Nee da's elitair spul (want met écht vruchtensap). Verse Fruitmelk komt rechtstreeks uit de Chemische Fabriek Naarden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Milk & Fruit dan?
Jazeker. Goedkope vla maar dan om te drinken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:40 schreef Avani het volgende:
Is dat lekker dan![]()
Milk & Fruit wel. Ik drink toch zeker een half pak per dag.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:40 schreef Avani het volgende:
Is dat lekker dan![]()
De fles (0.75 liter) is vervangen door een pak (1 liter) dus je kan je lol op.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:48 schreef Tijn het volgende:
Ik drink meestal ook in één keer zo'n fles leeg
om ...over een uur wakker te worden dat je moet kotsen, wat een zooi, pak een biertje, die troep lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:47 schreef Ringo het volgende:
Ik heb zojuist een heel pak op (mijn favoriete smaak Banaan) en nu ga ik lekker pitten.
Hoe ideaal!quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
De fles (0.75 liter) is vervangen door een pak (1 liter) dus je kan je lol op.
heb je geluk, ik na een glas, zoet en misselijk makend,quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe ideaal!
Want ik begon regelmatig aan een 2e fles, maar ging dan halverwege toch bijna over m'n nek
De neppe, zoete, chemische, niets-met-melk-te-maken-hebbende smaak is juist wat ik er zo lekker aan vind.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:53 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heb je geluk, ik na een glas, zoet en misselijk makend,
De Banaan staat al op m'n boodschappenlijstje..quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:53 schreef Tijn het volgende:
De Aardbei en De Chocolade zijn voor prutsers.
puber voerquote:Op dinsdag 14 september 2004 01:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
De neppe, zoete, chemische, niets-met-melk-te-maken-hebbende smaak is juist wat ik er zo lekker aan vind.
Ach ga toch Milk & Fruit drinkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 02:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
puber voer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |