Niet waar, hij heet 'Sociaal Konijn'quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
das een haas mên
Je kan het konijn in elkaar slaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leugens!
Wat kan je er nog meer mee doen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je kan het konijn in elkaar slaan.
Knuffelen, zoenen, kussen, rug massage gevenquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:15 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Wat kan je er nog meer mee doen?
Kan je neuken dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:27 schreef Tijn het volgende:
Ik val elke keer direct in slaap nadat ik heb geneukt. Wat ben ik een mietje
Ja, je kunt "ontspannen" op bed. En als je daar met z'n 2'en ligt, kun je van alles doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kan je neuken dan?.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je kunt "ontspannen" op bed. En als je daar met z'n 2'en ligt, kun je van alles doen
Geen idee. Ik zal morgen voor je kijken. Nu ga ik slapen.quote:Op maandag 13 september 2004 23:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vrijwel exact mijn specs, behalve dat ik de helft van het RAM heb.
Heb je smoothing ook op maximaal staan frits?
Nou, zoals de Sims het aanpakken is er weinig vies aan hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:50 schreef Mad-Eleine het volgende:
Ik wil helemaal geen sex tussen mijn Sims... Sex is vies.![]()
in "the hot-tub" ook..quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:44 schreef Tijn het volgende:
Op de bank geldt trouwens hetzelfde verhaal!!
Ah, relaxed!quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
in "the hot-tub" ook..![]()
Mediamarkt komt ie pas de 16e uit... ik heb vandaag nog gekeken....quote:Op maandag 13 september 2004 19:11 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Naja, ik zou niet weten waar ze hem hebben.....
Ik ga maar naar Mediamarkt, want bij de Bart Smit hadden ze hem niet..
Een tweeling!quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:51 schreef Lyssa het volgende:
OMG!!!
ik heb niet zomaar een kindje gekregen, ik heb een tweeling!!! wat super gaaf!! en ze hebben de zelf-gemaakte paarse ogen van mama geerftik zal kijken of ik mogren wat screen shots kan plaatsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |