Nou kijk, een pc heeft een moederbord en in die instellingen daarvan staat dat de pc zichzelf reboot als die een bepaalde maximumtemperatuur bereikt heeft. Het kan zijn dat die als je sims wilt spelen die tempratuur bereikt heeft, en reboot. Maar dat lijkt me erg sterk aangezien het ook nog om een je weet wel versie gaat. Dus ik gok dat je een verkeerde cd-kraak (quote:Op maandag 13 september 2004 18:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
me pc is wel aardig warm ja
maar is daar nix aan te doen dan ?
Same here in Gouda...quote:Op maandag 13 september 2004 19:40 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben vandaag alle winkels in mijn plaats afgegaan en nergens hadden ze hemAlleen die demo
Ik ga morgen even naar de bart smit (eerst ff bellen) dan maar 5 euro meer kwijt..quote:Op maandag 13 september 2004 19:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same here in Gouda...![]()
Bij de BS was ook alleen maar de Demoquote:Op maandag 13 september 2004 20:02 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ga morgen even naar de bart smit (eerst ff bellen) dan maar 5 euro meer kwijt..Ik heb hem liever morgen dan donderdag of vrijdag.. (voor 54,95)
Kga toch even bellen en ook zeggen dat andere mensen hem al hebben (ván de BS).. dan komen ze vast wel door de bocht..quote:Op maandag 13 september 2004 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij de BS was ook alleen maar de Demo![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 20:07 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga hem volgende week pas spelen. Doe nu elke dag van 8.00 tot 17.00 uur auto les volgen (tien-daagse cursus).Ik val hier om. Ik ga natuurlijk wel ff testen of hij het doet.
Maar ik ga eerst Sudeki uitspelen op de Xbox.![]()
Vind je het gek, daar bevindt zich ook het magazijn van Bart Smitquote:Op maandag 13 september 2004 20:10 schreef KingLysandus het volgende:
Komt allen naar de Bart Smit in Volendam. Daar gaan ze als warme broodjes over de toonbank.
Hier hebben ze altijd de spellen veeeeeeel te vroeg.
En het hoofdkantoor.quote:Op maandag 13 september 2004 20:14 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Vind je het gek, daar bevindt zich ook het magazijn van Bart Smit
bijdehandjequote:Op maandag 13 september 2004 20:16 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
En het hoofdkantoor.![]()
in Leiden wel, hoor ik netquote:Op maandag 13 september 2004 20:18 schreef The_NiteAngyl het volgende:
En de Dixonsfilialen? Hebben ze 'm al?
I stand corrected, KingLysandus. Ik werd ietsje te vroeg boosj.quote:Op maandag 13 september 2004 19:03 schreef KingLysandus het volgende:
Hier de foto's. :p
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze vinden het leuk om je in verwarring te brengen tijdens de installatie..quote:Op maandag 13 september 2004 20:24 schreef Sport_Life het volgende:
Waarom moet ie nou weer per se 4 cds zijn..![]()
De eerste Sims kwam 4 of 5 jaar geleden, ik geloof dat Fok! toen nog niet zo heel erg bekend was...quote:Op maandag 13 september 2004 20:23 schreef Georges het volgende:
Wel apart dat de topics over de eerste Sims veel langzamer gingen dan bij de opvolger.
Ik probeerde hem net voor de gein ff te installeren, krijg je na een tijdje zo'n scherm "doe CD 2 erin". Ik CD2 imagen staat er enkele sec. later "doe CD 3 erin"...quote:Op maandag 13 september 2004 20:25 schreef daeri het volgende:
[..]
Ze vinden het leuk om je in verwarring te brengen tijdens de installatie..![]()
omg nooit van deamon gehoordquote:Op maandag 13 september 2004 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik probeerde hem net voor de gein ff te installeren, krijg je na een tijdje zo'n scherm "doe CD 2 erin". Ik CD2 imagen staat er enkele sec. later "doe CD 3 erin".... Heb ik nou voor die ene MB een hele CD lopen downloaden??
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |