Ik woon een paar kilometer van Roermond af.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:57 schreef _lotje_ het volgende:
inmiddels wonen we anderhalve maand in roermond. voor hem alles vreemd en nieuw uiteraard, maar hij was net als ik meteen verliefd op het huis waar we nu mogen wonen. en ikzelf kom juist oorspronkelijk van t zuiden dus ik ben weer n btje meer thuis.
en dan nog een puntje... samen opgeteld hebben we 5 kattebeesten.
heeeel gezellig
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:31 schreef m@x het volgende:
Hoi Tries! Zal ik nog even reclame voor je maken
Die rompertjes heb ik ook!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:52 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb nog nooit in het Ouders-forum gepost, maar ik lees het wel zo nu en dan. Mijn dames:
[ afbeelding ]
Welkom Webvisje!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef webvisje het volgende:
Dag allemaal!
Laat ik me ook even voorstellen. Ik ben Hanneke, 33 jaar, alweer 11 jaar samen met mijn partner Robert. We zijn sinds juni 06 papa en en mama van ons geweldige zoontje Rohan en ik ben al weer 4,5 maand zwanger van nr 2. Ik ben een bijna-thuisblijfmama, ik werk momenteel nog maar 2 ochtenden in de week. Ik lurk in rustige tijden mee met het ouders-topic, maar we zijn zo druk met inrichten voor de komst van de nieuwe kleine dat het maar af en toe is. In onze vrije tijd maken we vooral veel tripjes naar de Ikea.
Je kan bij Tries terecht voor heeeeeeeele leuke en originele kadootjes. Je kan het zo gek niet bedenken of zij kan het ergens op borduren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:00 schreef tries het volgende:
Ik zal mij ook nog even voorstellen, omdat ik nu zo afentoe post in het autisme topic:
Ik ben Tries, moeder van een tienjarige zoon, waarvan we sinds kort weten, dat hij een klassieke vorm van autisme heeft. Hij heeft een 8 jarig zusje. Ik ben getrouwd. We wonen in het westen van het land.
Ik ben werkzaam als parttime wijkverzorgende, en in mijn vrije tijd heb ik nog een bedrijfje voor machine borduren. Ik maak dan onder andere veel kadootjes, maar ook borduur ik bedrijfskleding.
Tussendoor probeer ik nog te wandelen met onze lieve hond.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk, allemaal nieuwe 'gezichten'. Welkom!
Lief, je doet je naam eer aan, je klinkt erg lief vind ik.
Ik vergeet soms dat er mensen zijn die hier meelezen maar niet posten...
Leuk hoor dat lurkers zich voorstellen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Lishe het volgende:
Ik vergeet soms ALTIJD dat er mensen zijn die hier meelezen maar niet posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |