Hij schijnt al in sommige winkels te liggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:51 schreef V2i het volgende:
theSims2 komt toch pas de 16de uit?
![]()
Heb ff in je fotoboek gekekenquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:40 schreef Qarinx het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld wanneer ik een winkel binnenloop en ze hebben hem gewoon niet!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:28 schreef Orcaman1984 het volgende:
NiteSpeed ... die screens die jij eerder hebt geplaatst![]()
En die onderteksten![]()
Goed punt....en dan iedereen aan een 6-hoeksrelatie helpen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:29 schreef daeri het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Maar dan wel fokkers met een fotoboek zodat je hun kop kan kopieren..
Heb even gekeken, maar zie geen smoothing staan. Bedoel je gladde randen? Staat bij mij op maximaal.quote:Op maandag 13 september 2004 23:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vrijwel exact mijn specs, behalve dat ik de helft van het RAM heb.
Heb je smoothing ook op maximaal staan frits?
Ik hoop dat je dat nog overleeft danquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef Elvi het volgende:
Nu oet ik nog wachten tot mn pa thuis komt (om 4 uur..) want the sims moet op de nieuwe pc.... (op deze liep de demo al vast)
Nee!quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat nog overleeft dan
Mag ik jou vragen hoeveel $ dat gekost heeft?quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:44 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
In het huis komt overigens 1 sim te wonen. Nu hem maar eens laten trouwen met een van z'n 4 vriendinnen.
Zonder inrichting zo'n 140,000 simdollarquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen hoeveel $ dat gekost heeft? :')
En als het aan jou had gelegen, had je voor dit spel een nieuwe PC aangeschaft...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef Elvi het volgende:
JAAA! IK HEB HEM!
I
Nu oet ik nog wachten tot mn pa thuis komt (om 4 uur..) want the sims moet op de nieuwe pc.... (op deze liep de demo al vast)
Gestoorde vrouwen van tegenwoordig...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:34 schreef Qarinx het volgende:
IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM!!!!!!!!!!!
Mensen , tip: ga naar een particuliere gameshop! Sla de gouden gids open , grote kans dat ze hem daar al wel verkopen... Ik heb hem in Hengelo gehaald bij zo'n gameshop in een zijstraatje... 52.50!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |