ATTACK! that'll......teach them......argh.....quote:Op maandag 13 september 2004 18:50 schreef Rodie83 het volgende:
Dit wordt vast een coole game, het kan niet anders. Als ie tegenvalt zelfmoordcommando-en we Bungie
Ik ga er maar vanuit dat Halo 2 fackin kont gaat schoppen, because it most certainly willquote:Op maandag 13 september 2004 19:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ATTACK! that'll......teach them......argh.....
Plaatjes met dank aan Gimeone2quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:53 schreef Gimeone2 het volgende:
zeg mzraki waar komen die leuke plaatjes tog vandaag
Een Covenant Carbine, het Covenantse equivalent van een Sniper Rifle, duh!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:58 schreef GinaG het volgende:
En wat in godsnaam houdt die witte Elite op het laatste plaatje vast??? Een heggeschaar![]()
Ik denk dat ik ook nog de Titanium pen erbij koopquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
De nieuwe Bungie store is open!![]()
Ik ga voor het Megavette Halo 2 t-shirt en de Sleutelhanger
pennenslet.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog de Titanium pen erbij koop![]()
Jammer dat ze geen HALO 2 horloges hebben, he horlogehoerquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
pennenslet.
hehequote:Op zaterdag 18 september 2004 18:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen HALO 2 horloges hebben, he horlogehoer![]()
![]()
D00d, laatst was ik in een boekenwinkel, stel je voor. Staat daar zo'n verkopertje voor me. Jaartje jonger dan ik. Heeft hij een supervet Halo t-shirt aan, dus ik vraag: "Hey, een mede-Halo-spelerquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:04 schreef Gimeone2 het volgende:
okay kleding gaat voor mij te ver......ik ben graag een undercover gamer.
Ik heb hem gepreordered bij de winkel waar ik vroeger werkte. Dúúús, áls ze hem, laten we zeggen, op 10 november binnen krijgen, tjaquote:Op zondag 19 september 2004 18:48 schreef Gimeone2 het volgende:
hahahahhaa jah je hebt wel gelijkhahaha.
En als ze dan over het shirt vragen en ik zeg van jaah das een echte willen ze hem dan ook aanraken?
nog maar 52 dagen jonges en dan wordt het de strijd aanbinden, eerst met het personeel in de winkel. dan met de convenant thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |