen
Nova is voor na de halve eeuw hoor, begin eens met Barend & van Dorp.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:22 schreef babette21 het volgende:
ja in HGH zit nu ook een héél vervelende puber....
Bet wordt volgende maand een kwart eeuw en moet de soap misschien maar eens laten voor wat het is...
en NOVA gaan kijken ofzo....![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:37 schreef dunn0w het volgende:
Stomme aflevering vandaag .. uhh ik bedoel die van gister zeg!
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
vond je het leuk?
Eric doet het goed.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Matige eerste helft... Joost was niet leuk... Tonnie begint me te irriteren. Hoogtepunt: telefoontje van Arthur (en Arthur was niet eens te horen of te zien, moet je nagaan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |