ik zou der ook wakker voor liggen hoorquote:Op maandag 13 september 2004 22:47 schreef daeri het volgende:
Ik stuiter al de hele avond door de kamer van opwinding..Morgen heb ik hem hopelijk..
Ik kan ook niet meer wachten tot morgenquote:Op maandag 13 september 2004 22:47 schreef daeri het volgende:
Ik stuiter al de hele avond door de kamer van opwinding..Morgen heb ik hem hopelijk..
ik wil die spellen wel even testen ,quote:Op maandag 13 september 2004 22:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Eerst werkentot 18:00
Mijn moeder koopt de games(met mijn Pin pas
)
ff opschrijven
PS. moet ook nog op de Xbox wachten
zit ook in de woestijn hequote:Op maandag 13 september 2004 22:53 schreef Aurelium het volgende:
Wel jammer dat grond rondom je huis (buiten je kavel) zo ontzettend kaal is.
Kom je gezellig is een keertje langs!quote:Op maandag 13 september 2004 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik wil die spellen wel even testen ,
die van de Xbox dan
kunnen we samen sims spelenquote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Kom je gezellig is een keertje langs!![]()
Dat gaat ie juist wel, omdat een Geforce 4 slechts uitgerust is met Pixelshader 1.3 instructies zal hij ipv PS2.0 wat de nieuwste videokaarten gebruiken terugschakelen naar PS1.3 en draait het waarschijnlijk zeer goedquote:Op maandag 13 september 2004 22:52 schreef Sport_Life het volgende:
Dat wordt dus een nieuwe videokaart... denk niet dat mn GF 4 TI dat gaat trekken... Net nou mn speakerset twv 250 euro stuk gegaan is..
.
Mja maar als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel te moeten accepteren dat een spel er mooier uit kan zienquote:Op maandag 13 september 2004 22:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat gaat ie juist wel, omdat een Geforce 4 slechts uitgerust is met Pixelshader 1.3 instructies zal hij ipv PS2.0 wat de nieuwste videokaarten gebruiken terugschakelen naar PS1.3 en draait het waarschijnlijk zeer goed
Dus je kunt gewoon geld uitgeven aan een stel nieuwe speakers, tenzij je natuurlijk geweldige beeldkwaliteit wil....
Waarom? Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 13 september 2004 22:59 schreef Elvi het volgende:
Waarom gaan jullie m morgen al halen? En waar?
Issie er daar dan al? Dat is de enige winkel waar ik níet ben gaan kijken...quote:Op maandag 13 september 2004 23:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan niet wachten
Waar? Free Record Shop
P4 2,4GHzquote:Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat zijn je specs?
Graag NS!quote:Op maandag 13 september 2004 23:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga even wat screens posten.
Vrijwel exact mijn specs, behalve dat ik de helft van het RAM heb.quote:Op maandag 13 september 2004 23:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
P4 2,4GHz
1024MB Ram PC 2700
Ati 9700 non-pro 128MB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |