scherp, blijkt toch nog een beetje zakkenvullen te zijn dusquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef MouseOver het volgende:
Nog zo'n addertje: de hulp gaat per kenteken. Dat wordt heel slim, daar niet van als een voordeel gebracht omdat anderen dan ook verzekerd zijn van hulp als ze pech hebben met je auto.
Maar andersom heb je zelf dus geen recht op hulp als je in een andere auto strandt. Dat is bij de anwb wel het geval.
Ik ga dit Route Mobiel serieus overwegen... juridische hulp bij ongevallen is al gecombineerd in mijn auto- c.q. rechtsbijstandverzekering, en bij ziektes/rampen vangt (in het buitenland) mijn reisverzekering dat op...quote:Op maandag 13 september 2004 12:54 schreef Klonk het volgende:
Ik vond dit zojuist op Teletekst.
[afbeelding]
Wat denken jullie, enige kans van slagen of zijn wij Nederlanders zo wantrouwend dat we lekker bij de ANWB blijven plakken ?, ik persoonlijk hou het voorlopig lekker bij de ANWB, die bieden nog iets meer dan alleen pechhulp (juridische hulp bij ongelukken, hulp bij ziektes, rampen enz)
Meer info over hun vind je op routemobiel.nl
Dat is dan wel weer minderquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef MouseOver het volgende:
Nog zo'n addertje: de hulp gaat per kenteken. Dat wordt heel slim, daar niet van als een voordeel gebracht omdat anderen dan ook verzekerd zijn van hulp als ze pech hebben met je auto.
Maar andersom heb je zelf dus geen recht op hulp als je in een andere auto strandt. Dat is bij de anwb wel het geval.
Tuurlijk, het moet uit de lengte of uit de breedte komen. Dus deze boa lag in het gras.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:32 schreef Repeat het volgende:
En ze slepen bijna altijd; dat houdt dus in dat je als je met een kapotte v snaar oid zit, ze je naar een garage slepen en je daar lekker de reparatie kan betalen, terwijl een wegenwachter langs de weg gewoon je v snaar vervangt.
En omdat ze (bijna) altijd slepen, wat doe je dan als je pech hebt in zeeland om 1 uur 's nachts ofzo? Ik zie dan liever de wegenwacht komen.
Zie je wel, ze rotten maar lekker op met hun route mobiel. En dan hebben ze nu nog niet eens veel klantenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:24 schreef Repeat het volgende:
Iemand nog Editie NL gezien gister? En vanochtend radio 1. Ze hebben allebei een test gedaan; pechauto en allebei de bedrijven opbellen. Bij de eerste was de anwb eerste, en die ander kwam niet eens toen het programma nog bezig was, en bij de tweede test was de wegenwachter er weer als eerst, en had de auto al gerapareerd toen die gast van de route mobiel pas kwam aankakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |