Een eigenschap die niets slechts aan katten is voorbehouden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:09 schreef Hilje23 het volgende:
en stinkend eigenwijs
Als ik later groot en heel erg rijk word neem ik een luiaard als huisdier. Scheelt ook een boel tijd met uitlaten. (Ik heb toevallig zojuist berekend dat ik al dik 5.000 uur aan het uitlaten van Boris heb besteed. Kutbeesten, kosten nog jaren van je leven ook!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:10 schreef V1z0R het volgende:
luiaard is stoer !!! echt waar kan me in een stonede bui wel doodlachen als ik zon beest zie...
Wat een skeetje...quote:Op donderdag 16 september 2004 15:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mijn "kuthond":
[afbeelding]
Ik zijn hoogtijdagen kon hij sneller rennen dan ik (op een beroerde fiets zonder versnellingen) kon fietsen. 35+ km/u, niet slecht voor een beestje van minder dan een halve meter hoog (schofthoogte).
En wat krijg je van de inademing van hondenharen, instante hersenrotquote:Op donderdag 16 september 2004 15:16 schreef Oblivion het volgende:
Over dat op bed liggen, kattenharen zweven, en als jij lekker met je mond open ligt te ronken, verdroogd je mond en keel, waardoor de haren die rond zweven heel gemakkelijk in je longen terecht komen.
Ik heb me laten vertellen dat het longkanker veroorzaakt, nummer 2 na het roken.
Bij ons slapen de katten beneden, en de hond op bed...![]()
Geef mij maar Jack Russels!!
Stoere hond, juiste formaat!![]()
Nee, geen last van hier!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En wat krijg je van de inademing van hondenharen, instante hersenrot
Kijk, dit ziet er bijzonder intelligent uitquote:Op donderdag 16 september 2004 15:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mijn "kuthond":
[afbeelding]
Ik zijn hoogtijdagen kon hij sneller rennen dan ik (op een beroerde fiets zonder versnellingen) kon fietsen. 35+ km/u, niet slecht voor een beestje van minder dan een halve meter hoog (schofthoogte).
Nope... over 30 jaar tijd zou je dat toch minstens verwachten... tis een wonder dat ik nog leef!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, geen last van hier!![]()
Jij al wel van longkanker?
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:21 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn Casper vindt katten ook erg leuk![]()
[afbeelding]
Daklozen of krakerstypes hebben vaak van die loslopende misbaksels, stinken uren in de wind (wat wil je) en vormen vaak halfwilde roedels met andere krakershondenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:25 schreef Hilje23 het volgende:
Ja, loslopende honden is een plaag! De mijne wordt dus aangevallen door die krengen!
Die eikels van bazen moesten allemaal een rotschop krijgen!
Van mij krijgen ze hem in ieder geval wel als hun mormel in mijn buurt komt...groot of klein maakt me niet uit....groot vind ik angstiger...die richten behoorlijk wat schade aan bij mijn Rimpel! snif! En dat weet ik uit ervaring!
mijn hond:quote:Op zondag 12 september 2004 23:46 schreef kamagurka het volgende:
Gesuggereerd door mister lowlife die een hekel aan katten heeft:
[..]
Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halen
Ik denk zelf ook dat het bull is...quote:Op donderdag 16 september 2004 15:24 schreef kamagurka het volgende:
Nope... over 30 jaar tijd zou je dat toch minstens verwachten... tis een wonder dat ik nog leef!
Die haat jegens honden zit vast dieper geworteld dan dat puntenlijstje doet vermoeden...quote:Op zondag 12 september 2004 23:46 schreef kamagurka het volgende:
Gesuggereerd door mister lowlife die een hekel aan katten heeft:
[..]
Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halen
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En wat krijg je van de inademing van hondenharen, instante hersenrot
Intelligent... Hij kent in ieder geval wel een zooi kunstjes (liggen, zitten, rechter- danwel linkerpoot, tellen tot 6 dat soort onzin) en hij voelt situaties goed aan. Dat laatste wil zeggen dat hij afhankelijk van mijn bui precies zo irritant is dat hij nèt niet op zijn flikker krijgt.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kijk, dit ziet er bijzonder intelligent uit
Daar kan ik nog inkomen, alhoewel ik van m'n leven geen hond hoefIs dit zo'n bordercollie (schaapshondje type..)?
Ik mag het graag hopenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb net eens het topic door zitten spitten, en volgens mij ben jij in je vorige leven een kat geweest, kan niet anders...![]()
Dank je!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef L-mo het volgende:
[..]
Die haat jegens honden zit vast dieper geworteld dan dat puntenlijstje doet vermoeden...
Het is niet gezond om ergens zo'n hekel aan te hebben. Maar hopelijk kan je in dit topic je hart luchten en voel je jezelf weer een stuk beter!
Beterschap!![]()
Dan heb je toch iets verkeerds gedaan dat je in dit leven bent teruggezet naar menszijnquote:Op donderdag 16 september 2004 15:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik mag het graag hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |