Mag je hier op eigen tempo doorlopen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:40 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
*gaat zijn reisverslag van 25 dagen Zuid-Afrika ook maar eens online zetten
Nee op het asfalt staat een pijl naar rechts (om aan te duiden dat je naar rechts moet kijken) en de tekst Bij Groen Vinnig Doorstap!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Mag je hier op eigen tempo doorlopen?Maakt dat nog verschil van plaats tot plaats?
Ik heb exact die zelfde foto!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:40 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
*gaat zijn reisverslag van 25 dagen Zuid-Afrika ook maar eens online zetten
Nope... De website die nu in mijn profiel staat heeft alleen mijn verhalen van Zuid-Amerika. Een vriend van mij werkt aan een website (zónder irritante lycos-pop-ups!) waar ik al mijn dingen op kwijt kan. Tot die tijd moet je het nog even doen met de reisverslagen hier op Fok (zonder foto's). Errug hè?!quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:48 schreef ChAoZ het volgende:
Hik, heb jij je website al bijgewerkt?
Van Latijns Amerika staan foto's op de site. Voor ZA moet je effe geduld hebben dus...quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:06 schreef ChAoZ het volgende:
De reisverslagen zijn natuurlijk al mooi. Maar wat foto's zien, is altijd leuk natuurlijk
Ja is in de grote steden Durban, Bloemfontein en Kaapstad goed te doen. Daar zijn voldoende hostels/hotels. In Johannesburg en omgeving is reserveren wel aan te raden. Zeker omdat je daar niet graag rond wil rijden of door de stad wil lopen. Telefonisch reserveren in het land zelf kan wel, maar is soms wa lastig. Zeker in Drakensbergen en de omgeving van het Krugerpark kun je beter van te voren reserveren. Overigens heb ik zelf meegemaakt dat toen een hostel vol zat, we bij familie van de eigenaresse mochten overnachten, die een kamer overhad... een hele aparte ervaring om bij een typische 'boeren'-familie (lees: blank en pro- apartheid) te verblijven, na drie weken alleen te maken te hebben gehad met de leefomstandigheden van de zwarte bevolking.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:21 schreef Doekes het volgende:
Even een vraagje: Is het goed te doen om op de bonnefooi naar Zuid-Afrika te gaan, of is het toch aan te raden om van tevoren overnachtingsplaatsen te reserveren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |