~quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gestoorde vrouwen van tegenwoordig...
Btw, CD of DVD versie...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:35 schreef Qarinx het volgende:
[..]
~
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er is toch geen DVD Versie.....
Tis ook niet zomaar een DVD versie:quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er is toch geen DVD Versie.....
Hier staan een vijftal screenshots van mij:quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee!![]()
Post es wat meer screenshots om het leed te verzachten.![]()
Ik had hem eergister al geannuleerd!quote:Helaas is deze bestelling al naar je verzonden.
Je kan deze retourneren aan:
Free Record Shop
T.a.v. Afd. Internet
Antwoordnummer 100
2900 VB Capelle a/d IJssel
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een briefje met je naam en ordernummer in het retourpakketje te doen?
Alvast bedankt voor je medewerking.
Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.
Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kun je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Wat zit hierin voor extra's dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:07 schreef V2i het volgende:
[..]
Tis ook niet zomaar een DVD versie:
[afbeelding]
Tis een "special DVD Edition".
Die is cool idd, dat pak wanneer je crimineel meesterbrein bentquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:11 schreef Tijn het volgende:
Pffffff, ik was dat gezeik met dat gezin meer dan zat.
Ik begin ff met een nieuw mannetje en ga het dan wat relaxter aanpakken. De criminele carrière lijkt me wel wat
Plus Free record shop.... ik ben er net heen geweest..... "morgen"....quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:39 schreef Mister_T het volgende:
Stelletje leiers bij de Intertoys, Bart Smit, Dixons, Dynabyte! Ik naar het centrum. Vraag bij deze winkels of ze hem al hadden? Allemaal zeggen ze dit: "Ja we hebben hem al binnen, maar we mogen hem nog niet aan je verkopen! Sorry" Ik leg zo uit dat hij al in heel veel winkels in Nederland gewoon verkocht wordt o.a ook bij fillianen van jullie bedrijf! zeggen ze dit: "Ohhh das niet de bedoeling, je krijgt hem echt niet mee. Vanaf morgen ligt hij bij ons in de schappen" Ik zeg zo: Wat maakt die dag nou uit? "ja als we hem aan jou verkopen hebben we kans op een boete"Fuck the sims 2, heb er al helemaal geen zin meer in
Wat een crapquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Plus Free record shop.... ik ben er net heen geweest..... "morgen"....
Ik heb er al 2 gereserveerd, dus ik kan ze morgen zonder zorgen ophalen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat een crapze zijn gebeld en het mocht vandaag al! (in Gouda dus..) Mssn dat ze nog niet gebeld zijn?
Wat ben je toch heerlijk geduldigquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:39 schreef Mister_T het volgende:Fuck the sims 2, heb er al helemaal geen zin meer in
Ik heb m vandaag zonder zorgen opgehaaldquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 gereserveerd, dus ik kan ze morgen zonder zorgen ophalen...![]()
Nou is het nog de vraag of je pa zin heeft om em te installeren...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb m vandaag zonder zorgen opgehaald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |