quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:52 schreef Leatherface het volgende:
Typisch dat die Hautamaeki meestal pas goed begint te springen wanneer de belangrijkste prijzen al verdeeld zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:26 schreef petervanhal het volgende:
waarschijnlijk de winterdepressie voorbij
[..]
![]()
Daar moet ik je volledig gelijk in geven.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:40 schreef petervanhal het volgende:
je moet in het leven soms toeslaan als de rest zwakker is
Volgens mij wel.quote:
Jij ook bedankt voor een mooi schansspring jaar op eurosport.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:40 schreef petervanhal het volgende:
jongens/meiden
bedankt voor de feedback, en de reacties. tot in juli/augustus aan de schans
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:13 schreef jde_kok het volgende:
Janne Ahonen is ook al jaren mijn favoriet, hij doet het gelukkig erg goed. Ben blij dat hij al weer wat wedstrijden gewonnen heeft, nu de vierschansentoernee nog...
Wel gaaf dat je dan ook bent gaan schansspringen. Hoe is dat eigenlijk om te leren? Is het moeilijk, moet je echt veel trainingsuren maken? En moet je ook in bijvoorbeeld het krachthonk krachttraining doen? En begin je met een schans van 10 meter ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:59 schreef Lahti het volgende:
Actiefoto? nee, ik die heb ik niet, sorry.
In een notendop: op vakantie in Finland in '96, verliefd geworden op t land, vakantiewerk in Lahti in '97. Na mn studie eerst n wereldreis, maar wilde nog steeds hierheen "voor een jaar, daarna zie ik wel weer verder"....dat is nu ruim twee en n half jaar geleden
Zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:19 schreef Lahti het volgende:
Zo, da's een heel verhaal, hopelijk heb ik een beetje duidelijk beeld kunnen scheppen van wat je allemaal doet als schansspringer...
he alles is meegenomen. wil gewoon graag eens zien hoe iemand die niet zomaar 120m vna een k120 springt het leert. En natuurlijk extra leuk omdat je hier ook postquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:36 schreef Lahti het volgende:
tja, laat ik nou geen digitale beelden meer hebben![]()
Ik zal eraan denken van de zomer als we weer sprongen opnemen (ik censureer ntrlk wel, alleen goeie sprongen mogen op het wereldwijde web)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |