Nou idd... Zal wel weer een gevecht worden waarbij mn moeder moet bemiddelen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou is het nog de vraag of je pa zin heeft om em te installeren...
Steek haar ook aan met het Sim-virus!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut, morgen komt een vriendin van me langs, nu ga ik twijfelen of ik het "afspraakje" laat staan...
Sims, vind ze maar een kutspel voor puisterige pubers die maar geen sociaal leven kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Steek haar ook aan met het Sim-virus!![]()
Romantisch samen Simmen...![]()
Wat moet je dan met haar...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sims, vind ze maar een kutspel voor puisterige pubers die maar geen sociaal leven kunnen krijgen..
En ze speelt zowieso geen spelletjes...
Ik zie het al voor me:quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Steek haar ook aan met het Sim-virus!![]()
Romantisch samen Simmen...![]()
Erg vreemd dit probleem had Steve-O ook al. Ik heb geen idee, hij heeft hem wel werkend gekregen volgens mij, want later hoorde ik dat die ineens problemen had in het startmenuquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:39 schreef -Evert- het volgende:
Ik heb The Sims 2 zojuist gekocht alleen reboot mijn pc telkens als ik hem wil opstarten!
Kan iemand mij helpen?
Tja, het zal vrees ik ook nooit wat worden...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat moet je dan met haar...![]()
Na de 3e poging doet ie het, ik kreeg ook eerst helemaal niet dat spel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gare CD-Rom speler...
Of je moet een andere CD erin doen om te kunnen spelen...
Hoe?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
hij heeft hem wel werkend gekregen volgens mij
Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Wat is de aging cheat? Of bedoel je gewoon het elixer/quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd, die gebruik ik ook.
Zo'n leven gaat veel te snel om goed promotie te maken enzo.
Gewoon de deur verwijderen, dan gaat ze vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut, morgen komt een vriendin van me langs, nu ga ik twijfelen of ik het "afspraakje" laat staan...
Ik had ook 610quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:49 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik had trouwens een score van 610![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn eerste waardevolle bijdrage![]()
(onee dat van die spoken was ook wel waardevol)
Niet héél leuk maar wel grappig.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:24 schreef Fillipe het volgende:
http://66.90.75.92/suprnova//torrents/2590/Sims2_HeWasBurnedAliveInARoomFullOfPiss-avi.torrent!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |