Zelf loop ik op Superstars, nou die draagt bijna heel nederland.
Maar nu zie ik dat ze vooral nog worden gedragen door overdreven bekrompen doorsnee-types, van die doe-maar-gewoon-dan-doe-je-gek-genoeg-zeikerds die alles afkeuren wat afwijkt. En dan ook nog vaak met z'n vieren naast elkaar, met vrijwel dezelfde schoenen. Net zoiets als die lange spijkerjassen waar het pas geleden over ging. Niet allemaal, maar de meesten wèl. En daar hoor ik niet bij.
dat zijn die met een dikke zool, beetje oranje achtig en eh..7 vetergaatjes ofzo en in allemaal blije kinderkleurtjes dus lelijk
quote:de nike generatie is dus imo heel eng..
Op zaterdag 01 september 2001 17:02 schreef -ScuL- het volgende:
kan iemand een foto posten?
ik hoorde laatst ook een al een paar meiden hierover... heb geen idee hoe ze eruit zien
(ik ben nog van de Nike-generatie, sorry)..
[heb zo het idee, dat dit weer typisch iets is voor TMF-kijkers ofzo]
quote:zo ben ik nou ook weer niet hoor..
Op zaterdag 01 september 2001 17:14 schreef juss het volgende:[..]
de nike generatie is dus imo heel eng..
wawwww..ik draag nike air max nu ben ik stoer...!!
bluh!
quote:kzeg niet dat jij zo bent
Op zaterdag 01 september 2001 17:20 schreef -ScuL- het volgende:[..]
zo ben ik nou ook weer niet hoor..
je maakt wel een erg radicale inschatting van iemand nu
Wat ik zo vreselijk vind, zijn die types met van die "klompen" mags met een broek met omgeslagen pijpen
Je ziet ze altijd in kuddes lopen
quote:ik heb zelf ook naar gabber muziek geluisterd maar heb een gigantische hekel aan meelopers... (volgens mij is dat tegenwoordig zelfs nog massaler met de TMF/R&B jeugd en dergelijke).
Op zaterdag 01 september 2001 17:21 schreef juss het volgende:[..]
kzeg niet dat jij zo bent
maar de nike generatie was..de gabber generatie..en dus veel meelopers
bovendien voelde ik me verder niet echt verbonden met dat soort mensen.. heb mijn levensstijl of kledingsstijl nooit erop aangepast (m.u.v. mijn schoenen).... en ben ik zelfs nog nooit naar een gabberfeest geweest dus ja..
maar ik wil dit topic niet laten verzanden in een topic over meelopers en geblaat over stijlen van vroeger e.d. het ging over die MAGS...
[en nu weet ik nog steeds niet wat het zijn ]
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 17:27 schreef jerney het volgende:
Wat ik zo vreselijk vind, zijn die types met van die "klompen" mags met een broek met omgeslagen pijpen
Je ziet ze altijd in kuddes lopen
Vind ik ook..
quote:Is er dan niets niet perfect aan jou?
Op zaterdag 01 september 2001 18:24 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Vind ik ook..
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 18:26 schreef jerney het volgende:[..]
Is er dan niets niet perfect aan jou?
Heb je even?
quote:*gelooft er niets van*
Op zaterdag 01 september 2001 18:34 schreef bruintjuh het volgende:[..]
![]()
Heb je even?
quote:Wedduh?!
Op zaterdag 01 september 2001 18:39 schreef jerney het volgende:[..]
*gelooft er niets van*
Of zoggie soms mot?
quote:*wil graag reageren, maar dan krijggik weer op m'n kop wegens sliowchatten*
Op zaterdag 01 september 2001 18:42 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Wedduh?!
Of zoggie soms mot?
Maarreh.... leuk he, die mags
hurt me, hurt me!
quote:Oja die Mags
Op zaterdag 01 september 2001 18:44 schreef jerney het volgende:[..]
*wil graag reageren, maar dan krijggik weer op m'n kop wegens sliowchatten*
Maarreh.... leuk he, die mags
hurt me, hurt me!
hurt hurt
quote:Ja, vooral met z`n 4-en op een rij lopen...*lol*
Op zaterdag 01 september 2001 16:39 schreef postinggirl het volgende:En dan ook nog vaak met z'n vieren naast elkaar, met vrijwel dezelfde schoenen. Net zoiets als die lange spijkerjassen waar het pas geleden over ging.
Owja...Mags;
Ik had 4 jaar geleden van die bruine hoge mags
en ze zaten zó lekker!
[Dit bericht is gewijzigd door Amable.Chica op 02-09-2001 00:21]
quote:Duur zeker, maar achteraf wel absoluut waard
Op zaterdag 01 september 2001 23:59 schreef Amable.Chica het volgende:
maar ik heb ze niet, en ze zijn duur, en iedereen loopt erop
quote:Mijn schoenen
Op zaterdag 01 september 2001 16:40 schreef Xortes het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat MAGS schoenen zijn?
quote:same here
Op zondag 02 september 2001 00:19 schreef the_undertaker het volgende:
kende dat merk nog niet, is dat in ofzo?
misschien wordt ik wel te oud
(nieuwe generatie komt eraan blijkbaar?! hehe )
maar:
doh!
zijn die effe lelijk
haha
Ik weet nog wel dat de Doctor Martin rage er was, maar toen liep niet iedereen ermee. Hoe duur is zo'n paar Mags schoenen dan?
oja een paar foto's voor de peeps die niet weten wat die mags zijn
deze heb ik nu..maar niet in het wit..maar in het blauw met zo'n witte rand en blauwe zool
deze gaa ik waarschinelijk nog ff halen.. zien er zo mooi uit..
quote:Jongens en meisjes van Nederland: wake up!
Op zondag 02 september 2001 15:14 schreef DancePlaza het volgende:[b]tekst en 2 foto's van intens lelijke schoenen
en meneer Mags telt z'n vele miljoenen en lacht zich rot om al die meelopers die z'n schoenen dragen.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 02-09-2001 22:08]
Dit vind ik nu echt van die dozen boten oftewel van die Anita schoenen.
Dat mensen die kopen....
quote:Pruzies!
Op zondag 02 september 2001 23:04 schreef Kimmie het volgende:
Aaaaaaaarghhhhh!
Dit vind ik nu echt van die dozen boten oftewel van die Anita schoenen.
Dat mensen die kopen....
quote:Uhm zou kunnen, was eens een topic over, had jij ze niet in een andere kleur?
Op zondag 02 september 2001 23:12 schreef Noayla het volgende:Pruzies!
Heej, hadden wij niet dezelfde zomerschoenen?
quote:Nope, ook in het zwart (de "zomer-Docs", dat was jij toch?)
Op zondag 02 september 2001 23:17 schreef Kimmie het volgende:[..]
Uhm zou kunnen, was eens een topic over, had jij ze niet in een andere kleur?
Soms zie je er ook jongens mee lopen.
quote:ja klopt, ik dacht eig. lange tijd dat het heeel donker blauw was
Op zondag 02 september 2001 23:42 schreef Noayla het volgende:[..]
Nope, ook in het zwart (de "zomer-Docs", dat was jij toch?)
quote:Tsja.. Kan aan mij liggen, maar ik vind deze modellen zeeer geschikt voor jongens. Echt waar, deze vind ik heel erg mooi bij een jongen. Als ze dan een iets kortere broek erboven dragen staat dat megamooi. Ook bij meiden vind ik dit model ook wel oke eigenlijk..
Op zondag 02 september 2001 15:14 schreef DancePlaza het volgende:
ik dacht eerst ook dat het meiden schoenen waren maar ik vond ze zo ceewl..dat ik ook maar een paar heb gekocht.. ze zitten vet relaxedoja een paar foto's voor de peeps die niet weten wat die mags zijn
deze heb ik nu..maar niet in het wit..maar in het blauw met zo'n witte rand en blauwe zool
[afbeelding]deze gaa ik waarschinelijk nog ff halen.. zien er zo mooi uit..
quote:de nike generatie was echt net de gabber generatie. ik had mijn air max al ver voordat er ooit iemand van gabber had gehoord, dat was dus begin '90. Mijn max waren ook pre classic max die later nog op de markt zijn gebracht. Toen had ik zoiets als dat classic is wat heb ik dan nog onder in mijn kast liggen.
Op zaterdag 01 september 2001 17:21 schreef juss het volgende:[..]
kzeg niet dat jij zo bent
maar de nike generatie was..de gabber generatie..en dus veel meelopers
Doc lopen wel lekker en behoren meer tot de kisten-generatie alleen dan een betere schoen.
Mags zijn echt de lelijkste schoenen die ik ken. Als je dan toch dat geld wil uitgeven koop dan wat fatsoenlijks, zeker die met die giga oranje-achtige zolen zijn erg lelijk . je kan het vergelijken met witte sportsokken en een WB-stropdas het kan echt niet.
Geef mij maar een paar goede timberlands, boss en van bommels.
quote:Echt?
Op maandag 03 september 2001 16:05 schreef bruintjuh het volgende:
Tsja.. Kan aan mij liggen, maar ik vind deze modellen zeeer geschikt voor jongens. Echt waar, deze vind ik heel erg mooi bij een jongen. Als ze dan een iets kortere broek erboven dragen staat dat megamooi.
Vooral dat zwarte model (onderste) vind ik toch duidelijk een laarsje. Dat doe je als jongen toch niet aan?
Nee spijt me als ik nu jongens met deze schoenen beledig maar ik vind ze bij jongens helemaal erg.
quote:Mwa, de onderste vind ik ook niet zo, maar de bovenste zeker wel. Ze moeten wel een beetje bij de persoon passen. De kleding ernaar dragen, maar dat is bij alles.
Op maandag 03 september 2001 19:07 schreef Keroppi het volgende:[..]
Echt?
Vooral dat zwarte model (onderste) vind ik toch duidelijk een laarsje. Dat doe je als jongen toch niet aan?
Nee spijt me als ik nu jongens met deze schoenen beledig maar ik vind ze bij jongens helemaal erg.
zijn er nog andere merken die dit soort schoene verkopen..?
quote:Deze heb ik, in het zwart.....
Op zondag 02 september 2001 00:10 schreef Amable.Chica het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik vind dat je wel smaak hebt. Ik hou er gewoon van als een jongen stijl heeft. En deze modellen vind ik wel stijlvol. Maar ik moet eerlijk zeggen dat die klassieke modellen (dus met megazool) dus echt niet meer KUNNEN. Hoezo nieuwe generatie? Deze schoenen waren juist "in" 5 jaar geleden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel 3 paar echte MAGS thuis heb. Maar ik draag ze niet graag meer, aangezien ze gewoonweg niet meer kunnen, en ik constant door mijn enkel ga door die kutzolen.
Op zondag 02 september 2001 15:14 schreef DancePlaza het volgende:
ik dacht eerst ook dat het meiden schoenen waren maar ik vond ze zo ceewl..dat ik ook maar een paar heb gekocht.. ze zitten vet relaxedoja een paar foto's voor de peeps die niet weten wat die mags zijn
[afbeelding]deze gaa ik waarschinelijk nog ff halen.. zien er zo mooi uit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |