abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21994240
Als ie maar lief is.... (erg slim oogt ie niet )
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 16 september 2004 @ 15:09:29 #102
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_21994326
Lief is ie zeker! En inderdaad...slim uitkijken doen ze niet echt...maar ze zijn het wel hoor...en stinkend eigenwijs
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_21994353
luiaard is stoer !!! echt waar kan me in een stonede bui wel doodlachen als ik zon beest zie...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_21994392
Mijn "kuthond":

Ik zijn hoogtijdagen kon hij sneller rennen dan ik (op een beroerde fiets zonder versnellingen) kon fietsen. 35+ km/u, niet slecht voor een beestje van minder dan een halve meter hoog (schofthoogte).
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21994475
Over dat op bed liggen, kattenharen zweven, en als jij lekker met je mond open ligt te ronken, verdroogd je mond en keel, waardoor de haren die rond zweven heel gemakkelijk in je longen terecht komen.
Ik heb me laten vertellen dat het longkanker veroorzaakt, nummer 2 na het roken.
Bij ons slapen de katten beneden, en de hond op bed...

Geef mij maar Jack Russels!!
Stoere hond, juiste formaat!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_21994481
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:09 schreef Hilje23 het volgende:
en stinkend eigenwijs
Een eigenschap die niets slechts aan katten is voorbehouden.
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:10 schreef V1z0R het volgende:
luiaard is stoer !!! echt waar kan me in een stonede bui wel doodlachen als ik zon beest zie...
Als ik later groot en heel erg rijk word neem ik een luiaard als huisdier. Scheelt ook een boel tijd met uitlaten. (Ik heb toevallig zojuist berekend dat ik al dik 5.000 uur aan het uitlaten van Boris heb besteed. Kutbeesten, kosten nog jaren van je leven ook! )
pi_21994524
Mijn hond met kut!

pi_21994529
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mijn "kuthond":

[afbeelding]

Ik zijn hoogtijdagen kon hij sneller rennen dan ik (op een beroerde fiets zonder versnellingen) kon fietsen. 35+ km/u, niet slecht voor een beestje van minder dan een halve meter hoog (schofthoogte).
Wat een skeetje...
  donderdag 16 september 2004 @ 15:21:43 #109
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21994589
Nog niet zolang geleden riep ik ook dat ik een echt kattenmens was. Nu heb ik zelf een hond en nu wilde ik dat ik er jaren eerder aan was begonnen. Ik vind katten nog steeds geweldig, alles aan ze vind ik prachtig. Maar mijn hond is zo'n verschrikkelijk leuk beest. En keurig opgevoed (niet mijn verdienste hoor. Zo was hij al toen ik hem kreeg ).

Ik vind nog steeds niet alle honden even leuk (ik vind wel alle katten leuk/mooi) maar ik denk wel dat er vanaf nu altijd een hond in ons gezin zal zijn...

Mijn Casper vindt katten ook erg leuk

Ik erger me wel helemaal rot aan een hoop andere hondeneigenaren. Net nog zag ik zo'n sukkel midden in de stad met 4 loslopende honden lopen. En ze gewoon lekker op de stoep laten poepen he Of van die vervelende onopgevoedde kutkeffertjes. Omdat een hond klein is betekent niet dat je hem niet hoeft op te voeden
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21994600
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:16 schreef Oblivion het volgende:
Over dat op bed liggen, kattenharen zweven, en als jij lekker met je mond open ligt te ronken, verdroogd je mond en keel, waardoor de haren die rond zweven heel gemakkelijk in je longen terecht komen.
Ik heb me laten vertellen dat het longkanker veroorzaakt, nummer 2 na het roken.
Bij ons slapen de katten beneden, en de hond op bed...

Geef mij maar Jack Russels!!
Stoere hond, juiste formaat!
En wat krijg je van de inademing van hondenharen, instante hersenrot
pi_21994616
Wordt het toch nog een leuk topic...

Niet zeiken, ik heb ook 2 katten...
pi_21994622
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee, geen last van hier!

Jij al wel van longkanker?
pi_21994635
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mijn "kuthond":

[afbeelding]

Kijk, dit ziet er bijzonder intelligent uit

Daar kan ik nog inkomen, alhoewel ik van m'n leven geen hond hoef Is dit zo'n bordercollie (schaapshondje type..)?
pi_21994655
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, geen last van hier!

Jij al wel van longkanker?
Nope... over 30 jaar tijd zou je dat toch minstens verwachten... tis een wonder dat ik nog leef!
  donderdag 16 september 2004 @ 15:25:12 #115
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_21994666
Ja, loslopende honden is een plaag! De mijne wordt dus aangevallen door die krengen!
Die eikels van bazen moesten allemaal een rotschop krijgen!
Van mij krijgen ze hem in ieder geval wel als hun mormel in mijn buurt komt...groot of klein maakt me niet uit....groot vind ik angstiger...die richten behoorlijk wat schade aan bij mijn Rimpel! snif! En dat weet ik uit ervaring!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_21994689
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:21 schreef Spindizzy het volgende:

Mijn Casper vindt katten ook erg leuk
[afbeelding]

Leuke foto! Kat ook doodgemoedereerd doorpitten
pi_21994745
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:25 schreef Hilje23 het volgende:
Ja, loslopende honden is een plaag! De mijne wordt dus aangevallen door die krengen!
Die eikels van bazen moesten allemaal een rotschop krijgen!
Van mij krijgen ze hem in ieder geval wel als hun mormel in mijn buurt komt...groot of klein maakt me niet uit....groot vind ik angstiger...die richten behoorlijk wat schade aan bij mijn Rimpel! snif! En dat weet ik uit ervaring!
Daklozen of krakerstypes hebben vaak van die loslopende misbaksels, stinken uren in de wind (wat wil je) en vormen vaak halfwilde roedels met andere krakershonden
Ik zie daar de romantiek echt niet van in
pi_21994762
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:46 schreef kamagurka het volgende:
Gesuggereerd door mister lowlife die een hekel aan katten heeft:
[..]

Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halen
mijn hond:
1. stinkt niet
2. is proper, dus ik moet mijn handen niet wassen
3. springt niet en kwijlt niet
4. kan heus wel alleen blijven
5. wie neemt er nu zijn hond mee de bakker of enige andere voedingszaak binnen?
6. is ook blij
7. blaft om mij of mijn huis te beschermen
8. valt niemand aan
9. schijt altijd op hetzelfde aangeleerde plekje
etc etc etc

Fuck kamagurka.

kan jij jezelf wel uitstaan?
Als we maar gelukkig zijn...
pi_21994779
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:24 schreef kamagurka het volgende:
Nope... over 30 jaar tijd zou je dat toch minstens verwachten... tis een wonder dat ik nog leef!
Ik denk zelf ook dat het bull is...

Ik heb net eens het topic door zitten spitten, en volgens mij ben jij in je vorige leven een kat geweest, kan niet anders...
pi_21994884
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:46 schreef kamagurka het volgende:
Gesuggereerd door mister lowlife die een hekel aan katten heeft:
[..]

Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halen
Die haat jegens honden zit vast dieper geworteld dan dat puntenlijstje doet vermoeden...
Het is niet gezond om ergens zo'n hekel aan te hebben. Maar hopelijk kan je in dit topic je hart luchten en voel je jezelf weer een stuk beter!
Beterschap!
pi_21994893
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn lijkt dat inademen van kattenharen is kankerverwekkend verhaal me een beetje onwaarschijnlijk. Ik heb wel eens een keer serieuze ademnood gehad door kattenhaar op mijn gezicht maar toen zat er een kat aan vast.
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Kijk, dit ziet er bijzonder intelligent uit

Daar kan ik nog inkomen, alhoewel ik van m'n leven geen hond hoef Is dit zo'n bordercollie (schaapshondje type..)?
Intelligent... Hij kent in ieder geval wel een zooi kunstjes (liggen, zitten, rechter- danwel linkerpoot, tellen tot 6 dat soort onzin) en hij voelt situaties goed aan. Dat laatste wil zeggen dat hij afhankelijk van mijn bui precies zo irritant is dat hij nèt niet op zijn flikker krijgt.

Het is een "boerenfox", geen erkend ras of zo maar hier in de buurt (dorpen rondom Nijmegen) zijn zat boerderijen met van die "grote"-Jack-Russel-achtige keffers. Meestal hebben ze een vrij ruwe (korte) vacht maar mijn exemplaar heeft een zachtere vacht (voor meer aaiplezier) en iets langere poten dan gebruikelijk. Deze is ook waaks maar aangezien we op een zolder wonen slaat Boris niet zo snel aan als er geluid van buiten komt of de deurbel gaat.
pi_21994910
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef Oblivion het volgende:

Ik heb net eens het topic door zitten spitten, en volgens mij ben jij in je vorige leven een kat geweest, kan niet anders...
Ik mag het graag hopen

En ik zou het liefst reincarneren als een kat, als mijn EIGEN kat wel te verstaan
pi_21994930
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef L-mo het volgende:

[..]

Die haat jegens honden zit vast dieper geworteld dan dat puntenlijstje doet vermoeden...
Het is niet gezond om ergens zo'n hekel aan te hebben. Maar hopelijk kan je in dit topic je hart luchten en voel je jezelf weer een stuk beter!
Beterschap!
Dank je!
  donderdag 16 september 2004 @ 15:36:56 #124
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21994981
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:34 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik mag het graag hopen
Dan heb je toch iets verkeerds gedaan dat je in dit leven bent teruggezet naar menszijn
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21995012
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef L-mo het volgende:

[..]

Het is niet gezond om ergens zo'n hekel aan te hebben.
Maar wel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')