ik heb idd een geweldig lichaam!quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:14 schreef Billekoek het volgende:
Uitkleden
Nu moet je hun uitkledenquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:16 schreef EL_REY het volgende:
okee, ik heb me uitgekleed maar ze waren nogal onder de indruk van mijn lichaam!
[afbeelding]
newbie!quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:29 schreef Intxaurraga het volgende:
Vouw een hoedje van je laptop
Wat een kleintje....kan die zo klein zijnquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:16 schreef EL_REY het volgende:
okee, ik heb me uitgekleed maar ze waren nogal onder de indruk van mijn lichaam!
[afbeelding]
hoi, ik bin achmed, ik poste ook wat! ik opweg zijn naar familie in Limburg!quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Vraag je coupe-genoten wat te posten![]()
die gsm'tjes worden stees kleiner inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:31 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Wat een kleintje....kan die zo klein zijn
Oh in dat geval begin je een leuke schapenneukers-diskussie met vriend Achmedquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:35 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hoi, ik bin achmed, ik poste ook wat! ik opweg zijn naar familie in Limburg!
* lurf_doctor tegen achmed, eeeeh achmed dit is de trein naar groningen!
Achmed: Goajsfaklasd lfeailsfjm dlkfja eil![]()
![]()
![]()
ohoh, we reden net weer, iedereen stond weer.... hier zullen ze niet blij mee zijn!quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:37 schreef Stiffmaster het volgende:
Trek es aan de noodrem...vertraging is er toch al....
hij is al uitgestapt!quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:37 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh in dat geval begin je een leuke schapenneukers-diskussie met vriend Achmed![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:42 schreef boebiedoe het volgende:
Achterlijke mongolen. Denk na voordat je een topic gaat openen. Of gaat reageren.
uit de rijdende of de stilstaande treinquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hij is al uitgestapt!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |