Op bed valt dat bij katten wel mee, meestal laten ze daar alles heelquote:Op woensdag 15 september 2004 18:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zo heette mijn vaders kat!
Oh, en een potentieel nadeel van huisdieren zoals katten of honden in je bed is dat beide diersoorten nog wel eens geneigd zijn om een ligkuiltje/pluizig stukje voor zichzelf uit te klauwen. Dat heeft mij door de jaren heen een boel lakens en pleisters gekost.
D'r op, alla, dat deed onze hond vroeger ook (heel leuk, als 45 kg bovenop je springt omdat 'ie dat zo gezellig vindtquote:Op woensdag 15 september 2004 17:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat snap ik niet zo goed, wat is er nu tegen een kat die op je bed ligt
Ik kan niet eens goed slapen als mijn katten niet op mijn voeteneinde liggen te snorrenDie haartjes zuig ik er met de stofzuig wel af, dat vind ik geen catastrofe
Bij een hond kan ik me voorstellen dat je die niet op bed wil (kan zichzelf niet wassen, stinkt dus vaakquote:Op donderdag 16 september 2004 10:15 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
D'r op, alla, dat deed onze hond vroeger ook (heel leuk, als 45 kg bovenop je springt omdat 'ie dat zo gezellig vindt). Maar het gaat mij er meer om dat ze er ook gewoon inkruipen en dat vind ik van zowel hond als kat gewoon vies.
Ik heb dus geen perzen met zo'n ingegroeide varkenssnuit zoals nu de gewoonte isquote:Op donderdag 16 september 2004 11:20 schreef sillyzappa het volgende:
Verder vond ik het wel grappig dat Kamagurka zegt nog nooit een lelijke kat gezien te hebben, om een klein stukje verder te schrijven dat hij zelf Perzen heeft!
Heb je wel eens goed naar je eigen kat gekeken? Vreselijk mooi, nobel en gracieus zo'n (plompe,platsnuitige,verharende) Pers ja... *proest*
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Daar wil ik even aan toevoegen dat ik zelf ook een Pers heb, ze is heel lief, en ik zou haar absoluut niet meer kwijt willen, maar ze is verreweg het lelijkste huisdier dat ik ooit gehad heb. (en ik heb er wat gehad, van knaagdier tot reptiel)
Al mijn vrienden lachten me gewoon uit toen ze haar voor het eerst zagen. Ze heet Pluche, maar iedereen noemt haar Ewok. (voor wie het niet weet; zo'n LELIJK beertje uit Star Wars)
Ik weet niet hoe jij met jouw katten omgaat, maar ik ben nog NOOIT in mijn hele leven door katten gebetenquote:Ik werk als dierenartsassistente, en ik word op regelmatige basis door honden en katten gebeten of gekrabt, met verschillende verwondingen tot gevolg. Toch ben ik niet bang voor honden, omdat ik het meestal zelf schuld was dat ik gebeten werd. Mensen die honden niet leuk vinden geven dat dan vaker als reden; "ik ben eens gebeten."
quote:Nou en? Je bent vast ook wel eens van een fiets gevallen, ga je de rest van je leven niet meer fietsen? Niet alle honden zijn er op uit je te bijten hoor! Of van die mensen die als je met je hond aan komt gewandeld hysterisch worden... zo weet je zeker dat je nog eens gebeten wordt door een hond, als je normaal doet kijkt die hond nog niet eens naar je.
Hond ging regelmatig zwemmen, zolang 'ie nat was ruik je dat ja (noem het maar stinken, ik niet) en daarna rook 'ie weer heerlijk fris. 't Is maar net waar je je aan stoort (maar dat kan ik jou toch niet aan het verstand brengen, zodra 't blaft is 't een onding).quote:Op donderdag 16 september 2004 11:22 schreef kamagurka het volgende:
Bij een hond kan ik me voorstellen dat je die niet op bed wil (kan zichzelf niet wassen, stinkt dus vaak) qua gewicht en commotie.
Nou, haren in je bed, in je neus, overal, bijvoorbeeld? Zo'n beest stopt echt niet acuut met verharen zodra hij in jouw bed rondhopst hoor!quote:Maar katten (tenminste, die van mij) ruiken oha. heerlijk, zijn schoon en kwijlen niet. Waarom kan zo'n klein beestje (3 kilo..) niet gewoon bij je hoofdkussen of aan je voeteneinde maffen
Goh, dat een kattenkenner niet weet dat die kat allang weg is voordat jij de kans krijgt om erop te rollen ...quote:[Ze kruipen er ook wel ns onder (ik heb een kat gehad die standaard in mijn knieholte moest slapen), zit ik niet mee, ben alleen bang dat ik er dan op ga liggen tijdens mijn slaap.
Goh, dat iemand dat weet die zijn kat nooit in bed laat liggenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:48 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Hond ging regelmatig zwemmen, zolang 'ie nat was ruik je dat ja (noem het maar stinken, ik niet) en daarna rook 'ie weer heerlijk fris. 't Is maar net waar je je aan stoort (maar dat kan ik jou toch niet aan het verstand brengen, zodra 't blaft is 't een onding).
[..]
Nou, haren in je bed, in je neus, overal, bijvoorbeeld? Zo'n beest stopt echt niet acuut met verharen zodra hij in jouw bed rondhopst hoor!
[..]
Goh, dat een kattenkenner niet weet dat die kat allang weg is voordat jij de kans krijgt om erop te rollen ...
Wat een rare pers dan..., misschien kan ie zijn tong niet uitsteken om zich te wassen ofzoquote:Op donderdag 16 september 2004 11:55 schreef deedeetee het volgende:
Een kennis van me heeft een pers, met tranende oogjes en stinken dat 't beest doet !
Hij ruikt naar spuug en 't zou me nix verbazen als ie behalve tranen óók nog eens kwijlt bah ! Vieze beesten zijn dat, perzen![]()
Wie zegt dat ik nooit een kat heb gehad?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh, dat iemand dat weet die zijn kat nooit in bed laat liggen![]()
Ik heb niet zoveel last van die haren. Perzen verharen meestal in plukjes (vind je dus vlokken ergens in huis) en niet in losse haren.
Moeilijk te verkroppen zeker, iets wat ook een eigen willetje heeft?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:23 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nooit een kat heb gehad?
En die plukken vind ik net zo vies, zo mogelijk nog viezer, dan haren. Blijft smerig in bed, op het aanrecht, whatever. Allemaal plekken waar m'n hond niet komt als ik 'm dat netjes aanleer. Katten zijn nog eigenwijzer dan kleinmeiske zelf.
Nee hoor, geen probleem. Sterker nog: graag een grote hond met een hele eigen wil. Beetje uitdaging moet erin zitten. Kat zwiep je zo aan de kant en dat vind 'ie nog leuk ook.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Moeilijk te verkroppen zeker, iets wat ook een eigen willetje heeft?
Nooit van m'n lang zal die leven niet. Ik denk over kinderen precies hetzelfde als jij over honden. Lijkt me niet veilig voor zequote:Maar nooit aan kinderen beginnen dan, die maken nog oneindig meer troep bovendien
Zo te horen heb je bij voorkeur iets wat je wil dominerenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:32 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Nee hoor, geen probleem. Sterker nog: graag een grote hond met een hele eigen wil. Beetje uitdaging moet erin zitten. Kat zwiep je zo aan de kant en dat vind 'ie nog leuk ook.
[..]
Nooit van m'n lang zal die leven niet. Ik denk over kinderen precies hetzelfde als jij over honden. Lijkt me niet veilig voor ze![]()
Pas uit ... ik pak m'n zweepjequote:Op donderdag 16 september 2004 13:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zo te horen heb je bij voorkeur iets wat je wil dominerenMaar ieder zijn smaak
Pas uit ja!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:16 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Pas uit ... ik pak m'n zweepje![]()
Hier moet ik toch nog op in gaan: De kattenbezitter, een vriendelijk, vaak tolerant soort volk met een hele stupide neiging om een gebrek aan leervermogen of groepsdynamiek te vertalen naar een typisch menselijke eigenschap als "eigen willetje".quote:Op donderdag 16 september 2004 12:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Moeilijk te verkroppen zeker, iets wat ook een eigen willetje heeft?
De hondenbezitter, een autoritair en argwanend soort volk met de verschrikkelijk stupide neiging om intelligentie alleen te kunnen relateren aan het simpele vermogen klakkeloos bevelen op te volgen, hoe beter die worden opgevolgd des te intelligenter de levensvormquote:Op donderdag 16 september 2004 14:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog op in gaan: De kattenbezitter, een vriendelijk, vaak tolerant soort volk met een hele stupide neiging om een gebrek aan leervermogen of groepsdynamiek vertaalt naar een typisch menselijke eigenschap als "eigen willetje".
Juist! En dus niet alleen met honden!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:44 schreef Hilje23 het volgende:
Honden? Het is een verrijking! Mensen met dieren worden ouder! hahahaahah!
Ik ben het met je eens!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
wat een lelijk mormel trouwens...![]()
Ach, als ik mijn kindje maar mooi vind he?!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Juist! En dus niet alleen met honden!
wat een lelijk mormel trouwens...![]()
Tja, verbazingwekkend hoe weinig mensen hun eigen hond/kat/kroost/drievingerige luiaard lelijk vinden.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:57 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Ach, als ik mijn kindje maar mooi vind he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |