Velgen bijv. Met beetje geluk zijn ze alle4 nog te gebruikenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:51 schreef yup het volgende:
Een ongeluk zit in een klein hoekje
Ooit gehoord van onderdelen? Ik zie genoeg onderdelen die bruikbaar zijn op die Volvo bijv.
Dit hoeft niet eens een giga snelheid geweest te zijn hoor. Bij Topgear lieten ze een keer 2 grote auto's (een 5 serie en een Scorpio geloof ik) frontaal met elkaar botsen met 100 KM/u per stuk, dan kom je echt op het niveau dat de voorwielen achter de rugleuning van de voorstoelen staan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd.. die is een betonnen muur tegen gekomen met 100 ofzow? ... :S geez
Een Volvo en een BMW 5-serie.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:37 schreef smvs het volgende:
[..]
Dit hoeft niet eens een giga snelheid geweest te zijn hoor. Bij Topgear lieten ze een keer 2 grote auto's (een 5 serie en een Scorpio geloof ik) frontaal met elkaar botsen met 100 KM/u per stuk, dan kom je echt op het niveau dat de voorwielen achter de rugleuning van de voorstoelen staan.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:51 schreef blup het volgende:
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=74464&from=12
MOTOR OKE......
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:52 schreef poep-in-de-aars het volgende:
was een keer met zon sbs6 autoprogramma gevaar op de weg ofzo denk ik. was een gast die een 2e hands 4weel drive kocht. hardstikke vet ding heel duur. stond ie voor zijn keet. ging het regenen. was zijn hele auto zijknat van binnen. omdat alles niet goed sloot. bleek de vorige eigenaar te zijn overleden in die auto.
dan ben je echt genaaid
Ik snap ook niet wat een binnenbuitje te maken heeft met een lijk in een auto.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:01 schreef poep-in-de-aars het volgende:
schadebak, oja ik ben stoned. wat valt er niet te snappen?
*gaat niet happen*quote:Op woensdag 15 september 2004 00:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat een binnenbuitje te maken heeft met een lijk in een auto.
Echt een auto voor de knutselaar die audiquote:Op woensdag 15 september 2004 13:38 schreef KitteKat het volgende:
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=89671&from=
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, volgens mij is die passat nog best op te lappen...
Ik zie nu eigenlijk pas dat het een passat is/was.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, volgens mij is die passat nog best op te lappen...
Tja daarom nooit in je auto blijven zitten als je op de vlucht strook staat.
Dak krijg je nooit meer goed.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:55 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
Echt een auto voor de knutselaar die audi![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |