abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22303661
Dat is zeker een leuke site, ik krijg er helemaal de kriebels van en wil spontaan weer creatief gaan doen maar heb geloof ik nog een borduurwerk dat eerst af moet
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 11:11:39 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_22303786
fimo Daar maakte ik altijd bosfiguren mee..

zeulke dus, deze is niet van mij, di evan mij zijn allemaal in de vuilnisbak beland

Maar euh, dit zou over daantje gaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 30 september 2004 @ 12:10:56 #78
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22305004
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:05 schreef Anitra het volgende:
maar heb geloof ik nog een borduurwerk dat eerst af moet
borduren heb ik ook gedaan, mijn eerste borduurpakket was gigagroot en zo vreselijk moeilijk, dat ik er heel lang over heb gedaan, was voor Cheyenne en ze is er wel heel erg blij mee (hangt op haar kamer). Moet er voor Chinook ook nog eentje afmaken, maar heb er geen zin in Doe ik wel als ik bejaard ben en mijn tijd moet gaan vullen.

Met fimo maakte ik kleine poppetjes maar dan op grote dingen, zoals poppetjes die een beker aan het wassen waren en dan gebruikte ik een echte mok. Ik heb wel ergens foto's maar geen idee waar, het meeste heb ik ook weggegooid of weggegeven.

Maar dit ging inderdaad over Daantje

Ik hou mijn mond verder
pi_22305223
quote:
Op donderdag 30 september 2004 10:23 schreef Tan het volgende:
http://www.mollemuis.nl/Sjaak
Whoa die zijn echt mooooooooi! Jammer dat ze het patroon niet los verkoopt. Ik zeur ook al tijden bij witte engel voor het patroon van hun dikneuskabouter, die hebben ze alleen als stofpakket en ik kom al om in de stof, dank u.
Ik vind van die sofendingen sowieso erg mooi, maar zou mijn kinderen van hun levensdagen niet naar een vrije school sturen, ook al vind ik het nog zo leuk dat ze daar ook leren houtsnijden en metselen e.d. Veel te dogmatisch.
  donderdag 30 september 2004 @ 13:02:37 #80
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22305991
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:22 schreef anneja het volgende:

[..]

Whoa die zijn echt mooooooooi! Jammer dat ze het patroon niet los verkoopt. Ik zeur ook al tijden bij witte engel voor het patroon van hun dikneuskabouter, die hebben ze alleen als stofpakket en ik kom al om in de stof, dank u.
Ik vind van die sofendingen sowieso erg mooi, maar zou mijn kinderen van hun levensdagen niet naar een vrije school sturen, ook al vind ik het nog zo leuk dat ze daar ook leren houtsnijden en metselen e.d. Veel te dogmatisch.
Mijn oudste twee hebben wel op de vrijepeuterschool gezeten, maar ik werd een beetje niet goed van de vreemde gewoontes daar. De basisschool werd Jenaplan, daar hebben ze wel seizoenstafels en veel creabeaprojecten, vieringen enz. Maar niet zo overdetop allemaal.

Helaas is er geen Jenaplan waar ik nu woon

Daarom heb ik de leuke gewoontes van die school (zoals bezig zijn met seizoensveranderingen enzo) gewoon overgenomen in huis. Van die poppetjes horen daar toch wel een beetje bij vind ik, daarnaast lijkt het me superleuk om te maken.
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 13:04:28 #81
43556 miss_dynastie
pi_22306024
Onwijs leuk tan! Ik had niet begrepen dat dat ook pakketjes waren In elk geval heel mooi, ik zet em in mijn bookmarks
  donderdag 30 september 2004 @ 13:38:36 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22306620
@ Anneja, welk patroon wou je hebben dan, ik ga denk ik wel bijna zeker weten naar die Doedag, dus ik kan het vragen of ze een patroon los verkoopt. Ander kun je haar misschien ook mailen? Het mailadres staat op de site.
pi_22307152
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:38 schreef Tan het volgende:
@ Anneja, welk patroon wou je hebben dan
Het algemene van die zonnestraalpoppen, een stoffen pop met draaibaar hoofd, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze dat doet. Zal haar eens mailen
pi_22411659
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:13 schreef anneja het volgende:

[..]

Het algemene van die zonnestraalpoppen, een stoffen pop met draaibaar hoofd, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze dat doet. Zal haar eens mailen
ik ken eigenlijk geen "sofenpoppen" met draaibaar hoofd...Wel de ledenmatenpoppen, met draaibare armen en benen...

* Plunderbunny is gelukkig groot geworden op de vrijeschool (na een tijdje montessori en regulier, heeft er plezierig lesgegeven en heeft nooit last gehad van iets dogmatisch
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:37:06 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22574196
hoe is het nu eigenlijk met daantje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')