abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21916308
Ik houd meer van katten dan van honden, maar ik voed ze wel keurig tweetalig op, hoor... mijn twee katten kunnen er wat van... De ene is nog kattiger dan de ander...
Ik kan het uitleggen...
pi_21916503
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:10 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ja, dat zijn meestal iets intelligenter en aangepaster mensen dan die domme aso's uit de achterbuurt met hun vieze schurftbeesten
Mensen met honden hebben meestal het IQ van een pinda en ietsjes teveel agressie. Type bajesklant
Kamagurka toch, wanne kwats komt er uit oew bakkes vannacht..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 13 september 2004 @ 07:21:21 #28
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21917237
Ik heb de pest aan slecht opgevoedde honden. Mijne is tenminste netjes opgevoed, die springt niet tegen je op, laat zich lekker wassen en houd op met blaffen als ik gewoon rustig "niet doen" zeg (hij begint er wel mee als er aangebeld word, houdt wel snel weer op volgens de buren als ik niet thuis ben). Hij is afgericht om netjes naast me te zitten en te lopen en hij is verschrikkelijk lief als mensen m toch willen aanhalen. Verder kun je met m voetballen (hij keept voor een doeltje) en frisbeeen en hij haalt de afstandsbediening op commando. Hij is superlief met katten en kinderen en cavia's enzo, maar hij kan wel muizen pakken als je dat wil. Verder doet ie zn grote boodschap op commando (dus op zo'n hondenpoepplaats of ergens waar het niet vervelend is). Als je dr wat tijd in steekt hoeft een hond echt totaal geen overlast te geven. Veel mensen steken er alleen geen tijd in, hoe vaak je niet ziet dat juist de kleine keffertjes zo vals zijn als maar kan. Mensen voeden ze vaak niet goed op met het idee dat als ie stout is je m gewoon even optilt, wat je met een dobermann gewoon kunt vergeten... Van die mensen die een poedel opvoeden als een kind en hun kind als een poedel
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 13 september 2004 @ 09:09:39 #29
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21917795
en ik dan? Ik voldoe alleen af en toe aan punt 1 en 6.

Maar ik kan je geen ongelijk geven hoor
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_21918053
Mijn voorkeur gaat uit naar katten, omdat honden teveel tijd kosten en omdat katten zachter zijn. Aaibaarder dan honden.
Honden stinken over het algemeen, tenzij ze speciaal gewassen worden.. Zoiets is met een kat niet nodig, die houdt zichzelf schoon.. het besef van hygiene ligt bij katten stukken hoger dan bij honden.
Hier in de stad is het praktischer om een kat te hebben.. honden hebben de ruimte nodig om lekker honds te kunnen doen, in de stad is daar gewoon niet genoeg ruimte voor, nmm.
pi_21919061
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:27 schreef nozem het volgende:
Ik hou van zowel honden als katten, maar volgens mij is dat voor sommigen net zo vreemd als EN Stones EN Beatles-fan zijn in de jaren '60.
Zoiets had je ook met Megadeth en Metallica, medio jaren '80. Ik was megadeth "aanhanger" en die conflicten met Metallicafans waren altijd leuk.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_21920911
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:31 schreef Salvad0R het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar katten, omdat honden teveel tijd kosten en omdat katten zachter zijn. Aaibaarder dan honden.
Honden stinken over het algemeen, tenzij ze speciaal gewassen worden.. Zoiets is met een kat niet nodig, die houdt zichzelf schoon.. het besef van hygiene ligt bij katten stukken hoger dan bij honden.
Hier in de stad is het praktischer om een kat te hebben.. honden hebben de ruimte nodig om lekker honds te kunnen doen, in de stad is daar gewoon niet genoeg ruimte voor, nmm.
Idd, kunnen zichzelf niet eens wassen, onhandige sukkels die honden

En bestaan er honden die van nature gewoon NIET VALS kunnen worden? Of kunnen alle soorten ten alle tijden gemen bijtende misbaksels worden?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 13 september 2004 @ 12:40:10 #33
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21920948
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:37 schreef kamagurka het volgende:
En bestaan er honden die van nature gewoon NIET VALS kunnen worden? Of kunnen alle soorten ten alle tijden gemen bijtende misbaksels worden?
Het is net als bij mensen zo dat iedereen een bepaalde aanleg heeft. De een is labieler en agressiever dan de ander. Maar met de juiste omgevingscondities is iedere mens knettergek te krijgen, en iedere hond vals.
pi_21920992
Ik vind katten en honden eigenlijk allebei niet leuk Katten zien er gewoon eng uit en door een hond ben ik een keer gebeten Loop je een week mank door een hond
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 13 september 2004 @ 13:16:40 #35
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21921571
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:10 schreef kamagurka het volgende:

Mensen met honden hebben meestal het IQ van een pinda en ietsjes teveel agressie. Type bajesklant

wat een onzin.
  maandag 13 september 2004 @ 13:22:50 #36
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21921686
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:59 schreef NiTiN het volgende:
Zolang ze stil zijn, bek dicht houden en niet stom tegen mn benen beginnen te springen... (wat kleine hondjes vaak doen) zijn ze nog acceptabel.
Datzelfde gevoel heb ik met kleine kinderen.
quote:
zodra ze beginnen met blaffen, grommen, likken of andere irritante dingen doen: Meppen
Doe ik voortaan ook met babietjes en rotkindertjes, goed?
quote:
als ik de baas zou zijn, zou de hondenbelasting vertienvoudigd worden, en zou alle schijt op straffe van het laten inslapen van de hond (+baas) opgeruimd moeten worden!
Vanaf nu graag alle kinderen onder de 12 aan het gas, OK?
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  maandag 13 september 2004 @ 13:25:55 #37
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21921746
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:59 schreef NiTiN het volgende:
zodra ze beginnen met blaffen, grommen, likken of andere irritante dingen doen: Meppen
Dierenbeul .
pi_21921752
eens kijken als ze 2x achter elkaar bij je hbben ingebroken .

volgens mij neem jij dan ook een grote hond ( ik heb er nl 4 en ben er blij mee, en ze komen bij ons niet binnen ) en hebben ook 2 katten die kosten niets ze eten de vissies van de buren op , en dan hebben ze weer genoeg gegeten .

en als die honden iemand niet mogen , dan zijn mijn ogen gesloten hoor ( laat ze zich maar ff uitleven ) haha
  maandag 13 september 2004 @ 13:26:55 #39
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21921763
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:26 schreef siekman het volgende:
en hebben ook 2 katten die kosten niets ze eten de vissies van de buren op , en dan hebben ze weer genoeg gegeten .
Dat is pas echt aso.
Neem dan geen huisdier.
pi_21923712
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:22 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Datzelfde gevoel heb ik met kleine kinderen.
[..]

Doe ik voortaan ook met babietjes en rotkindertjes, goed?
[..]

Vanaf nu graag alle kinderen onder de 12 aan het gas, OK?
moet je doen als jij daar gelukkig van word. Doe je dat dan ook met je eigen (eventuele/toekomstige) kinderen?

en dat van dat kinderen onder de 12 aan het gas snap ik niet?

btw over dat meppen: --> <--- check de smiley, schoppen mag namelijk ook

Honden zijn in beginsel gewoon eng voor sommige mensen, maar wanneer dat gezegd word tegen een hondenbezitter praat je vaak tegen dovemansoren... Hou die gedomesticeerde wolf aan de lijn aub, bespaar mensen dat gezeik
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 13 september 2004 @ 15:14:35 #41
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21923908
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:05 schreef NiTiN het volgende:

[..]

moet je doen als jij daar gelukkig van word. Doe je dat dan ook met je eigen (eventuele/toekomstige) kinderen?

en dat van dat kinderen onder de 12 aan het gas snap ik niet?

btw over dat meppen: --> <--- check de smiley, schoppen mag namelijk ook

Honden zijn in beginsel gewoon eng voor sommige mensen, maar wanneer dat gezegd word tegen een hondenbezitter praat je vaak tegen dovemansoren... Hou die gedomesticeerde wolf aan de lijn aub, bespaar mensen dat gezeik
Ooit van het woord sarcasme gehoord?

Er wordt hier vrolijk tegen een bepaalde diersoort aangeschopt, terwijl de meesten zelf ook wel wat kunnen doen zodat ze er geen last van hebben (mijden bijvoorbeeld, da's een stuk minder dan een hond z'n ribbenkast in elkaar schoppen omdat je toevallig er een hekel aan hebt). Dus ik trek mijn reactie ook lekker even in het belachelijke.

Ik weet dat sommige mensen bang zijn voor honden (m'n moeder nl. ook). Ik persoonlijk houd daar dus altijd rekening mee. De hond zat altijd achter een gesloten tussendeur als de bel ging bij ons en die ging pas open zodra ik wist dat het bezoek ermee om wilde en kon gaan. En anders ging 'ie in een andere kamer. Scheer niet alle hondenbezitters over een kam, aub. Bespaar de goeien dat gezeik.

Overigens, don't worry, ik heb geen kinderen en ik wil ze ook niet. Zal ze dus niet meppen. M'n hond trouwens al helemaal niet ...
pi_21924236
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:14 schreef kleinmeiske het volgende:
*verhaal*
goed verhaal mee eens ook. Tuurlijk zal ik geen hond schoppen... weet niet hoe ik zou reageren op een hond die aanstalten maakt om te happen o.i.d... maar toch is het vervelend als mensen bv hun hond in de winkel meenemen (is niet toegestaan) en m dan los laten lopen :|

die kan je toch wel schieten (eigenaars--> hond weet niet beter)
pi_21924282
een topic naar mijn hart
stinkbeesten .
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
  maandag 13 september 2004 @ 15:30:07 #44
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21924290
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef NiTiN het volgende:

[..]

goed verhaal mee eens ook. Tuurlijk zal ik geen hond schoppen... weet niet hoe ik zou reageren op een hond die aanstalten maakt om te happen o.i.d... maar toch is het vervelend als mensen bv hun hond in de winkel meenemen (is niet toegestaan) en m dan los laten lopen :|

die kan je toch wel schieten (eigenaars--> hond weet niet beter)
Gelukkig maar, we zijn weer blij en het eens met mekaar! Ik baal er nl. een beetje boel van als men alle hondeneigenaars maar weer in hetzelfde verdomhoekje trapt ... En jouw voorbeeld van hond in winkel los laten lopen - dat vind ik minstens net zo erg als jij, zo niet erger (als tijdelijk niet-hondenbezitter dan).
  maandag 13 september 2004 @ 15:43:36 #45
103566 Coldie375ml
Nothing's as fresh as a C
pi_21924640
kutmensen

mensen zijn gewoon stom, als ze met hun stinkende adem tegen je aan rijden in de supermarkt met hun kutkarretje. die kinderen van ze zijn helemaal erg : die moeten aan de lijn anders loop je ze omver en dan is het jouw huld. hun ouders laten ze in de winkelstraat pissen en schijten. troep maken ze allemaal en nuttig is er zowat geen enkele van. meppen en kraken onder je legerkist.

geef mij dan maar mijn honden.
vh ngdw Dallie (incl v2)
pi_21924984
ik heb nog nooit mensen/kinderen in een winkelstraat zien schijten of pissen. Opgeschoten hangjongeren wel zien pissen ja maar daar gaat het ff niet over... jij bedoelt kleine kinderen?
  maandag 13 september 2004 @ 16:17:19 #47
103566 Coldie375ml
Nothing's as fresh as a C
pi_21925520
ja hoor, kleine kinderen die onder toezicht van hun ouders in het midden van de (winkel) straat zichzelf leeg laten lopen. als je er dan wat van zegt, krijg je zoiets van "ja hij moet nou eenmaal!"

in R'dam bij een tramhalte zat er iemand op ze hurken en ze broek omlaag. dat hoefde ik niet nog een keer te zien.
vh ngdw Dallie (incl v2)
pi_21925674
net zo hard wegschoppen als die hond (en vooral de baas ervan!) die hun schijtgeval doen in de winkelstraat of op de stoep

kinderen moeten leren om pas te schijten wanneer er een WC in de buurt is, niet wanneer ze moeten dat ze dan waar dan ook maar gaan
  maandag 13 september 2004 @ 17:47:05 #49
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21927562
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef NiTiN het volgende:
net zo hard wegschoppen als die hond (en vooral de baas ervan!) die hun schijtgeval doen in de winkelstraat of op de stoep
Dta je bij de baas gaat zeuren prima. Maar als een baasje een hond niet eens naar een plek brengt waar ie mag poepen (nog los van of die hond dat snapt), kan die hond er ook niks aan doen, hij moet zn poep ergens laten. Zo'n baas moet gewoon een poepzakje meenemen. maar een hond schoppen omdat ie poept vind ik echt achterlijk en ik geloof er ook niks van dat je dat zou doen. Je bent veels te schijterig voor de hond EN de eigenaar.
pi_21927704
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef kamagurka het volgende:
En die beesten zijn zo stom dat als je ze optilt en laat vallen ze hun poten kunnen breken
Ik heb wel eens een kat een voorpoot zien breken door een (volledig op eigen initiatief ondernomen) sprong van ongeveer anderhalve meter hoog van een muurtje op de vlakke asfalten straat. Alle katten zijn stupide on-atletische beesten.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')