Dan heeft hij toch gelijk? Tegenwoordig is het gemiddelde IQ gedaald naar ongeveer 80...quote:Op zondag 12 september 2004 18:37 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Doel je daarmee op mij of op Mandy?
Ik ben momenteel 2e jaars HBO op 18 jarige leeftijd. IQ zal vast niet heel veel beneden gemiddelde liggen.

*proest*!quote:Op zondag 12 september 2004 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch gelijk? Tegenwoordig is het gemiddelde IQ gedaald naar ongeveer 80...

Spreek voor jezelf, de mijne is wel een kuthoer...quote:Op zondag 12 september 2004 18:43 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
alle wijven zijn kuthoeren, behalve onze moeders..

quote:Op zondag 12 september 2004 18:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, de mijne is wel een kuthoer...

quote:Op zondag 12 september 2004 18:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, de mijne is wel een kuthoer...

Gast volgens mij is het alleen maar goed dat ze geen relatie met je wil, je lijkt me er nog lang niet klaar voor...quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Helaas heb ik gelijk het mapje met foto's van haar verwijderd anders had ik die hier gepost.

quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Helaas heb ik gelijk het mapje met foto's van haar verwijderd anders had ik die hier gepost.

Dit is ook wel het domste wat je kan doen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef SynchroSteve het volgende:
Toen ik vandaag effe om wat duidelijkheid vroeg op msn

Zo is het maar net.quote:Op zondag 12 september 2004 18:57 schreef nijnthje123 het volgende:
Altijd lekker een wijf met een kut

Op google staat wel een mandy.. is dat 'r?quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef SynchroSteve het volgende:

Shit.. ik dacht dat ik alles meegenomen hadquote:Op zondag 12 september 2004 19:05 schreef Smittend het volgende:
Wat is dat gore lapje dat op bed ligt? Getver![]()

hahahaha die kende je pas een half uur???quote:Op zondag 12 september 2004 19:13 schreef SpleeffY het volgende:
Ja, leuk he. Ik was dus ook ¤ 250,-- kwijt... Kutwijfen
.

Uiteraard heeft ze mij ook gesmst. Maar blijkbaar heeft zij dat over voor iemand met wie ze geen relatie wil..quote:Op zondag 12 september 2004 19:09 schreef Marczilla het volgende:
Net alsof jij alleen beltegoed kwijt bent. Zij heeft jou toch ook terug geSMSt of niet soms???
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |