borduren heb ik ook gedaan, mijn eerste borduurpakket was gigagroot en zo vreselijk moeilijk, dat ik er heel lang over heb gedaan, was voor Cheyenne en ze is er wel heel erg blij mee (hangt op haar kamer). Moet er voor Chinook ook nog eentje afmaken, maar heb er geen zin inquote:Op donderdag 30 september 2004 11:05 schreef Anitra het volgende:
maar heb geloof ik nog een borduurwerk dat eerst af moet
Whoa die zijn echt mooooooooi! Jammer dat ze het patroon niet los verkoopt. Ik zeur ook al tijden bij witte engel voor het patroon van hun dikneuskabouter, die hebben ze alleen als stofpakket en ik kom al om in de stof, dank u.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:23 schreef Tan het volgende:
http://www.mollemuis.nl/Sjaak
Mijn oudste twee hebben wel op de vrijepeuterschool gezeten, maar ik werd een beetje niet goed van de vreemde gewoontes daar. De basisschool werd Jenaplan, daar hebben ze wel seizoenstafels en veel creabeaprojecten, vieringen enz. Maar niet zo overdetop allemaal.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:22 schreef anneja het volgende:
[..]
Whoa die zijn echt mooooooooi! Jammer dat ze het patroon niet los verkoopt. Ik zeur ook al tijden bij witte engel voor het patroon van hun dikneuskabouter, die hebben ze alleen als stofpakket en ik kom al om in de stof, dank u.
Ik vind van die sofendingen sowieso erg mooi, maar zou mijn kinderen van hun levensdagen niet naar een vrije school sturen, ook al vind ik het nog zo leuk dat ze daar ook leren houtsnijden en metselen e.d. Veel te dogmatisch.
Het algemene van die zonnestraalpoppen, een stoffen pop met draaibaar hoofd, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze dat doet. Zal haar eens mailenquote:Op donderdag 30 september 2004 13:38 schreef Tan het volgende:
@ Anneja, welk patroon wou je hebben dan
ik ken eigenlijk geen "sofenpoppen" met draaibaar hoofd...Wel de ledenmatenpoppen, met draaibare armen en benen...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:13 schreef anneja het volgende:
[..]
Het algemene van die zonnestraalpoppen, een stoffen pop met draaibaar hoofd, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze dat doet. Zal haar eens mailen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |