helemaal mee eens, maar denk dat hij dat dus wel wilde.quote:Op maandag 27 september 2004 02:35 schreef Xennia het volgende:
ik vind je best een krent. En wat moet je eigenlijk met een wijf die schrijft in breezertaal en die nadenken te veel moeite vindt? Ga me nou niet vertellen dat je een relatie met haar wilde..
Nee, ik denk dat hij haar wilde neuken maar zij wil niet en daarom heeft hij een verkeerde investering gedaanquote:Op maandag 27 september 2004 02:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar denk dat hij dat dus wel wilde.
dat zeg ik, hij wilde een (hele korte) relatie met d'r en voelt zich nu omgekeerd genaaidquote:Op maandag 27 september 2004 02:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij haar wilde neuken maar zij wil niet en daarom heeft hij een verkeerde investering gedaan
moet jij nodig zeggen!quote:Op maandag 27 september 2004 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Balen he, dat vrouwen je dwingen ze plat te sms-en, en dan tóch niet willen gaan liggen. Ik zou een krantenwijk nemen, en voor straf nog een week doorsms-en. Zal ze leren die wijven!
gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij die echt duidelijk alles van vrouwen weten...quote:Op maandag 27 september 2004 11:42 schreef Mystic het volgende:
8 van de 10 wijven zijn verwaande dellen tegenwoordig, opkutten!
Gisteren was er ook weer zo'n typisch voorbeeld van in de perfecte partner, niks was er goed aan de jongens, echt ook zo'n kutwijf.![]()
Van die wijven die alleen maar luxe en kado's van je willen, dan denken ze zo'n jongen gevonden te hebben, blijkt het een loverboy te zijn, ja sorry hoor, dan moet je ook niet zeuren, dan vraag je er om!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |