Kamagurka toch, wanne kwats komt er uit oew bakkes vannacht..quote:Op maandag 13 september 2004 01:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja, dat zijn meestal iets intelligenter en aangepaster mensen dan die domme aso's uit de achterbuurt met hun vieze schurftbeesten![]()
Mensen met honden hebben meestal het IQ van een pinda en ietsjes teveel agressie. Type bajesklant
Zoiets had je ook met Megadeth en Metallica, medio jaren '80. Ik was megadeth "aanhanger" en die conflicten met Metallicafans waren altijd leuk.quote:Op maandag 13 september 2004 00:27 schreef nozem het volgende:
Ik hou van zowel honden als katten, maar volgens mij is dat voor sommigen net zo vreemd als EN Stones EN Beatles-fan zijn in de jaren '60.
Idd, kunnen zichzelf niet eens wassen, onhandige sukkels die hondenquote:Op maandag 13 september 2004 09:31 schreef Salvad0R het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar katten, omdat honden teveel tijd kosten en omdat katten zachter zijn. Aaibaarder dan honden.
Honden stinken over het algemeen, tenzij ze speciaal gewassen worden.. Zoiets is met een kat niet nodig, die houdt zichzelf schoon.. het besef van hygiene ligt bij katten stukken hoger dan bij honden.
Hier in de stad is het praktischer om een kat te hebben.. honden hebben de ruimte nodig om lekker honds te kunnen doen, in de stad is daar gewoon niet genoeg ruimte voor, nmm.
Het is net als bij mensen zo dat iedereen een bepaalde aanleg heeft. De een is labieler en agressiever dan de ander. Maar met de juiste omgevingscondities is iedere mens knettergek te krijgen, en iedere hond vals.quote:Op maandag 13 september 2004 12:37 schreef kamagurka het volgende:
En bestaan er honden die van nature gewoon NIET VALS kunnen worden? Of kunnen alle soorten ten alle tijden gemen bijtende misbaksels worden?
quote:Op maandag 13 september 2004 01:10 schreef kamagurka het volgende:
Mensen met honden hebben meestal het IQ van een pinda en ietsjes teveel agressie. Type bajesklant
Datzelfde gevoel heb ik met kleine kinderen.quote:Op maandag 13 september 2004 00:59 schreef NiTiN het volgende:
Zolang ze stil zijn, bek dicht houden en niet stom tegen mn benen beginnen te springen... (wat kleine hondjes vaak doen) zijn ze nog acceptabel.
Doe ik voortaan ook met babietjes en rotkindertjes, goed?quote:zodra ze beginnen met blaffen, grommen, likkenof andere irritante dingen doen: Meppen
Vanaf nu graag alle kinderen onder de 12 aan het gas, OK?quote:als ik de baas zou zijn, zou de hondenbelasting vertienvoudigd worden, en zou alle schijt op straffe van het laten inslapen van de hond (+baas) opgeruimd moeten worden!
Dierenbeulquote:Op maandag 13 september 2004 00:59 schreef NiTiN het volgende:
zodra ze beginnen met blaffen, grommen, likkenof andere irritante dingen doen: Meppen
Dat is pas echt aso.quote:Op maandag 13 september 2004 13:26 schreef siekman het volgende:
en hebben ook 2 katten die kosten niets ze eten de vissies van de buren op , en dan hebben ze weer genoeg gegeten .
moet je doenquote:Op maandag 13 september 2004 13:22 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel heb ik met kleine kinderen.
[..]
Doe ik voortaan ook met babietjes en rotkindertjes, goed?
[..]
Vanaf nu graag alle kinderen onder de 12 aan het gas, OK?
Ooit van het woord sarcasme gehoord?quote:Op maandag 13 september 2004 15:05 schreef NiTiN het volgende:
[..]
moet je doenals jij daar gelukkig van word. Doe je dat dan ook met je eigen (eventuele/toekomstige) kinderen?
en dat van dat kinderen onder de 12 aan het gas snap ik niet?
btw over dat meppen: --><--- check de smiley, schoppen mag namelijk ook
![]()
Honden zijn in beginsel gewoon eng voor sommige mensen, maar wanneer dat gezegd word tegen een hondenbezitter praat je vaak tegen dovemansoren... Hou die gedomesticeerde wolf aan de lijn aub, bespaar mensen dat gezeik![]()
goed verhaalquote:Op maandag 13 september 2004 15:14 schreef kleinmeiske het volgende:
*verhaal*
Gelukkig maar, we zijn weer blij en het eens met mekaar! Ik baal er nl. een beetje boel van als men alle hondeneigenaars maar weer in hetzelfde verdomhoekje trapt ... En jouw voorbeeld van hond in winkel los laten lopen - dat vind ik minstens net zo erg als jij, zo niet erger (als tijdelijk niet-hondenbezitter dan).quote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef NiTiN het volgende:
[..]
goed verhaalmee eens ook. Tuurlijk zal ik geen hond schoppen... weet niet hoe ik zou reageren op een hond die aanstalten maakt om te happen o.i.d... maar toch is het vervelend als mensen bv hun hond in de winkel meenemen (is niet toegestaan) en m dan los laten lopen :|
die kan je toch wel schieten (eigenaars--> hond weet niet beter)
Dta je bij de baas gaat zeuren prima. Maar als een baasje een hond niet eens naar een plek brengt waar ie mag poepen (nog los van of die hond dat snapt), kan die hond er ook niks aan doen, hij moet zn poep ergens laten. Zo'n baas moet gewoon een poepzakje meenemen. maar een hond schoppen omdat ie poept vind ik echt achterlijk en ik geloof er ook niks van dat je dat zou doen. Je bent veels te schijterig voor de hond EN de eigenaar.quote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef NiTiN het volgende:
net zo hard wegschoppen als die hond (en vooral de baas ervan!) die hun schijtgeval doen in de winkelstraat of op de stoep
Ik heb wel eens een kat een voorpoot zien breken door een (volledig op eigen initiatief ondernomen) sprong van ongeveer anderhalve meter hoog van een muurtje op de vlakke asfalten straat. Alle katten zijn stupide on-atletische beesten.quote:Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef kamagurka het volgende:
En die beesten zijn zo stom dat als je ze optilt en laat vallen ze hun poten kunnen breken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |