abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22229394
Ik heb alleen de titel gelezen. Mee eens.
pi_22229419
ik vind je best een krent. En wat moet je eigenlijk met een wijf die schrijft in breezertaal en die nadenken te veel moeite vindt? Ga me nou niet vertellen dat je een relatie met haar wilde..
  maandag 27 september 2004 @ 02:42:52 #78
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22229465
quote:
Op maandag 27 september 2004 02:35 schreef Xennia het volgende:
ik vind je best een krent. En wat moet je eigenlijk met een wijf die schrijft in breezertaal en die nadenken te veel moeite vindt? Ga me nou niet vertellen dat je een relatie met haar wilde..
helemaal mee eens, maar denk dat hij dat dus wel wilde.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_22229475
quote:
Op maandag 27 september 2004 02:42 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

helemaal mee eens, maar denk dat hij dat dus wel wilde.
Nee, ik denk dat hij haar wilde neuken maar zij wil niet en daarom heeft hij een verkeerde investering gedaan
  maandag 27 september 2004 @ 02:54:18 #80
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22229540
quote:
Op maandag 27 september 2004 02:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat hij haar wilde neuken maar zij wil niet en daarom heeft hij een verkeerde investering gedaan
dat zeg ik, hij wilde een (hele korte) relatie met d'r en voelt zich nu omgekeerd genaaid
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 27 september 2004 @ 03:02:29 #81
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_22229586
Je had hem er gelijk de eerste avond in moeten prikken dan had je die paar centen er wel weer uit gehad...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_22229636
Edit: onzin

[ Bericht 94% gewijzigd door teknomist op 27-09-2004 09:05:56 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 september 2004 @ 07:33:29 #83
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22230137
Balen he, dat vrouwen je dwingen ze plat te sms-en, en dan tóch niet willen gaan liggen. Ik zou een krantenwijk nemen, en voor straf nog een week doorsms-en. Zal ze leren die wijven!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_22230147
TS heeft niet genoeg geïnvesteerd.
Benzine, drankjes, etentje, cadeautje moeten ook gekocht worden.
Tevens moet je elkaar ook regelmatig (minimaal 1x per week) zien
en moet je zulke belangrijke dingen met haar niet op MSN bespreken,
want dat is voor lamers!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_22230154
quote:
Op maandag 27 september 2004 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Balen he, dat vrouwen je dwingen ze plat te sms-en, en dan tóch niet willen gaan liggen. Ik zou een krantenwijk nemen, en voor straf nog een week doorsms-en. Zal ze leren die wijven!
moet jij nodig zeggen!
pi_22232683
8 van de 10 wijven zijn verwaande dellen tegenwoordig, opkutten!
Gisteren was er ook weer zo'n typisch voorbeeld van in de perfecte partner, niks was er goed aan de jongens, echt ook zo'n kutwijf.
Van die wijven die alleen maar luxe en kado's van je willen, dan denken ze zo'n jongen gevonden te hebben, blijkt het een loverboy te zijn, ja sorry hoor, dan moet je ook niet zeuren, dan vraag je er om!
pi_22234375
quote:
Op maandag 27 september 2004 11:42 schreef Mystic het volgende:
8 van de 10 wijven zijn verwaande dellen tegenwoordig, opkutten!
Gisteren was er ook weer zo'n typisch voorbeeld van in de perfecte partner, niks was er goed aan de jongens, echt ook zo'n kutwijf.
Van die wijven die alleen maar luxe en kado's van je willen, dan denken ze zo'n jongen gevonden te hebben, blijkt het een loverboy te zijn, ja sorry hoor, dan moet je ook niet zeuren, dan vraag je er om!
gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij die echt duidelijk alles van vrouwen weten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')