Op Gamershell kun je de trailer van de DVD versie downloaden, ben em nu aan t downloaden om te zien of ik iets kan zien:quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zit hierin voor extra's dan?
Ik heb nou geen zin meer om weer 20 minuten naar de stad te fietsen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:16 schreef Mister_T het volgende:
De frs schhepte mij vanmorgen ook af. maar toen ik dat bericht van Elvi las ben ik maar weer ff gaan bellen en nu mochten ze hem wel verkopen! Ik ga nu installeren
En wie zegt dat vrouwen geen games spelen, moet z'n muil houwen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:19 schreef daeri het volgende:
IK HEB HEMMMMMMMM!!!!!! BIJ DE MUSIC STORE!!!
MAAR NU MOET IK MN PC OPNIEUW OPSTARTEN VOOR DE INSTALLATIE!! TOTZO...
sorry voor de caps
Eindelijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:23 schreef woutabest het volgende:
*houd zn muil
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:38 schreef Qarinx het volgende:
Mijn computer is al 2 keer vastgelopen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:39 schreef Mr.Noodle het volgende:![]()
![]()
![]()
Kan best zijn dat je misschien de laatste videokaartdrivers moet hebben ofzo... of het ligt aan andere "software-dingetjes..."quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef Qarinx het volgende:
Maar serieus, ik snap niet hoe het kan....
Ik begrijp zowiezo niet wat leuk is aan cheatenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef Pimmy het volgende:
Kga denk ik zo ff opnew beginnen zonder cheats... tis wat leuker als je niet in 1 x van alles t duurste kan kopen en luxe zooi hebt enzo
Klopt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef Pimmy het volgende:
Kga denk ik zo ff opnew beginnen zonder cheats... tis wat leuker als je niet in 1 x van alles t duurste kan kopen en luxe zooi hebt enzo
Idd, die gebruik ik ook.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:04 schreef Qarinx het volgende:
Alleen de aging cheat is wel okay... want anders gaat het wel heel snel zo'n leven.
Gare CD-Rom speler...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:06 schreef daeri het volgende:
Hmm.. het installeren wil niet echt, hij vraagt niet om cd 2 of 3 of 4, hij houdt het bij 1...
Terwijl hij het met alleen 1 echt niet doet...hij zegt wel dat de installatie voltooit is..
Mijn eerste waardevolle bijdragequote:Op dinsdag 14 september 2004 15:16 schreef Mister_T het volgende:
De frs schhepte mij vanmorgen ook af. maar toen ik dat bericht van Elvi las ben ik maar weer ff gaan bellen en nu mochten ze hem wel verkopen! Ik ga nu installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |