abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2004 @ 12:54:37 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21921178
Ik vond dit zojuist op Teletekst.

Wat denken jullie, enige kans van slagen of zijn wij Nederlanders zo wantrouwend dat we lekker bij de ANWB blijven plakken ?, ik persoonlijk hou het voorlopig lekker bij de ANWB, die bieden nog iets meer dan alleen pechhulp (juridische hulp bij ongelukken, hulp bij ziektes, rampen enz)

Meer info over hun vind je op routemobiel.nl

[ Bericht 4% gewijzigd door Klonk op 13-09-2004 13:10:15 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_21921383
ik vind het wel een interessant concept, anwb vind ik veel te duur voor mijn 15 jaar oude fiatje uno. Maar dit is nog een keer te overwegen voor slechts 50 euro per jaar
Even a broken clock is right twice a day.
pi_21922272
Uitermate goede zaak..
pi_21922416
Een beetje concurrentie is nooit slecht, maar ik blijf lekker bij het origineel. Al vraag ik me als Toyota rijder af, wat ik er doe
Iemand Fien soms gezien?
pi_21924379
Ik heb een hekel aan de ANWB om de volgende redenen:

- Het is onnodig duur omdat ze naast wegenwacht ook voor reisbureau en politieke belangenvereniging spelen.
- Het rechtse geblaat op TV 'namens X automobilisten' terwijl ik alleen en uitsluitend lid ben voor de wegenwacht en niet wil dat ze voor me spreken.
- Ik heb jaren met mijn partner samen een auto gehad terwijl we in twee huizen woonden. Dat past dus niet bij de ANWB in de database: twee personen, twee adressen en een enkele auto.

Ik ga misschien overstappen.

Hebben mensen hier ervaring met 'Europ Assistance', het bedrijf dat deze pechhulp biedt?
Write a wise saying and your name will live forever
  maandag 13 september 2004 @ 17:14:58 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21926930
Ik ga ook overstappen. Heb me altijd al geërgerd aan de koppelverkoop wegenwacht/anwb. Daarnaast vind ik de hele anwb een immens truttige organisatie, met fietstassen die een euro goedkoper zijn en dan enorme "alleen voor leden" teksten erbij hebben.

Ik ben trouwens wel erg te spreken over de service die ik tot nu toe van de wegenwacht heb mogen ontvangen, eerlijk is eerlijk
Vampire Romance O+
pi_21935120
ik zit bij de FBTO, en die hebben voor 2,50 per maand ook een pechservice. Hoe deze is weet ik niet aangezien ik ze nog niet nodig heb gehad.
pi_21935955
stukken beter.. bij de ANWB betaal ik onnodig voor de kampioen en meer van die onzin
pi_21942039
Ik heb net even op de site gekeken voor de gein ook berekening, voor m'n civic uit '89 betaal ik dan wel mooi ¤85,-.

Dus het is alleen voor nieuwere auto's die ¤50,-
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:34:03 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21942236
Idd, precies even duur

Maar desondanks heb ik het toch een beetje gehad met de anwb.. hmm, moet er toch maar eens over denken.
Vampire Romance O+
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:37:45 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21942312
Ik heb ook ff gekeken en de mijne is van 1999 en die mag nog wel voor de 50 euro, maar de eerste adder onder het gras is ondertussen opgedoken.
pi_21943116
Ik heb ook eens verschillende gegevens ingevuld en voor een auto die ouder is dan 12 jaar betaal je ineens EUR 85.80. Het is nogal misleidend naar mijn idee en ik heb dan ook een e-mail gestuurd. Ik ben benieuwd naar de reactie van Route Mobiel.

Overigens is Route Mobiel gratis als je een premie berekend met FireFox. Kun je zien dat die browser toch voordelen heeft
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:21:32 #13
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21944297
Nog zo'n addertje: de hulp gaat per kenteken. Dat wordt heel slim, daar niet van als een voordeel gebracht omdat anderen dan ook verzekerd zijn van hulp als ze pech hebben met je auto.

Maar andersom heb je zelf dus geen recht op hulp als je in een andere auto strandt. Dat is bij de anwb wel het geval.
Vampire Romance O+
pi_21944980
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef MouseOver het volgende:
Nog zo'n addertje: de hulp gaat per kenteken. Dat wordt heel slim, daar niet van als een voordeel gebracht omdat anderen dan ook verzekerd zijn van hulp als ze pech hebben met je auto.

Maar andersom heb je zelf dus geen recht op hulp als je in een andere auto strandt. Dat is bij de anwb wel het geval.
scherp, blijkt toch nog een beetje zakkenvullen te zijn dus
Even a broken clock is right twice a day.
pi_21951359
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:54 schreef Klonk het volgende:
Ik vond dit zojuist op Teletekst.

[afbeelding]

Wat denken jullie, enige kans van slagen of zijn wij Nederlanders zo wantrouwend dat we lekker bij de ANWB blijven plakken ?, ik persoonlijk hou het voorlopig lekker bij de ANWB, die bieden nog iets meer dan alleen pechhulp (juridische hulp bij ongelukken, hulp bij ziektes, rampen enz)

Meer info over hun vind je op routemobiel.nl
Ik ga dit Route Mobiel serieus overwegen... juridische hulp bij ongevallen is al gecombineerd in mijn auto- c.q. rechtsbijstandverzekering, en bij ziektes/rampen vangt (in het buitenland) mijn reisverzekering dat op...

-edit-
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef MouseOver het volgende:

Dat is dan wel weer minder
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_21952837
En ze slepen bijna altijd; dat houdt dus in dat je als je met een kapotte v snaar oid zit, ze je naar een garage slepen en je daar lekker de reparatie kan betalen, terwijl een wegenwachter langs de weg gewoon je v snaar vervangt.
En omdat ze (bijna) altijd slepen, wat doe je dan als je pech hebt in zeeland om 1 uur 's nachts ofzo? Ik zie dan liever de wegenwacht komen.
pi_21954830
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:32 schreef Repeat het volgende:
En ze slepen bijna altijd; dat houdt dus in dat je als je met een kapotte v snaar oid zit, ze je naar een garage slepen en je daar lekker de reparatie kan betalen, terwijl een wegenwachter langs de weg gewoon je v snaar vervangt.
En omdat ze (bijna) altijd slepen, wat doe je dan als je pech hebt in zeeland om 1 uur 's nachts ofzo? Ik zie dan liever de wegenwacht komen.
Tuurlijk, het moet uit de lengte of uit de breedte komen. Dus deze boa lag in het gras.
Iemand Fien soms gezien?
pi_21981152
Ik blijf lekker bij de ANWB... ze hebben me altijd uiterst professioneel en netjes geholpen. Voor die 30 euro per jaar neem ik niet de moeite om bij een andere organisatie te gaan waarvan je de expertise nog maar moet afwachten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_21981276
Iemand nog Editie NL gezien gister? En vanochtend radio 1. Ze hebben allebei een test gedaan; pechauto en allebei de bedrijven opbellen. Bij de eerste was de anwb eerste, en die ander kwam niet eens toen het programma nog bezig was, en bij de tweede test was de wegenwachter er weer als eerst, en had de auto al gerapareerd toen die gast van de route mobiel pas kwam aankakken
pi_21981532
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_21982713
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:24 schreef Repeat het volgende:
Iemand nog Editie NL gezien gister? En vanochtend radio 1. Ze hebben allebei een test gedaan; pechauto en allebei de bedrijven opbellen. Bij de eerste was de anwb eerste, en die ander kwam niet eens toen het programma nog bezig was, en bij de tweede test was de wegenwachter er weer als eerst, en had de auto al gerapareerd toen die gast van de route mobiel pas kwam aankakken
Zie je wel, ze rotten maar lekker op met hun route mobiel. En dan hebben ze nu nog niet eens veel klanten
Iemand Fien soms gezien?
pi_21984599
*maakt besluit om toch maar gewoon ANWB-lid te blijven

Kan ik me ergens afmelden voor de ANWB Kampioen? Of kunnen ze dat niet gewoon uit het abonnement schrappen en het voordeel daaruit aan de leden doorberekenen?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 16 september 2004 @ 06:45:10 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21986511
Neej, kampioen maakt deel uit van je anwb lidmaatschap, mijn tip prima plee leesvoer

Wel grappig die testen, dan ga je mooi met de billen bloot als nieuw bedrijf, eerst een grote bek en dan niets waar kunnen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')