quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:19 schreef golfer het volgende:
Terug van Schiphol.
Verslag en verhaal schrijft Bluezz verder wel in het OUD-topic.
Maar.....HIJ is terug en we zijn nu nog even aan het bijkomen van de eerste schrik.
Oei! Dat lijkt me zowieso wel vreemd hoor. De meesten komen uit OZ terug als surferdude... en dan verwacht je niet je hippe zoon op sandalen met baard aan te treffen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:32 schreef just me het volgende:
Ik begrijp dat Q er als Jezus uitziet...
Halleluja praise the Lordquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oei! Dat lijkt me zowieso wel vreemd hoor. De meesten komen uit OZ terug als surferdude... en dan verwacht je niet je hippe zoon op sandalen met baard aan te treffen...
Maar goed, hij is terug!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:58 schreef Bluezz het volgende:
My god wat hou ik van hem en my god wat ben ik geschrokken...
Nou ja, dat kan een stuk erger dus...quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Hij ziet er gelukkig uit, en het is een en al love en peace
We laten hem voorlopig maar even acclimatiseren en weer Nederlands leren praten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Mischien dat dat de-programmeren toch niet zo'n gek idee is. En de reactie van Golfer kan ik me ook goed voorstellen: hij heeft een metamarfose ondergaan zeg, niet normaal meer. Ik hoop dat het goed komt allemaal. Ben je niet bang dat hij zo meteen terug wil?
Dat vind ik ook erg goed van jullie. Jullie leggen juist niet de druk op hem, je stelt geen confronterende vragen, je scheldt hem niet verrot omdat hij jullie zo in de rats heeft laten zitten, je laat hem gewoon eerst bij komen. Waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
We laten hem voorlopig maar even acclimatiseren en weer Nederlands leren praten.
Het liefst wil hij natuurlijk weer zo snel mogelijk terug naar die community, dat was ook bijna het eerste wat hij tegen ons zei.
Hij heeft tijd nodig om bij te komen van de "culture shock" en voorlopig kunnen we hem alleen maar tijd en een luisterend oor geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |