abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2004 @ 12:37:07 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21943385
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje voorbarig? Brainwashen?
Lijkt mij ook voorbarig. Hij is wel "into" allerlei love and peace-gedoe en praat steeds in de "we"-vorm als ie het over die community heeft, maar een echt gebrainwashde indruk maakt ie gelukkig niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 september 2004 @ 12:39:16 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21943427
Gewoon even laten bezinken de komende paar dagen. Wie weet wat contact met zijn vrienden en alles nog doen enzo.

Vooralsnog vind ik dat jullie het zo goed aanpakken!
pi_21943442
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Golfer en ik stonden dus keurig om 8.40 op Schiphol om hem na zijn tussenstop in Frankfurt af te halen.
Nadat er massa's mensen door de arrival-gate kwamen, stond ie dus opeens voor onze neus.
De kriebels die ik had, waren al wat gezakt door het lange wachten.

En daar stond ie dan..... een echte jaren 70 hippie met lang haar en een rode krullenbaard en in korte broek voor onze neus :')
Ik pakte hem stevig vast, kon mijn tranen binnen houden omdat de schrik overheerste, en hij stond daar maar lief te grijnzen... Zijn backpack is door een foutje in Frankfurt gebleven, die wordt vanmiddag afgeleverd door een koerier.

De hele weg terug praatte hij honderduit over zijn werkzaamheden binnen de community.. de filosofie erachter en... dat alles in het plat Australisch.. Hij heeft moeilijkheden met in het NL denken en praten....

My god wat hou ik van hem en my god wat ben ik geschrokken... hij zit nu bij zijn vader waar we koffie hebben gedronken en laten hem maar eventjes bijkomen.
Hij ziet er gelukkig uit, en het is een en al love en peace

Hieronder de foto's van okt 2003, net in de community en van een paar uur geleden op het vliegveld.
echt jezus
leuk

[ Bericht 15% gewijzigd door Lois op 15-09-2004 09:23:29 ]
  dinsdag 14 september 2004 @ 12:39:59 #129
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_21943446
Kans bestaat ook dat het allemaal een stuk minder wordt als hij weer hier een beetje rondhangt met oude vrienden.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_21943526
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Lijkt mij ook voorbarig. Hij is wel "into" allerlei love and peace-gedoe en praat steeds in de "we"-vorm als ie het over die community heeft, maar een echt gebrainwashde indruk maakt ie gelukkig niet.
ok dan neem ik die opmerking weer terug. Maar nog steeds hulde: ik had me waarschijnlijk niet in gehouden wanneer ik mijn zoon terug had gezien na zo veel maanden van stress.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_21943783
Try not to get worried, try not to turn on to
Problems that upset you, oh.
Don't you know
Everything's alright, yes, everything's fine.
And we want you to sleep well tonight.
Let the world turn without you tonight.
If we try, we'll get by, so forget all about us tonight

Fijn dat hij er weer is joh!
pi_21943836
Ik begrijp niet zo goed hoe iemand in een jaar tijd zijn mothertongue verliest.
Iets wat hij negentien jaar lang heeft gesproken, geschreven, gedacht en gedroomd.

Ow G en B, nogmaals hulde voor hoe jullie hiermee omgaan.
pi_21944022
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:59 schreef Bayer het volgende:
Iets wat hij negentien jaar lang heeft gesproken, geschreven, gedacht en gedroomd.
Ik denk ook niet dat hij het verloren is - laten we volgende week dinsdag om deze tijd nog eens checken hoe het er voorstaat. Het is vooral gewenning en omschakeling denk ik.

Heb je hem nou al over water laten lopen, BLuezz?
pi_21944132
Fijn dat ie er weer is!
Hij is toch niet zo heel veel veranderd qua uiterlijk, zo te zien op de foto's?
Alleen maar een klein beetje meer haar
Zijn gezichtsuitdrukking vind ik op de foto's niet zo heel anders dan daarvoor.

Maarja, ik ken 'm natuurlijk niet.

Hopelijk lezen we binnenkort meer!!
Zolang er was is, is er leven.
pi_21944152
quote:

Volgens mij kan dat vrij snel, als je een avond met iemand in het engels zit te chatten heb je al flarden engelse gedachten. Ik wel tenminste....
Zolang er was is, is er leven.
pi_21944339
quote:

als je een jaar lang (amper) een woord nederlands spreekt schakel je heel snel over hoor

Wat super dat ie thuis is bluezz/golfer! En die ideeen over teruggaan zullen wel weer over gaan als ie over een week of 2 wel weer wat gewend is
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21944370
Gelukkig lijkt ie nog steeds op je golfer
pi_21944377
Wat een andere jongen is het geworden.
Hij zou een goede kandidaat zijn voor de FOK Total Make over meeting.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21944478
Pfieuw, die is thuis...

En hij ziet er echt wel blij uit op die foto's, blij om jullie weer te zien.
Hoe het ook zij allemaal, voorlopig ga je even lekker genieten van 'm, van z'n rotzooi en z'n stinksokken, en ik heb er wel goede hoop op dat hij het lekker vindt om weer thuis te zijn.
Dat thuis dat aan de andere kant van de wereld zo anders leek, zal hem nu al snel weer heel vertrouwd gaan aanvoelen, z'n eigen spulletjes, z'n muziek, z'n vrienden, alles wat hem heeft gemaakt tot wie hij is.
En dan is Australie weer heel ver weg, en dat houden we lekker zo.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21944674
Bluezz & Golfer,

fijn dat Quint weer terug is, dat is nu het belangrijkste. Eerst even bijkomen en weer wennen aan elkaar én genieten van elkaar. De rest komt vanzelf wel
#geen
pi_21944680
Het is echt nog onwerkelijk, voor iedereen, ik heb intussen wel wat huilbuien gehad. Hij had geen zin om mee naar mijn huis te gaan, zit lekker bij zijn vader en broertje.. ik laat dat maar even zo.
Vanavond zullen zijn vrienden wel bellen.
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:48:44 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21944826
Bluezzje, mss is het ook wel goed dat hij nog even bij zijn vader zit. Mss ook wel zelfbescherming van hem. Hij weet nl. vast wel dat jij je enorme zorgen maakt, en dat is voor de meeste vrouwen moelijk te verbergen, hoezeer je ook je best doet. Mss wil hij nog even niet 'jouw pijn' zien, om het zo maar te zeggen.

Gebruik deze tijd om idd even lekker te janken en tegen Golfer aan te praten, om rustiger te worden. Hij is nu iig hier, dichtbij, bij je ex, hij kan en zal niet zomaar weer verdwijnen...

dinsdag 14 september 2004 @ 13:48:55 #143
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_21944830
Ach Bluezzje toch.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:51:01 #144
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21944871
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Het is echt nog onwerkelijk, voor iedereen, ik heb intussen wel wat huilbuien gehad. Hij had geen zin om mee naar mijn huis te gaan, zit lekker bij zijn vader en broertje.. ik laat dat maar even zo.
Vanavond zullen zijn vrienden wel bellen.
ben blij voor je Bluezzie
Succes met de inburgeringscursus !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:10:00 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21945275
Bluezz heeft hem net bij zijn Pa gebeld met het voorstel samen met haar even langs zijn Oma te gaan.
Gelukkig wil hij met haar mee.
Dus ze gaan lekker zo meteen met zijn tweetjes die kant op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21945327
Goede move! Misschien zit samen een happie knagen er ook nog wel in.
pi_21945415
Heerlijk dat hij er weer is!!! En het klinkt goed hoor dat hij mee gaat naar zijn oma.
pi_21945744
ik hoop dat oma maar niet al te erg schrikt
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:32:34 #149
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21945777
En het Nederlands praten komt ook zo weer terug. Uit eigen ervaring weet ik dat als je een lange tijd geen Nederlands praat, dat je de kans hebt dat je zo 1-2-3 niet op woorden kan komen of wat buitenlandse woordjes in een Nederlandse zin stopt
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:35:15 #150
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21945834
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:32 schreef Eilanden het volgende:
En het Nederlands praten komt ook zo weer terug. Uit eigen ervaring weet ik dat als je een lange tijd geen Nederlands praat, dat je de kans hebt dat je zo 1-2-3 niet op woorden kan komen of wat buitenlandse woordjes in een Nederlandse zin stopt
jij beschouwt Utrechts als een buitenlandse taal
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')