das best nepquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de deadlines gewoon opgeschoven![]()
(ondanks dat ze beiden buiten de officiele downtime vielen)
En wie ben jij?
Chris Jericho :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:51 schreef DeHovenier het volgende:
Hij is Y2J :p
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Chris Jericho
Maar ik ben d'r al uit
En best nep idd, helemaal voor niks zo vroeg opgestaan
hoe kan je dat nu weer te laat zien?!?!?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
best wel vaag.....ik heb een zwak keeper (28099966) gekocht voor 1005, het bieden is geeindigd, maar ik heb m nog niet binnen......ik zag overigens te laat dat hij zwak was en niet redelijk.....
Als ie binnen is, ontsla hem dan maar weerquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
best wel vaag.....ik heb een zwak keeper (28099966) gekocht voor 1005, het bieden is geeindigd, maar ik heb m nog niet binnen......ik zag overigens te laat dat hij zwak was en niet redelijk.....
mijnes had er deze week ook 4. en die stond er al in. je speler wordt er alleen bijgezet als ie beter is geloof ik.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:11 schreef Vision het volgende:
wanneer worden de teams in de OP eigenlijk geupdate? Mijn winger heeft nu 4 sterren ipv 3 (en dat is zelfs meer dan de wingers in het 1e team)
Zo heb ik mijn redelijk keeper gekocht voor 37.000 euries..quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
dat is wel handig ja.....maar zo kunnen we over iedere onderwerp een topic openen...:P
Ik zie nou dat er veel keepers op de TS staan voor 5000 en minder met een 'redelijk'op keepen. Dus wat doe ik, ik bied op elke keeper die ik tegenkom met redelijk en hoop dat ik deze keer niet word overboden
Goed bezig Keano
Euh, dat overbieden hoort er soms een beetje bij .. Dan bied jij ook weer over en doet hij dat ook, tot één van de twee er met de keeper vandoor gaatquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
dat is wel handig ja.....maar zo kunnen we over iedere onderwerp een topic openen...:P
Ik zie nou dat er veel keepers op de TS staan voor 5000 en minder met een 'redelijk'op keepen. Dus wat doe ik, ik bied op elke keeper die ik tegenkom met redelijk en hoop dat ik deze keer niet word overboden :')
Jah, maar dat zou ik niet doen door op 27 39 keepers tegelijk een bod uit te brengen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:18 schreef DeHovenier het volgende:Idd wat weinig ja
Ik heb nou 27 keepers staan waar ik op geboden heb.....daar moet er toch wel 2 bij zitten die ik kan kopen!! Anders word ik gek! Er zitten er 2 bij met 'goed'......mijn kapitaal is op dit moment 84.173 euri, maar ik wil niet alles opmaken aan 2 spelers
Ik wil maximaal 20.000 bieden voor een keeper, dat gaat wel lukken toch!
Vergelijkbare keepers zijn voor 50.000 verkocht, dus ik denk dat ie wel redelijk is.quote:Hernando Mausisa (40689945)
19 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Philippines
Total Skill Index (TSI): 2 440
Wage: 1 731 ¤/week
Owner: Grizzly gulch
Warnings: 0
Stamina: wretched Goaltending: passable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: passable
Goeie tip qyn! Mijn enige bid was gelijk raakquote:Bancha Phimrod (40687417)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 2 330
Wage: 1 584 ¤/week
Owner: Piyarom Park
Warnings: 0
Stamina: wretched Goaltending: passable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: wretched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |