luister nu (14.01u) maar eens naar de commentator van hnet skispringen op Eursport.....quote:Op zondag 5 december 2004 12:58 schreef mitt het volgende:
Hebben we hier een celebrity in ons midden?![]()
alweer einde uitzendingquote:Op zondag 5 december 2004 14:02 schreef pauperic het volgende:
[..]
luister nu (14.01u) maar eens naar de commentator van hnet skispringen op Eursport.....![]()
Ik weet niet wat het allemaal is met die skispringers, break burn-out enz.quote:Op maandag 6 december 2004 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Alweer een overwinning voor Ahonen.
Martin Schmitt neemt overigens de komende tijd een WB-pauze, nav zijn 44ste plaats in de kwalificatie dit weekend.
die won toch al op zijn 15 ongeveer alles of niet?quote:Op maandag 6 december 2004 12:18 schreef zjroentje het volgende:
Tony Nieminen ja, wat een talent was dat zeg.
Volgens mij aan de drank geraakt, en daarna niet veel meer van vernomen.
quote:Op maandag 6 december 2004 12:19 schreef komrad het volgende:
[..]
die won toch al op zijn 15 ongeveer alles of niet?
so dat is nog eens een genuanceerde mening: he commentator, waarom ben jij zo slecht?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:53 schreef zjroentje het volgende:
En voordat ik het vergeet. Mocht je op de Eurosport nieuwjaarsborrel Frank Kramer tegen het lijf lopen, doe hem dan de groeten.
En vraag hem eens waarom hij zo'n beroerd commentaar geeft.
ahonen en malysz zijn mijn favorieten, woeiquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:08 schreef zjroentje het volgende:
Ahonen voor het eerst dit seizoen verslagen.
In het Tsjechische Harrachov was Malysz net ietsje sterker. Derde werd de Duitser Spath.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |