Jij ben ook onlief de laatste tijdquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Je begint nu net zo te zeiken als BVO....
quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog![]()
Oh, gezelligquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga even eten nu
Tsssssssssss Nou dan zijn wij het dus oneens.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:24 schreef Svensational het volgende:
Jij ben ook onlief de laatste tijd
O ja, dat zie je weleens bij Animal Planet, van die honden die dan iemand gaan waarschuwen als hun baasje een epilepsieaanval krijgtquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:33 schreef Dada het volgende:
Twee. De mijne zal een gewone hond worden de ander een epilepsiehond voor (en is dus ook van) mijn zusje.
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb je leuke collega’s?
Ik weet het nog niet, ik heb in principe 1000 dingen te doen, maar een dag niks doen is ook wel lekkerquote:Vrij zijn is natuurlijk altijd leuk. Nog plannen voor die vrije dag (naast uitslapen natuurlijk)
Wat leuk!quote:Met mij is alles goed. We hebben afgelopen vrijdag de pups opgehaald. Dus nu is het weer gezellig in huis. Zal binnenkort wat foto’s plaatsen. Het zijn echt schatjes. Vanavond ga ik met mijn pup naar de puppycursus, lijkt me erg leuk. Heb dat nog nooit gedaan, wel eens een keertje meegeweest maar meer niet.
Inderdaad, er was een tijdje terug ook een stukje over epilepsiehonden bij Hart van Nederland. Die hond waarschuwde zijn baasje voor hij een aanval kreeg, drukte op het alarm om hulp te roepen/krijgen en deed de huissleutels door de brievenbus zodat de "hulp" het huis in kon. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:37 schreef Tania18 het volgende:
O ja, dat zie je weleens bij Animal Planet, van die honden die dan iemand gaan waarschuwen als hun baasje een epilepsieaanval krijgt![]()
En hebben jullie de namen al bedacht?
Niets doen is inderdaad erg lekker, beetje een muziekje aan, beetje internetten, wat lezen, filmpje kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik weet het nog niet, ik heb in principe 1000 dingen te doen, maar een dag niks doen is ook wel lekker
Wat leuk!Maak maar snel foto's
Neequote:Op dinsdag 14 september 2004 12:44 schreef Dada het volgende:
Krijg jij via je werk ook flinke korting op de mooiste reisjes?
* niksan moet bij die namen denken aan de bachelorquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, er was een tijdje terug ook een stukje over epilepsiehonden bij Hart van Nederland. Die hond waarschuwde zijn baasje voor hij een aanval kreeg, drukte op het alarm om hulp te roepen/krijgen en deed de huissleutels door de brievenbus zodat de "hulp" het huis in kon. Ongelooflijk.
Ze hebben allebei twee namen, hun stamboom namen die moesten beginnen met een P dus voor de stamboom heten ze: Peter (de mijne) en Paul, in het echt heten ze Fardon (de mijne) en Hooch.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:56 schreef timbob het volgende:
gelukkig maar, anders kon je niet kauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |