Ja het is niet goedkoop.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is me te duur en heb belangrijkere dingen te doen op het moment. Groepsfase weer.
Precies. Soms is het gewoon keuzes maken. Zeker met die groepsfases.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja het is niet goedkoop.
Zit ook nog te dubben over Trondheim maar de financieen zullen het waarschijnlijk niet toelaten.
Het is niet alleen de reis er naar toe want ga maar eens een middagje/avondje de kroeg in in Noorwegen, kost je minimaal 100 Euro en dan heb je nog steeds "dorst".
Doe maar ¤ 10,- voor een biertje..quote:Op donderdag 16 september 2004 13:01 schreef Luni het volgende:
Was mij ook te duur, en daar kost een biertej geloof ik ¤ 6. Afwachten wat voor uitwedstrijden we de vologende ronde krijgen, hoop niet te ver, België lijk me wel wat.
Geef mij maar een club uit het Oostblok, Tsjechië, Polen oid lijkt me gaaf. Vorig jaar niet naar Teplice gegaan, maar gehoord dat het daar zuipen voor je leven is.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe maar ¤ 10,- voor een biertje..
Voor jullie is het inderdaad hopen op de groepsfase.
Poule met Basel, Millwall en een klein onbekend clubje zou leuk wezen
Inderdaad 2x uit en thuis.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Spaans het volgende:
[..]
Geef mij maar een club uit het Oostblok, Tsjechië, Polen oid lijkt me gaaf. Vorig jaar niet naar Teplice gegaan, maar gehoord dat het daar zuipen voor je leven is.
Groepsfase is toch 2x uit en 2x thuis?
Géén Kuyt?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:20 schreef SinCerEly het volgende:
Buffel en lazovic in de spits![]()
Gullit refeerde zelf aan Tromso, waar hij met Chelsea van verloor. Dit moet geen enkel probleem opleveren. Ook al wordt het uit een magere overwinning of een gelijkspel, in de thuiswedstrijd moet je het gewoon afmaken.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef Cart_man het volgende:
Enige wat Feijenoord niet moet doen is de boel overschatten. Geloof echter wel dat Gullit ze daar wel voor behoedt. Ga dus ook uit van een ruime overwinning. De kwaliteiten hebben we zeker, dus daar kan het niet aan liggen.
Mja, spelers als Buffel en Smolarek zijn nou niet echt grote verzwakkingen moet ik zeggen. En ze willen natuurlijk weer wat laten zien..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat spelers rust krijgen getuigd wel enigzins van onderschatting imho!
Inderdaad..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat spelers rust krijgen getuigd wel enigzins van onderschatting imho!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |