ik eerlijk gezegd ookquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:29 schreef ChrisJX het volgende:
Het ziet er prachtig uit, maar ik snapte het vanaf het vormen en trekken van het hoofd al niet meer
Oplossing: twee stukjes stof in de vorm van een poppetje knippen, met de goede kanten naar binnen aan elkaar naaien, stukje openlaten en omkeren, poppetje vullen met lapjes e.d., helemaal dichtnaaien. Klaaaaarquote:Op woensdag 15 september 2004 10:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik eerlijk gezegd ook![]()
Zelfs dat kan ik nie...quote:Op woensdag 15 september 2004 12:08 schreef Luchtbel het volgende:
Jolietje heeft er 1 gekregen met d'r geboorte, zo'n heel kleintje en een hele mooie grote.
Door iemand zelf gemaakt en met een mooie doos eromheen.
Dit was wel 1 van de mooiste cadeautjes vond ik
Tis dat ik nog maar net een knoop aan kan naaien...
Buurvrouw/tante/oma zoekenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:01 schreef Luckepuk het volgende:
Zelfs dat kan ik nie...zal zo´n "Daantje" dan toch te hoog gegrepen zijn voor me?
![]()
Je kan er altijd nog een voor Suus haar verjaardag vragenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:01 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik nie...zal zo´n "Daantje" dan toch te hoog gegrepen zijn voor me?
![]()
Ik wil visitequote:Op woensdag 15 september 2004 13:01 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
Damn, you is rap!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:22 schreef anneja het volgende:
Ok, ik heb een hoofdjeEn nu?
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik wil visite![]()
Je moet gewoon iemand zoeken die het wel kan!
Nee laat die maar buitenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:34 schreef Luckepuk het volgende:
incl bacillen??![]()
Ik zoek me suf....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |